We hebben afgelopen periode veel feedback ontvangen over het nieuwe TV Anywhere en T-Mobile TV, hartelijk dank daarvoor!
Om het enigszins overzichtelijk te houden gaan we vanaf vandaag alle feedback over TV Anywhere bundelen. Heb je feedback over T-Mobile TV? Hiervoor hebben wij het volgende topic aangemaakt: Feedback nieuwe T-Mobile TV.
We blijven jullie feedback graag ontvangen dus stuur dit vooral door! Staat het issue hieronder al vermeld? Dan zijn we er al mee bezig en is het niet nodig om het nog een keer te melden tenzij we er specifiek om vragen.
We houden jullie in dit topic graag op de hoogte van waar we mee bezig zijn. We zullen niet individueel op elk bericht reageren maar we lezen elke reactie!
Laatste update:
25-01-2021
Overzicht lopende zaken bijgewerkt.
20-01-2021
Op 25, 26 en 27 januari gaan wij in de nacht alle TV Boxen die gebruik maken van T-Mobile TV rebooten voor een software update.
Deze update zal het grootste deel van de black-screens, sneeuwbeeld, alleen NPO 1, 2 en 3 te ontvangen en problemen met geluidssets door HDCP oplossen. Wil je de update vandaag al binnen halen, dan kan dit door een simpele handmatige reboot zonder netwerkkabel.
Programma Gemist stopt voortijdig - Status: Dit heeft prioriteit en we zijn aan het kijken naar een oplossing, nog niet bekend wanneer deze daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden omdat hier extra ontwikkeling voor nodig is. Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. De eerdere workaround blijft van kracht: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.
Meer informatie nodig:
Foutmeldingen/onderbrekingen bij streamen via/naar Chromecast - Status: We hebben dit niet kunnen reproduceren en ontvangen hier nog steeds graag meer informatie over. Welk(e) device(s) gebruik je? Welk type Chromecast? Welk besturingssysteem? In welke situaties gebeurt het? Zijn er specifiek zenders waarbij het gebeurt?
De app crasht bij het opstarten bij gebruik op Chromebook - Chromebooks worden niet ondersteund. Als workaround is www.t-mobiletv.nl te gebruiken in de browser. Hierop is ook alle content beschikbaar.
TVA werkt niet meer op iOS 10 - Dit komt alleen voor bij 32 bit devices die iOS 10 draaien, deze kunnen we helaas niet meer ondersteunen. 64 bit devices met iOS 10 kunnen zonder problemen gebruik maken van TV Anywhere.
Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet - Is opgelost, wordt ook in week 51 uitgerold.
Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook - Opgelost.
Via sommige browsers is alleen Full Screen nog mogelijk - Status: Sinds vanmiddag (20 nov) is de webversie weer bijgewerkt. Nu met de mogelijkheid om TV te kijken of radio te luisteren binnen het scherm/tab. Je kunt eenvoudig met een knop naar Full Screen modus.
Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.
Android TV support (app beschikbaar op je tv) - Status: De wens is duidelijk en we hopen in de toekomst Android TV support te kunnen bieden. Op dit moment is hier nog geen concrete planning voor bekend.
App blijft “hangen” op Magenta startscherm bij gebruik Android Box - Status: Android Box werd en wordt officieel niet ondersteund. Het is natuurlijk wel balen dat het voorheen wel werkte en we zijn ons hier van bewust. Op dit moment dus geen fix maar zal in de toekomst hopelijk opgelost worden met support van Android TV (nog geen planning bekend).
Niet mogelijk om volledige TV Gids op te roepen tijdens kijken - Status: Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
Melding ‘ Er is een technische fout opgetreden’ bij het selecteren van een zender via Chromecast - Status: Zou opgelost moeten zijn bij update van 02-10-2020. Mocht het zich nog voordoen dan horen we het graag!
“Hikkend” beeld bij afspelen op PC waarbij het beeld niet stilstaat maar een paar seconden overslaat - Status: Lijkt te maken te hebben met het toestaan van afspelen van beveiligde content. Je kan Chrome hier toestemming voor geven:
Bladzijde 3 / 14
Midden in de vietbalwedstrijd. Dank T-Mobile, dank daarvoor. STOP DIE SESSIES!
Jullie zijn zoals gezegd bezig de boel te herstellen. Daar is hier echter nog helemaal niks van te merken. DE SESSIES EN DE KAN INFORMATIE NIET OPHALEN, EN ER IS EEN FOUT OPGETREDEN, het haperende beeld, het slechts één zender per inlogbeurt ophalen en nog zo wat van die zaken komen mij de neus uit. Jullie hebben een goed werkende site naar de filistijnen geholpen en door bagger vervangen. Terug naar de oude site zolang de problemen niet zijn verholpen en wel zo snel mogelijk. Prutsers!
Net Opera geïnstalleerd en zo waar krijg ik meer zenders, maar dan wel stuk voor stuk allemaal vol met haperingen.
Ik had VPN uitgeschakeld. Moet wel bekennen dat ik nog niet langdurig TV heb gekeken met Opera.
Enkel snel geprobeerd of de zenders weer beschikbaar zijn.
Ik heb op 28 september mijn eerste melding gedaan en sindsdien is er nog niet veel veranderd, begin er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee te zijn. Zet dan het oude terug en werk achter de schermen verder. Het is nu net alsof ik in een testomgeving terecht kom. Verbeteren is prima, dit werk is ingewikkeld, maar doe het wel goed.
Eerder heeft het bijna 2 jaar geduurd voordat mijn internetbundel weer de ‘oude’ was nadat deze plots wegviel, heb nu minder geduld.
nog een ding:
Als je iets terug kijkt en je stopt halverwege, dan moet je de volgende dag weer van voor af aan beginnen. Dit is extra vervelend omdat je bij veel omroepen niet kan doorspoelen.
Dat niet kunnen doorspoelen is een grote ergernis en voor ons een reden om ons op een andere provider te oriënteren.
Ja inderdaad. Ben al vanaf augustus aan het klagen dat de app zeer......... is.
Nu is de app en de site allebei slecht gemaakt.
Iets met wat slecht is kan altijd slechter.
Live kijken hapert.
Tvgids is zeer ongebruiksvriendelijk.
Enz
Ik ben juist overgestapt naar tmobile omdat tv anywhere werkte op mijn android tv box maar door de nieuwe update werkt het op geen van mijn androidboxen waarom moet iets wat werkt om zeep geholpen worden ,ik weet dat ik binnenkort naar een andere provider ga zoeken want dit is bagger ik heb de forum doorgelezen waar de medewerker vragen stelt over het apparatuur maar ze moeten kijken en beseffen dat wat werkt dat ze dat met rust moet laten. Ik ben zwaar teleurgesteld en ga zeker naar een andere provider opzoek.
Ik ervaar een aantal van dezelfde problemen als een hoop andere gebruikers in deze thread. TV kijken op de PC is een beetje een ramp geworden sinds de nieuwe TV Anywhere is begonnen. Gebruik Windows 10 Pro met Chrome versie 86.0.4240.75 en 1Gbps Glasvezel abonnement.
Random worden uitgelogd omdat de login is verlopen. Moet vervolgens maar uit zien te vogelen waar ik was gebleven in het programma als het niet live tv was. Nogal frustrerend en vaak heb ik dan de neiging om maar weer te kijken of er iets te zien valt op Twitch of Youtube.
Kan geen TV kijken tenzij ik op full screen kijk. Als ik naar een ander tabblad wil kan dat niet, moet nu dus constant een extra Chrome window open hebben als ik ook nog andere pagina's wil bekijken tijdens het tv kijken.
Soms kan ik wel vooruit spoelen, andere keren niet. Snap niet helemaal waarom.
Zou het toch wel heel fijn vinden als ik gewoon ongestoord online TV kan kijken zonder uitgelogd te worden of worden gedwongen om een tweede browser window open te hebben.
Ik ben nu toch wel benieuwd met wat jullie bedoelen met hoge prioriteit... Nu 23 dagen verder en nog is er niet veel opgelost. Nog steeds meldingen tijdens het tv kijken
Het is hoogst irritant dat sinds deze vernieuwing het geluid om de x aantal secondes een milliseconde onderbroken wordt! Alsof het streamen niet snel genoeg gaat. Overigens was het ook fijn om een klein scherm met geluid erbij te hebben als je naar de zenderlijst gaat, zodat je gewoon verder kunt kijken wat je aan het kijken was.
Die Brian zie je ook niets meer van. Ze laten ons hier lekker klagen en betalen voor waardeloze troep en we mogen lekker de ***** krijgen. Bedankt tmobile voor het zorgenloze gemak. Tmobile.. reageer eens!!
Hoi T-mobile,
Je verkoopt tv anywhere maar het is meer een ondemand upsell app geworden waar alles geld kost en tv kijken een weg gestopte bijzaak is. Gewoon maar blijven vernieuwen en veranderen das goed toch? De klanten wennen wel weer. Nee zo zou het niet moeten gaan. Heel de app in zijn algemeen is kapot gemaakt. Ik betaal graag voor tv anywhere maar niet voor dit.
Een super frustrerend scenario:
Kijk eens een programma, wil je iets anders gaan doen, stopt het. Een hele computer op eisen voor een videostream? Helemaal gek. Ga je verder met kijken, mis je dus een stuk want live, maar de stream daarop stoppen?
Nog een super frustrerend scenario:
Bij het terug kijken/uitzending gemist: Start een uitzending. Heb je 10 minuten reclame gekeken, begint het programma. Krijg je een email, ik zeg maar iets doms want dat is de app nu ook. Open je de email in de browser, dus de fullscreen tv anywhere tab word niet meer fullscreen waardoor de uitzending gemist stopt met spelen. Start je dat programma dan opnieuw, maar begint het ook opnieuw. Kan je weer 10 minuten reclame kijken. Laat staan toen me dit overkwam 15 min voor het einde van een film. Toen had ik het ff niet meer. Niet startend waar je je gebleven was. Je was het toch al aan het kijken?
Dit was een niet bestaand probleem in de vorige versie. Wij zijn geen devkudde om alles op te testen. Het is super frustrerend.
Hi all,
Bij deze een (broodnodige) update wat betreft de lopende issues:
In de Webversie van TVA – Alleen fullscreen mogelijk. Hier wordt de functionaliteit van aangepast zodat het scherm ook geminimaliseerd kan worden. Dit is naar verwachting binnen een aantal weken gereed. Als workaround kun je wel gewoon met alt-tab van scherm wisselen, de uitzending blijft dan gewoon doorspelen en je kan dan gewoon andere dingen doen zoals je mail bekijken etc. maar duidelijk dat dit niet ideaal is en dit passen we daarom aan.
Het verlopen van de sessies/opnieuw in moeten loggen – Hier wordt nog steeds aan gewerkt en heeft prioriteit maar blijkt een hardnekkig issue. Nog geen oplosdatum bekend, zodra er meer duidelijk is laten we dit uiteraard weten!
Programma gids - Er komt een aanvullende variant van de programmagids voor de smartphone versie omdat hier een grote behoefte naar blijkt te zijn.
App crasht op ChromeOS – Hier blijft het gebruik via de browser van kracht.
Favorieten – De aanpassingen van de favorieten heeft prioriteit en komt zo snel mogelijk. De favorieten worden geïntegreerd met je Profiel, je kan straks zelf de volgorde van de zenders bepalen in de programmagids en favorieten instellen per profiel op alle devices. Het niet laten zien van het volgende programma in de Mini-gids wordt binnenkort ook opgelost..
Programma Gemist stopt voortijdig – Dit lijkt alleen te spelen bij gebruik van Chromecast wanneer je toestel is vergrendeld of wanneer je de app hebt afgesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we het graag! Workaround: Bij aanklikken van het volgende programma zou de uitzending wel weer door moeten lopen.
Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook - Hier wordt aan gewerkt, nog geen oplosdatum bekend.
