Beantwoord

Apparatuur nog niet ontvangen

  • 7 February 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al 2 x een e-mail gekregen dat de apparatuur nog niet is ontvangen.

Ik heb mijn tv box al weken geleden teruggestuurd.

Daar ik in mijn abonnement zag dat alles er correct in staat, heb ik het verzendbewijsje weggegooid.

De apparatuur moet inmiddels al wel door Odido ontvangen zijn.

Ik neem aan dat er geen boete wordt berekend.

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 7 February 2024, 16:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @lucmeuws, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er in jouw geval door het systeem twee verschillende retourzendingen zijn aangemaakt voor dezelfde TV Box. Doordat er op de tweede retourzending geen apparatuur is binnengekomen, krijg je nu automatisch de melding dat we nog geen apparatuur van je hebben ontvangen. Op de eerste retourzending is de apparatuur gewoon netjes binnengekomen. We hebben ook verwerkt dat jouw TV Box door ons ontvangen is. Hierdoor zal er geen boete worden berekend. Mocht je nu toch nog een boete op de factuur zien, laat dit dan gelijk aan me weten. Ik zorg er dan gelijk voor dat deze vergoed gaat worden! 

Reputatie 2

Hi @lucmeuws, ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat er in jouw geval door het systeem twee verschillende retourzendingen zijn aangemaakt voor dezelfde TV Box. Doordat er op de tweede retourzending geen apparatuur is binnengekomen, krijg je nu automatisch de melding dat we nog geen apparatuur van je hebben ontvangen. Op de eerste retourzending is de apparatuur gewoon netjes binnengekomen. We hebben ook verwerkt dat jouw TV Box door ons ontvangen is. Hierdoor zal er geen boete worden berekend. Mocht je nu toch nog een boete op de factuur zien, laat dit dan gelijk aan me weten. Ik zorg er dan gelijk voor dat deze vergoed gaat worden! 

Op de factuur die ik vandaag heb ontvangen, zijn nu toch 90 euro in rekening gebracht wegens niet terugsturen TV Box.

Graag dit zo snel mogelijk terugstorten.

Dank alvast !

 

Reputatie 6
Badge +2

@lucmeuws Dank je wel dat je dit gelijk bij ons meldt! Er gaat iets niet goed in het systeem, waardoor de boete is getriggerd. 

Geen zorgen, ik heb hier gelijk een credit voor aangemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reageer