Bij mij hangt reeds een L2Fiber kastje in de meterkast. L2Fiber is overgenomen door T-Mobile. In mijn bestelstatus staat echter dat er nog geen aansluitpunt aanwezig is. De klantenservice verwees mij naar Van Gelder. Die wil weer gaan graven na de bouwvak. Niet nodig dus.Ik ben nu in verwarring. Waar wacht ik nu op?
Hoi
kan iemand mijn klantnummer achterhalen?
Rudi Spitzers
*** (bewerkt door moderator i.v.m. delen privégegevens)
Hi
Maar weer eens proberen. Volgen jullie postcodechecker zou ik zonder problemen glasvezel kunnen krijgen. Heb ik ook al vaker aangegeven. Ik kan nu zelfs mijn status niet meer zien. Meer dan twee jaar T-Mobile. Wees anders gewoon eerlijk en zeg dat ik beter bij een andere provider kan aankloppen.
Hi
Beste Cheyenne
ik probeer op de e-mail te reageren maar krijg de melding dat het adres niet meer in gebruik is.
Mocht ik ivm met mijn werkzaamheden als docent, telefonisch niet opnemen laat dan alsjeblieft een voice-bericht achter.
Hi
Hi
Beste T-mobile
Wij zijn weer een jaar verder en nog steeds geen glasvezel in mijn appartement. Nu dus twee jaar(!) geen enkele vordering gemaakt in mijn bestelling. Geen enkel contact met VanGelder of T-Mobile!
Een aantal moderators die hier eerder naar gekeken hebben, zijn niet meer werkzaam als moderator. Sta dus waarschijnlijk weer achteraan. IK wordt hier moedeloos van. T-Mobile kan tenminste het fatsoen opbrengen om contact te zoeken en aangeven waar het probleem nu zit? En nu niet afschuiven naar VanGelder aub.
Hi
Hi
Beste Moderators,
er is helaas nog geen beweging in mijn status. M.a.w. nog steeds geen aansluiting. Ik zie Van Gelder wel in de buurt rondlopen. Bovendien worden er overal om on heen kabels gelegd. Ik hoop niet dat ik onder aan de stapel terecht ben gekomen. Komt hel allemaal wel in orde?
Hoi
Momenteel nemen we om de dag contact op met de onderaannemer Van Gelder om de status van de oplevering te checken. We wachten vanaf onze kant nu op antwoord, maar weet dat we hier bovenop zitten. Mocht er dan ook een update zijn, dat hoor je dat direct. Heb je vragen? Laat het vooral weten, we zitten voor je klaar!
Nu al vanaf juni geen internet-aansluiting via glasvezel. L2 kastje in de meterkast. VanGelder gebeld maar daar had men geen informatie over mij. Ik heb geen idee waar ik nog op zit te wachten. Heeft iemand inzicht in mijn status? In ‘mijn status’ op de T-Mobile site staat nog steeds dat er gegraven moet worden.
Hoi
Woensdag 27 oktober werd er aangebeld. Iemand van T-Mobile voor de deur. ‘Ah u komt de boel aansluiten …’. ‘Nee ik kom u interesseren voor een glasvezelaansluiting’ … De firma Van Gelder was voor het huis nl. kabels in de grond aan het leggen. Zucht. Maar weer uitgelegd dat ik al vele maanden zit te wachten op het activeren van de hele handel. Hij zei dat hij met zijn teamleider zou overleggen en dan zal het wel binnen een maand geregeld kunnen zijn. Schouwing was helemaal niet nodig. Maar helaas. Niets bekend. Kreeg wel weer een folder met het bekende 070 nummer. Of ik die wil bellen? Dan zal het allemaal snel geregeld worden. Ondertussen nog steeds geen progressie in mijn status. Zucht.
Hoi
We zijn weer een maand verder. Nog steeds geen zicht op onze aansluiting?
Het is eerst aanleg van PoP naar FTU, dan patch door beheerder en vervolgens komt Guidion thuis de installatie van het modem doen.
Dus:
eerst wachten op
patch van Point of Presence (POP) (eigenaar T-Mobile)?
dan wachten op
Van Gelder voor aanleg POP naar FTU?
dan wachten op
Fiber termination unit (FTU) naar Router door Guidion?
Inderdaad, Guidion verzorgt de aansluiting vanaf de FTU, VwT en Van Gelder zorgen voor de aanleg vanaf de PoP t/m de FTU, en om het makkelijk te maken, de eigenaar van de PoP zorgt dat daar jou lijn gepatcht word, meestal is dit KPN maar bij voormalig L2Fiber kan het ook een ander zijn.
Hallo Boris
Dank voor je reactie. Ik begrijp hieruit dat de aannemer iemand anders is dan het bedrijf Gideon?
Hoi
Goed dat je het bij ons navraagt! We wachten tot we het signaal krijgen van de aannemer dat de installatie van de patching en bekabeling volledig is opgeleverd. Wij kunnen aan de hand daarvan de lijn activeren en de installatie binnenshuis af te ronden.
Hallo Lisa, bedankt voor je reactie. Maar waar wacht T-mobile eigenlijk op?
Hi
Bedankt voor je aanbod Jason. Maar ik heb via de T-Mobile winkel een Wifirouter kunnen lenen. Prima opgelost voor nu. Ik kreeg echter wel een e-mail van Guidion dat er door T-mobile nog geen verzoek is ingediend voor een afspraak. Kan ik zelf geen afspraak maken met Guidion?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.