Hallo,
ik heb sinds 4,5 maand Odido en glasvezel met een zyxel t-56 modem.
nu komt het standaardprobleem naar boven dat ik niet kan verbinden op de wifi.
na diverse beloftes en een kleine 5 uur aan de telefoon met de helpdesk zouden ze nu de oplossing hebben.
je raad het al weer niet nadat ik terug gebeld zou worden door iemand heb ik natuurlijk niks gehoord. Nu wil ik opzeggen omdat het hele ratteplan niet werkt moet ik een boete betalen. Dit terwijl ik niet de diensten geleverd krijg die zouden moeten werken.
monteur was ter plaatse 2,5 uur te laat en ik moest het zelf maar regelen kreeg wat codes en wat instellingen voor 2,4 en 5 ghz want hij had haast en moest om 1930 uur nog langs 4 of 5 klanten. Hij had snel even een nieuw modem opgehangen en zoek het maar uit.
nu heb ik hier 2 speakers staan van 180 euro per stuk en een printer die niet werken, en ook onze wasmachine kan ik niet verbinden.
wie heeft een oplossing?
Harman Kardon wist mij te vertellen dat ze in totaal meer als 10.000 klachten hadden die allen waren gelinkt aan Odido. Ze kunnen helaas niks voor mij doen.
Mvg,
sjaak
Beste antwoord door henkdeleeuw
Bekijk origineel