Skip to main content
Beantwoord

Keuzepakket €7,50 aanpassen

  • 2 August 2019
  • 31 reacties
  • 1094 Bekeken

Nadat ik hoorde dat Ajax niet meer altijd op eredivisie 1 wordt uitgezonden hebben we besloten om beide themapakketten op te zeggen (2x 3,75€) en willen we deze gebruiken voor het themapakket foxsport Eredivisie van €7,50.

Helaas kan ik wel de twee pakketten opzeggen maar veranderd mijn vrije besteding tegoed niet en kan ik dus niet Fox sport Eredivisie afsluiten. Kunnen jullie dit in orde maken? Morgen is een belangrijke wedstrijd van Ajax die ik graag zou willen kijken

31 reacties

 

@Demi van Odido 

Zie onderstaande.

Ik zie graag de voorwaarden van het klantvoordeel wat hieronder beschreven staat tegemoet. 
Deze graag sturen naar het bij jullie bekende e-mail adres.

Ik heb zoals je het beschrijft “geswitched” van TV pakketten waar ook het hele meer tv keuze voor was bedoeld en ben dan ook zeer benieuwd wat hier uit gaat komen. 
 

 

Denk dat het ook goed is dat alle medewerkers van Odido hier studie van gaan maken gezien het motto was “er veranderd niets aan uw abonnement” alleen de naam.

Nog een paar leuke feitjes:

Ik heb onderstaand internet abonnement sinds startdatum contract 24-10-2019.

Dit was oorspronkelijk €25,- thuis internet en €25,- unlimited mobiel en daar is alleen een inflatie op toegepast de afgelopen jaren. 

Vanaf de startdatum heb ik de gratis verdubbeling van 50mb naar 100mb i.v.m. klantvoordeel.

Zie bovenstaande:


Als ik nu mijn internet abonnement aan zou passen krijg ik dit te zien en daar staat letterlijk “Je Meer TV keuze tegoed behoud je gewoon.” 
 

Wat ik niet doe of heb gedaan in de afgelopen jaren en ook niet wil want de nieuwe prijsplannen zijn voor mij minder gunstig. 
 

Dus geef mijn Meer TV keuze tegoed van €7,50 totaal per maand terug en kom a.u.b. niet met antwoorden die nergens op slaan! Dit is niet bepaald hoe je met klanten omgaat die al jaren klant zijn van Mobiel en Thuis en nog nooit gevraagd hebben om een maandelijkse korting in die periode. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rob_Willems, ik vermoed ook inderdaad dat er iets is misgegaan in de tv voucher. Gezien je hier nu eigenlijk voor de helft gebruik van maakt, ben ik bezig geweest om dit te onderzoeken waardoor dit komt. Het klopt ook dat het voor mij onduidelijk was hoe het precies zat, daar ben ik eerlijk over. Ons systeem gaf namelijk tegenstrijdige zaken aan betreft het oude Klantvoordeel en het overgaan naar het nieuwe Klantvoordeel. Daarnaast is het nog vreemder dat je de helft kreeg, waar het vaak of alles of niets is.

Hoe dan ook zijn we aan het kijken of dit gefixt kan worden en dat er tegoed weer bijkomt in je profiel, of dat we je op een andere manier tegemoet komen qua kosten. Ik vermoed zelf dat we de kosten voor een extra pakket in één klap voor je vergoeden voor langere periode, maar dit weet ik nog niet zeker. We zijn het in ieder geval nog aan het uitzoeken en ik laat je weten zodra er meer bekend is! 😊

@Demi van Odido  (of collega)

Ik kan de verwarring dan wel ergens begrijpen maar wel weet ik dat ik gewoon nog steeds recht heb op de TV voucher.

Dat maar de helft nu in gebruik is kan ik wel verklaren omdat ik een tv pakket wilde omwisselen en voorheen moest ik deze dan eerst opzeggen en daarna zou het tegoed (in dit geval de helft) vrij komen om te gebruiken voor een ander tv pakket.

Helaas is het opzeggen van het pakket wel goed gegaan maar is het tegoed tot de dag van vandaag nog steeds niet vrij gekomen. 
 

Een eenmalige compensatie zie ik niet zo zitten wil graag nog gebruik blijven maken van mijn huidig klantvoordeel. Anders was ik in de afgelopen jaren wel gaan bellen voor een eenmalige aanbieding bij een verlenging maar daar ben ik zelf persoonlijk niet van. 

Vrees alleen dat dit nog wel een lange tijd gaat duren voor het is opgelost want we zijn nu alles bij elkaar al een maand verder. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Rob_Willems Ik begrijp jouw punt en we gaan er ook zeker alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen! 

Mocht dit in het ergste geval niet lukken, dan moeten we wel lijken naar hoe we dit dan kunnen oplossen. Een vergoeding voor langere periode is allicht een optie, maar we bespreken dit sowieso van te voren. 

Ik ben direct gaan kijken, maar voor nu heb ik nog geen nieuwe update betreft het onderzoek. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?

Update 07-08-2024:

Ben gisteren gebeld en heb een aanbod gekregen tot einde van het jaar 3,75 (waarde van 1 pakket). Hier ben ik niet mee akkoord gegaan.

ik wil mijn oude klantvoordeel terug en geen tijdelijke korting want hier ben ik nooit op ingegaan (vanaf 2019) en dat ben ik nu ook niet van plan!

Wat de grootste grap is dat niemand bij Odido mij de voorwaarden van het klantvoordeel “Meer TV” mij kan toe sturen per e-mail. Het staat weergegeven in mijn Odido als “Extra TV”
Dus de voorwaarden zijn ineens verdwenen? Of kiest Odido er bewust voor om deze offline te halen?

Ik kreeg het advies om maar weer een mail te sturen dus dat heb ik maar gedaan.

Reageer