Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn? Jaren geleden kon dit bij kon dit KPN al gewoon en zelfs NLE heeft dit beter geregeld. Ik heb eigenlijk spijt van onze overstap!
Beste antwoord door TAVL
Bekijk origineelBeste antwoord door TAVL
Bekijk origineelHoewel het maanden geleden is toch nog maar een reactie op mijn topic. Met alle tips heb ik het nooit werkend gekregen en het maar opgegeven door alles via de app te kijken. Echter blijkt dat op termijn soms gewoon lastig te zijn en vind ik dat dit zou moeten werken! De afgelopen tijd dus weer een aantal keer geprobeerd om met begin gemist een programma te kijken via de tv box. Het einde van het programma heb ik nog nooit gehaald!
T-Mobile gaan jullie nu eindelijk wat aan doen?!
Hoewel het maanden geleden is toch nog maar een reactie op mijn topic. Met alle tips heb ik het nooit werkend gekregen en het maar opgegeven door alles via de app te kijken. Echter blijkt dat op termijn soms gewoon lastig te zijn en vind ik dat dit zou moeten werken! De afgelopen tijd dus weer een aantal keer geprobeerd om met begin gemist een programma te kijken via de tv box. Het einde van het programma heb ik nog nooit gehaald!
T-Mobile gaan jullie nu eindelijk wat aan doen?!
Nee want er komt een nieuw platform. Geen leuk antwoord, wel eerlijk.
Hahaha… nee, dat is het antwoord niet. Het hoort ook op het oude platform te werken, dus moeten ze ermee aan de slag. Het lijkt echter een redelijk beperkt probleem te zijn op het huidige platform.
Ik heb ook genoeg andere artikelen op dit forum gelezen om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem. Er was een update een tijd terug en na het herstarten van je box zou het opgelost moeten zijn maar dat is dus NIET het geval!
Extra vervelend is het dat je wanneer dit gebeurd niet via de app het programma verder kan oppakken maar dat je doodleuk alles opnieuw moet kijken! Echt ontzettend irritant!
Het zou ook fijn zijn als ze een zouden toestaan om door te spoelen tot het juiste programma begint. Standaard 10 minuten het vorige programma kijken is vaak ook oersaai en vervelend...
Werkt dat laatste niet al bij RTL? Anders nog even geduld. :)
Er zou dus een oplossing moeten zijn, maar in jouw geval werkt dat niet. Daar zal TM dus naar moeten kijken. Misschien dat de update niet op jouw box staat en handmatig gepushed moet worden of er in jouw set up iets niet lekker werkt.
Maar hoe krijg ik dan een reactie van T-Mobile? Want die zijn de grote afwezige in deze discussie!
Hoi
Ze lezen mee op de community en reageren normaal gesproken binnen 24 tot 48 uur. Reageren ze niet, laat het me weten, dan trek ik aan de bel.
Maar hoe krijg ik dan een reactie van T-Mobile? Want die zijn de grote afwezige in deze discussie!
Iedereen weet dat het oude platform 0 prioriteit heeft, daarom reageren ze niet. De kostbare ict capaciteit wordt voor het nieuwe platform ingezet en dan zal je probleem ook opgelost zijn. Dat tmobile niet reageert is inderdaad vervelend.
Dat is onzin
Hoi
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.