Laatst heb ik t-mobile thuis aangevraagd en ik zat vandaag vol verwachting te wachten op de monteur die mijn modem zou komen installeren. Op een gegeven moment ontving ik een smsje dat ik meerdere malen gebeld zou zijn en of ik een nieuwe afspraak wilde maken bij guidion. Nu heb ik gebeld naar guidion want ik dacht wellicht is er hier sprake van een misverstand. Echter kon guidion mij mededelen dat er een monteur was geweest en ik niet thuis was en dat ik meerdere malen gebeld zou zijn op mijn mobiele nummer. Nu ben ik eerder weggegaan van mijn werk om aanwezig te zijn op het moment dat de monteur zou komen. De monteur zou tussen 16:00 en 18:00 langskomen ik was om 15:30 aanwezig dus het is onmogelijk dat ik de monteur ben misgelopen. Aan de telefoon vertelde de klantenservice van guidion mij dat de monteur om 17:00 was langs geweest en dat er niemand thuis was. Vervolgens vroeg ik aan de mevrouw bij de klantenservice of zij de monteur misschien zou kunnen bellen om te vragen of hij alsnog even langs kon komen. Maar volgens de monteur was er om 16:00 niemand thuis, terwijl de mevrouw mij net zei dat er om 17:00 niemand thuis was. Kortom ik geloof niet dat er ooit iemand hier is geweest maar dat de monteur geen zin had om mij van hulp te voorzien vandaag. Verder kan ik bij guidion pas over twee weken een nieuwe afspraak maken. Dus ik dacht nou dan annuleer ik de aanvraag en zoek ik wel een andere provider want dit is geen doen. Echter zijn de 14 dagen bedenktijd verstreken en zit ik dus nu aan het contract vast. Graag een oplossing hiervoor want ik heb echt internet nodig om thuis te kunnen werken.
Overigens vind ik het merkwaardig dat ik bij een bedrijf van het formaat van t-mobile niet telefonisch mijn beklag kan doen.
Ik hoop dat wij hier een oplossing voor kunnen vinden.
Ps. Hulde voor de behulpzame medewerkers van de t-mobile thuis desk.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel