Beantwoord

PON lampje nieuwe oplevering

  • 24 November 2022
  • 30 reacties
  • 614 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@marinh Hoe spijtig ook, dien ik in dit geval echt te wachten totdat onze techneuten hun oordeel erover geveld hebben. Niet dat wij enkel een doorgeefluik zijn op de Community, zeker niet, maar ik kan op dit moment niet meer doen dan reeds op locatie uitgevoerd is. Ik denk dat er ergens iets misgaat aan de netbeheer kant. Wel zal ik het urgentieniveau verhogen zodat er sneller naar gekeken wordt!

Reputatie 1

@marinh Hoe spijtig ook, dien ik in dit geval echt te wachten totdat onze techneuten hun oordeel erover geveld hebben. Niet dat wij enkel een doorgeefluik zijn op de Community, zeker niet, maar ik kan op dit moment niet meer doen dan reeds op locatie uitgevoerd is. Ik denk dat er ergens iets misgaat aan de netbeheer kant. Wel zal ik het urgentieniveau verhogen zodat er sneller naar gekeken wordt!

Graag want het begint nu wel echt een beetje een trieste bedoening te worden…

Reputatie 1

Goedemiddag @marinhe, laat ik vooropstellen dat twee uur vroeger dan gepland echt veel te vroeg is - ik snap niet waarom er in jouw geval niet netjes aan het afgesproken tijdvak gehouden wordt. De klantafspraak van 29 november is ook niet officieel afgemeld maar verzet naar 5 december zie ik. Jouw tijdvak is nu tussen 08:00 en 10:00 's morgens. Hoe frustrerend het ook is - en hoe zeer ik volledig aan jouw kant sta - kan Guidion niet één vaste tijd aanhouden (bijvoorbeeld 11:00 uur); dat is niet in te plannen, ik hoop dat je dat begrijpt.

Ik kan je op dit moment niet meer bieden dan een oprecht excuses namens ons team; ik snap dat je daar weinig aan hebt, maar het is wel op z'n plek. Uiteraard kijk ik met weemoed en treurnis naar hoe dit verlopen is. Ik kan nog wel proberen de afspraak voor je te bespoedigen en wil dat met alle liefde doen, maar loze beloften maken heeft niemand wat aan dus dat ga ik ook niet doen.

Laat me weten of ik contact kan opnemen met Guidion om een vervroeging aan te vragen, dan doe ik dat meteen!

 

Jouw antwoord bewijst helaas maar weer wat een ontzettende puinhoop het bij jullie is qua communicatie…..

 

Er is helemaal niets verzet. Guidion had de afspraak als “niet thuis “afgemd Jouw collega Robin heeft van de week een nieuw afspraak verzoek gemaakt en die afspraak van 5-12 heb ik zelf gekozen. Ondertussen ben ik nog in beraad of ik wel klant wil zijn bij jullie gezien ook dit antwoord.

 

Jullie blijven maar vingertjes wijzen naar Guidion. Ik heb niet voor deze amateurs gekozen he? Ik heb een contract met jullie en verwacht dat jullie het regelen en je zaakjes op orde hebben.

 

Ik ben bang dat als ik ooit een storing heb bij jullie ik echt aan de goden ben overgeleverd…

Reputatie 1

Overigens knippert het PON lampje nu wel sneller

Reputatie 7
Badge +5

Fijn om te lezen @marinhe, het onderzoek is afgesloten. Ik kan geen vergoeding voor je aanmaken, de facturatie is namelijk gestart sinds het modem definitief online is, dus op 7 december. Je betaalt dus niets teveel. Ik wens je voor nu een mooie dag toe!

Reageer