Skip to main content

internet connectie via wifi verliest

  • 14 March 2024
  • 91 reacties
  • 900 Bekeken

Beste Odido, We ervaren problemen met de wifi. het wifi signaal is perfect alleen verliest de wifi de verbinding met het internet op een draadloos device. dit gebeurd meerdere keren op een dag en is ook niet echt een patroon in te zien wanneer het zich voordoet. vaak naar een aantal secondes wachten laad de pagina dan weer verder. zouden jullie het modem is uit kunnen lezen en kijken of daar iets vreemds in te zien is?

Met vriendelijke groet, Erik

91 reacties

Reputatie 3

@Teresa van Odido, Is dit voldoende? Gemeten op lan poorten 1 met een cat 6 kabel 3,1 meter direct naar de laptop met Windows 11 en gigabyte ethernet kaart.

 

 

Reputatie 3

@Teresa van Odido hier nog een test van jullie eigen site.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Erik35 Super bedankt voor jouw snelle actie! De snelheid ziet er inderdaad niet best uit. 

Sorry voor mijn onduidelijkheid, wil je de screenshot zo maken, dat het zichtbaar is (recht onderin de hoek) dat je bekabeld bent aangesloten? Echt duizendmaal dank! 

Reputatie 3

@Teresa van Odido, Sorry hierbij nieuwe met het bekabelde symbool rechts onder in de hoek.

Mocht het nog niet goed zijn hoor ik het graag.

Wat is nu verder het verloop van dit issue?

 

Reputatie 7
Badge +3

Super, dank je wel @Erik35! 😀

Ik heb nu alle benodigde informatie om het ticket aan te maken, dit ga ik gelijk voor je doen. De technische dienst gaat vervolgens aan de slag om jouw verbinding te onderzoeken. Dank je wel voor je aanbod betreft extra informatie! Mocht dit nodig zijn, dan kom ik gelijk bij je in de lucht!

Zoals ik eerder aangaf, houd er rekening mee dat de technische dienst kan vragen om de randapparatuur volledig los te koppelen tijdens het onderzoek. Indien dit nodig is, zal ik je hiervan op de hoogte stellen. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt? Ik sta altijd klaar om ze te beantwoorden! 

Reputatie 3

@Teresa van Odido, ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met de melding die je voor ons hebt aangemaakt afgelopen woensdag 3 Juli. Zelf heb ik niks meer vernomen hier over.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Erik35, ik heb direct je profiel erbij gepakt! Op dit moment is het nog in onderzoek bij de technische dienst. Zij zullen zo snel mogelijk met een oplossing hiervoor komen. Natuurlijk kunnen we achteraf kijken naar een compensatie voor je, dan weten we hoe lang het heeft geduurd. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reputatie 3

@Teresa van Odido, ik ben benieuwd hoe het ervoor staat met de melding die je voor ons hebt aangemaakt op woensdag 3 Juli. Zelf heb ik niks meer vernomen hier over. Alleen dat ik binnen 3 werkdagen iets zou horen. Maar dat is niet het geval geweest. 

Reputatie 7
Badge +9

Het ticket staat nog open @Erik35, we hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, vaak zijn we sneller maar soms kan het wat drukker zijn. Hopelijk hebben we snel meer informatie hierover! 

Reputatie 3

@Tommie van Odido, ik was alleen benieuwd wat de status was. En of er al iets is uitgekomen (voor onderzoek) Maar dan wachten we nog even geduldig af.

Reputatie 3

@Ishana van Odido, de storing lijk nu verholpen na het bezoek van de monteur die de glasvezelkabel in de POP vervangen heeft. 

Wat kan Odido betekenen in een tegemoetkoming van de kosten? We hebben hier namelijk al vanaf begin dit jaar last van gehad. Zoals ook te zien is aan dit topic.

Reputatie 7
Badge +9

Dat is in ieder geval goed nieuws @Erik35!  

Omdat je wel diensten gehad hebt maar niet optimaal kan ik niet de gehele periode vergoeden. Wat ik wel kan doen is je tegemoet komen en kan ik 3 maanden voor je vergoeden. Dit zal worden verrekend en het restant wordt overgeboekt. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Reputatie 3

@Tommie van Odido, kun je bij de coulance ook een aanbod doen voor een verlegging van het abonnement met 1 jaar? Gezien er ook andere partijen zijn die nu leuke aanbiedingen hebben.

Reputatie 7
Badge +9

Verlengen doen wij niet @Erik35, dat doet alleen onze sales afdeling. Ik heb in ieder geval die 3 maanden voor je vergoed! Hier zul je nog een bericht over ontvangen.

Reputatie 3

Bedankt @Tommie van Odido, voor een verlegging aanbod moet ik dan even bellen?

Reputatie 7
Badge +9

Yes @Erik35, dan kom je bij onze sales afdeling terecht en die kunnen je een mooi aanbod doen! 

Reageer