Beantwoord

TV box elke dag opstarten

  • 14 January 2023
  • 37 reacties
  • 1299 Bekeken

Beste allemaal,

Ik krijg sinds begin 2023 als ik de amino/tv opstart het volgende inbeeld.

“De TV-box is opnieuw opgestart. Druk op OK om te starten met TV-kijken”.

Als ik dan op OK druk op de afstandbediening dan komen de TV zenders als normaal in beeld.

De volgende dag krijg weer hetzelfde met bovenstaande melding. Dit dus bijna 2 weken.

Ik haal van mijn TV/Amino altijd geheel de stroom eraf met een schakelaar die alles in 1 keer uitzet. De volgende dag moet dus alles weer opgestart worden.

De TV-box is rechtstreeks met een kabel verbonden met het modem T54.
In 2022 ging alles goed. Heb een Glasvezel verbinding.

Dank alvast voor de reactie.
Marcel

icon

Beste antwoord door eric 14 January 2023, 19:04

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @tukster73, het kan kloppen dat je nog geen bestelling ziet staan. Doordat het weekend ertussen heeft gezeten is er nog geen track & trace-code aangemaakt. Zodra deze beschikbaar is, zul je een e-mail van DHL ontvangen om het pakket te kunnen volgen en kan je de status ook inzien in je Mijn Odido account! 

Reputatie 1

@Nora van Odido bedankt! Ik wacht het af!

Reputatie 1

Goedemiddag..

Wij krijgen elke dag deze melding op onze tv, als wij onze tv box ( Amino Aria ) aanzetten..

Heel irritant.  Ook al een paar keer, alle stekkers eruit gehad. Maar dit heeft ook niet geholpen!

Wat kunnen we nog meer doen?

Reputatie 7
Badge +3

@savasyurd Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kan genieten van TV! 😊

Op dit moment kan ik nog niet bij je gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je community profiel? Dan kijk ik meteen met je mee! 

Reputatie 1

@Teresa van Odido 

Heb het klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.  Het klantnummer staat alleen op mijn vrouw z'n naam.. Maar ik ben ook gemachtigd om dingen af te sluiten voor Odido Thuis.

Wij hebben ook beiden mobiele abonnementen bij Odido 👍

Mocht je nog andere informatie nodig hebben,  dan hoor ik dat graag!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @savasyurd, top dat je het klantnummer kon toevoegen! Ik zie dat het inderdaad niet lekker loopt met je TV Box en ik ruil ‘m graag voor je om voor een nieuwe Mediabox en deze Mediabox heeft ook een stuk meer functionaliteiten. Ik zal een bestelling voor je plaatsen en je ontvangt snel een bevestiging dat wij de Mediabox voor je in gaan pakken. De oude TV Box hoeft niet retour en je kan ‘m inleveren bij een elektronicapunt.

Daarnaast zag ik dat er inmiddels ook glasvezel beschikbaar is op je adres. Mocht je geïnteresseerd zijn in de mogelijkheden, je vindt snel een overzicht in je Mijn Odido account: Nu ook Glasvezel op jouw adres.

Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je gaat bevallen, ik wens je er alvast heel veel plezier mee! 😃

Reputatie 1

@Cal van Odido 

Bedankt voor de service! We zien de nieuwe Mediabox van zelf wel verschijnen neem ik aan.

Ik zal u dan ook op de hoogte houden,  hoe de nieuwe mediabox werkt!

Nogmaals bedankt!

Reputatie 1

@Cal van Odido 

De aangevraagde mediabox hebben wij nog steeds niet ontvangen!

Afgelopen week wilde ik mijn contract vernieuwen van Odido thuis,  maar dit kon dus niet, omdat er nog steeds een bestelling/ order  ( de mediabox) open stond..

De medewerkers van de klantenservice zouden er een melding van maken, zodat de mediabox alsnog zo snel mogelijk onze kant op kwam. Maar tot op heden nog steeds niks ontvangen !

 

Kan jij mij helpen? Zodat ik ook op korte termijn onze Odido thuis abonnement kan vernieuwen !

Reputatie 5
Badge +5

Hi @savasyurd, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat deze bestelling vast is blijven lopen, mijn excuses hiervoor! Ik heb dit nu direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat deze weer netjes door blijft lopen. Zodra de bestelling weer goed loopt, zal de Mediabox zo snel mogelijk naar je toe gestuurd worden. Je ontvangt dan ook een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. Zodra de Mediabox bij je binnen is, is de bestelling helemaal afgerond en kan je ook het abonnement weer verlengen! 😄

Reputatie 1

Bedankt @Nora van Odido 

We wachten netjes af!

Reputatie 1

@Nora van Odido 

We hebben vandaag onze nieuwe mediabox ontvangen en gelijk geïnstalleerd! En alles werkt uistekend!

Nogmaals bedankt voor je medewerking!

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben blij om te horen dat alles goed werkt @savasyurd

Reageer