Zomertijd weergave bij horizontaal afspelen op tablet – Is bekend, wordt aan gewerkt.
Ik erger me aan de website variant. Specifiek dat de enige opties fullscreen (en straks minimaliseren) zijn
Ik zou graag de optie om in een window af te spelen terugkrijgen.
Sinds vanmiddag staat er een nieuwe versie van de webclient op www.t-mobiletv.nl. In deze versie is het probleem van frequent uitloggen opgelost. Ik hoor graag of dat zo ervaren wordt. De enige redenen dat je nu uitgelogd zal worden zijn:
Wanneer je ingelogd bent op de site en een lange tijd niets meer heb gedaan, zal de sessie verlopen en daardoor uitloggen
Wanneer je te veel apparaten gebruikt op je TV-account en je de betreffende laptop of PC als apparaat kiest om te verwijderen uit de lijst van actieve apparaten
6 weken geleden was het al gemeld maar nog steeds is alleen fullscreen mogelijk dit is toch belachelijk voor woorden?? T-mobile geeft dit geen enkele prioriteit want dit zou binnen een dag opgelost moeten kunnen zijn, zo niet dan is het heel slecht geprogrammeerd.
Sowieso heeft T-mobile lage eisen want hoe dit door de testfase van de software testers is gekomen?? als jullie überhaupt inhouse software testers hebben want dat lijkt er niet op.
Gelukkig heb ik een ziggo Go account gekregen van iemand en dat werkt prima! Want TV Anywhere is niet te gebruiken! heb het nu al dus 6 weken niet gebruikt, ik probeerde het net weer, nog steeds alleen fullscreen EN zo'n 10 tal zenders zijn gelocked ! elke keer dat je op zo'n zender drukt moet je opnieuw je pincode invullen, dus het is gewoon onbruikbaar.
Vrijdag, 20 november 2020/19:24
De keuze tussen het oude en de nieuwe T-MobilTV is zéér wenselijk.
Hoogachtend
jjayceeb
hardware tmobile tv terug kijken dit word steeds minder programmas kun je alleen nog opnieuw starten maar niet meer terug kijken. verder is er voor de brouwsers weer een nieuw userpest fuctie geprogrameerd als je nu switcht tussen apparaten moet je elke keer weer een apparaat vrijgeven. wie verzint zo iets geef simpel een melding als er 4 streams tegelijkertijd bekeken word!!!!!!!!!!!!!!!!! niet dat er ooit 4 devices ooit gebruikt zijn userpesten een 10t chrome buitenspel zetten een 10 tv kijken op computer een 2 elke keer je inloggegevens moeten invullen: een 10 gebruiksvriendelijk een 2 Ga toch eerst eens TESTEN voor dat je iets vrijgeeft !!!!!
Sinds ruim een week moeten we steeds pincode invoeren als we naar NPO 1 willen kijken.
Switchen naar radio is een GROTE omweg, gaat dan ook niet direct naar je favoriete zender/zender die je het laatst gebruikte.
Menu voor terugkijken is HELEMAAL niet overzichtelijk/gemakkelijk. Veel gedoe.
Alles bij elkaar echt geen vooruitgang!
Rare kleuren die weergegeven worden in Safari op MacBook - Opgelost.
Hoezo is dit opgelost, de problemen in Safari 14.0.1 is zeker niet opgelost. De kleur verspringt nog steeds van groen naar rood en weer naar een groen toon. En nee dit ligt niet aan de iMac, of MacBook zelf en ik heb nergens last van bij YouTube of andere video’s. @Brian
Dit kan ik bevestigen. Ook krijg je in Safari een lage resolutie voorgeschoteld en is er geen andere resolutie te kiezen (alleen ‘auto’). Dit is met de update niet gewijzigd.
In Chrome op macOS geen problemen.
sinds 20-01-2021
al gemaild en ticket aangemaakt. echter kan nu dus al paar dagen geen tv kijken via de computer/webbrowser, fysieke kastje niet in gebruik, kijk af-en-toe alleen via computer via bedraad CAT6 UTP bekabeling.
krijg telkens de melding ERR::CERT REVOKED en dat de verbinding niet privé zou zijn.
het maakt niet uit welke webbrowser ik gebruik, edge, chrome, epic, firefox de fout blijft hetzelfde.
om uit te sluiten heb ik uiteraard al het nodige huiswerk verricht.
* alles gereset, stroom eraf etc zowel van converter (donker antraciet kastje) als ook van de router, die witte zyxcel T50.
* windows opnieuw schoon geïnstalleerd, ja pak het meteen goed aan
* 2e computer geprobeerd die gaf een andere fout helaas geen foto daarvan maar de fout was:
er zijn teveel apparaten die met tv van t-mobile verbinding hebben limiet is bereikt, met daaronder een lijst van zeker 15 apparaten allemaal met de naam admin.
helaas geen mogelijkheid om alles te verwijderen, kon alleen 1 verbinding "vervangen" voor de computer waar ik op dat moment mee wilde gaan kijken.
meteen andere vraag, ben nu toch bezig.
als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)
meteen andere vraag, ben nu toch bezig.
als ik tv uit mijn abo gooi kan ik dan nog wel/geen gebruik blijven maken van tv via browser dus anywhere (maar niet de app dus)
Nee, als je tv opzegt kan je geen Tv meer kijken via Web, App en STB.
Sinds de laatste update heb ik steeds op de web app sessie verlopen log opnieuw in. En kan helemaal overnieuw beginnen. We zijn dus terug bij af. Kan dit opgelost worden, want het is echt heel irritant.
@Brian@Hans-Juriën ik vind het best bijzonder dat er maar 2 issues bovenaan dit topic staan terwijl er toch echt nog steeds een aantal zijn, die jullie zelf ook uit de reacties kunnen halen.
Ik heb nu bij Tmobile-webcare het probleem voor de derde keer aangekaart, want hier op dit forum lijkt het alsof er niets gedaan wordt met de gegeven informatie.
Gemelde problemen zijn:
van kleuren verschieten in Safari (is zeker niet opgelost), ik heb hiervoor vandaag wederom een HAR bestand en een filmpje toegestuurd naar het WebCare team.
het telkens opnieuw inloggen in Safari, om de zoveel tijd wordt er aangegeven dat de sessie verlopen is en moeten we weer inloggen
Op de ATV4k loopt de app met regelmaat vast, de ene keer loopt het geluid wel door, maar is er geen beeld en de andere keer gebeurd er helemaal niets meer (zwart beeld).
Hallo T-Mobile,
Hoewel jullie hier aangeven dat de wens voor een Android TV versie van de app duidelijk is, lijkt er maar weinig te gebeuren. Persoonlijk vind ik het eigenlijk vrij irritant om jullie extra kastje te moeten gebruiken omdat ik met deze:
Geen bluetooth afstandsbediening heb, dus kan niet uit het zicht worden geplaatst.
überhaupt geen fijne afstandsbediening heb.
de User Interface echt om te huilen vind.
het kastje op zichzelf ook om te huilen vind.
elke keer van input moet wijzigen als ik TV wil kijken. In mijn geval moet ik dan de telefoon erbij pakken om de input van mijn receiver te wijzigen (staat uit het zicht). Jullie afstandsbediening werkt hiervoor namelijk niet. Dit is omslachtig als ook gewoon alles met 1 afstandsbediening mogelijk moet zijn (die van mijn Android TV).
Een extra kastje om TV te kunnen kijken is achterhaald. Je zou denken dat een “gewone” Android app aanpassen naar een andere GUI, die werkt met een afstandsbediening, niet bijster veel werk is. Jullie collega’s in het oostblok hebben de app al lang voor elkaar en zeker nu ook KPN eindelijk de app heeft uitgebracht (en Ziggo die hem al had), kunnen jullie echt niet meer achterblijven. Gas op die lolly zou ik zeggen.
De KPN app is trouwens momenteel de populairste app in de Play Store (en de Ziggo app op 2). Dat zegt volgens mij genoeg over de wens van ons, klanten, van jullie, TV aanbieders...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.