Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding Samsung TV met Zyxel T-56 Modem

  • 19 June 2024
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Mijn Samsung TV geeft steeds aan dat de draadloze netwerkverbinding mislukt. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd zonder succes. Ik las in eerdere berichten dat je via de webbrowser naar 192.168.1.1 kunt gaan om instellingen aan te passen. Deze tips heb ik allemaal opgevolgd maar zonder resultaat. Mijn vorige modem van Odido deed het direct, al mijn overige apparaten hebben wel gewoon verbinding. Wie o wie kan mij verder helpen? Best jammer zo met het EK om thuis geen tv te kunnen kijken XD

5 reacties

Reputatie 3

Mijn Samsung TV geeft steeds aan dat de draadloze netwerkverbinding mislukt. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd zonder succes. Ik las in eerdere berichten dat je via de webbrowser naar 192.168.1.1 kunt gaan om instellingen aan te passen. Deze tips heb ik allemaal opgevolgd maar zonder resultaat. Mijn vorige modem van Odido deed het direct, al mijn overige apparaten hebben wel gewoon verbinding. Wie o wie kan mij verder helpen? Best jammer zo met het EK om thuis geen tv te kunnen kijken XD

Ik krijg regelmatig de melding dat er geen internet verbinding is als ik de TV aanzet. Na een paar keer op 'opnieuw proberen' te tikken lukt het wel om verbinding te maken.

Reputatie 7
Badge +15

@Ayla_PT 

Welke instellingen heb je al aangepast?

@Ayla_PT

Welke instellingen heb je al aangepast?

Dank voor je reactie!

 

Ik heb de modem ingesteld op WPA2-PSK bij beveiligingsmodus, en 5GHz uitgeschakeld. 

 

Dit heeft helaas niet geholpen, kan nog steeds geen verbinding maken.

 

Heb jij nog ideeën? 

Reputatie 7
Badge +15

@Ayla_PT 

Wat je ook kan proberen is:

Bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK, beschermde framerates uitgeschakeld en toepassen.

Bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus b/g/n gemengd kiezen en toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.

@Ayla_PT

Wat je ook kan proberen is:

Bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK, beschermde framerates uitgeschakeld en toepassen.

Bij netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus b/g/n gemengd kiezen en toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.

Bedankt, ga het gelijk proberen als ik zo thuis ben!

 

Keep you posted.

Reageer