In december 2020 mijn Tmobilethuis abonnement opgezegd (geen glasvezel nieuw adres) conform contractvoorwaarden per einde februari 2021, dat zijn dus de 2 maanden opzegtermijn. Dit kreeg ik in december 2020 ook keurig bevestigd; per einde februari
In februari plotseling een telefoontje dat dit niet eerder kan dan einde maart 2021 vanwege netbeheerderproblemen. Na wat telefoongesprekken met de ‘klantenservice’ krijg ik tussen neus en lippen te horen dat t-mobile zelf de melding (te) laat heeft gedaan en de rekening hiervoor gewoon doorschuift naar mij.
Inmiddels enkele nare ervaringen met ‘klantenservice’ later waar in ik stel vast te houden aan ons contract en de origineel bevestigde afspraak.
Geen reactie is het beste wat ik tot nu toe heb ontvangen, inhoudelijk gebeurd er helemaal niks..
Dus de consumentenbond maar ingeschakeld.. iemand nog tips, adviezen?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel