Beantwoord

ZyXEL VMG8825-T50 modem omruilen voor een nieuwer model met WPA3

  • 25 October 2023
  • 87 reacties
  • 1206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds enige tijd geeft mijn netwerk als advies om te upgraden naar WPA3 (in plaats van WPA2).

Ik ben al enkele jaren klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

 

icon

Beste antwoord door Subz3ro 25 October 2023, 15:22

Bekijk origineel

87 reacties

@Tommie van Odido graag zou ik ook mijn huidige modem willen omruilen voor een t-56 model zodat ik gebruik kan maken van wifi 6.

alvast bedankt!

Reputatie 6
Badge +2

@bmeghoe Ik heb het modem gelijk voor je omgeruild, deze komt binnen twee tot vijf werkdag jouw kant op! 

Reputatie 2

Hoi Odido,
Ik zou ook graag van deze gelegenheid gebruik maken om mijn oude Huawei HG659 om te ruilen naar een nieuwer model, met eventueel de mogelijkheid voor het gebruiken van de USB-poort van het modem voor storage aan te hangen. Kunnen jullie dit voor mij in gang zetten?

Met vriendelijke groet,

Donny

 

@Teresa van Odido Hoi Teresa, Zou je ook naar mijn verzoek willen kijken? ;)

Reputatie 7
Badge +16

@donnyvld Bedankt voor je geduld! Het is momenteel superdruk en we doen ons best. Geen zorgen! We zijn je niet vergeten en pakken jouw topic op zodra daar gelegenheid voor is. Om ervoor te zorgen dat we jouw topic niet pas in een nieuwe moderatieronde tegenkomen, willen we je vragen om ons morgen een reminder in dit topic te sturen. Enorm bedankt voor de samenwerking; dit is waar onze Community voor staat! → Ik pak jouw verzoek morgenochtend op: beloofd!

@bmeghoe Ik heb het modem gelijk voor je omgeruild, deze komt binnen twee tot vijf werkdag jouw kant op! 

Hartelijk bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @donnyvld, de Huawei is afgemeld en de Zyxel T-56 komt eraan. Binnen enkele dagen ontvang je een track&trace-code zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat. De levertijd bedraagt ongeveer, maximaal, 3-4 dagen. Alvast veel plezier toegewenst! 😄 

P.s. het Huawei modem mag naar een milieustraat gebracht worden. Thanks!

Reputatie 2

Best, ik heb ook de modem VMG8825-T50 ivm security en de wifi 6 optie die hopelijk meer stabieliteit gaat bieden vraag ik voor omruiling modem. Gezien de tijd klant en alle diensten die wij afnemen moet dat denk ik geen probleem zijn. Dank jullie wel.

Reputatie 6
Badge +2

@Banjer1969 Ik heb het in orde gemaakt! Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. Alvast veel plezier met het nieuwe modem! 

@Teresa van Odido Ik zou ook graag gebruik willen maken van de voordelen van het zyxel t-56 modem. Ik heb nu een t-50, maar mis de WPA3 / Wifi-6 ondersteuning. En ik zou graag de nieuwe wifi punt willen ontvangen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @omer24, ik zie je daar ook graag van genieten, ik maak het meteen voor je in orde! Je ontvangt snel van mij een automatische bevestiging per e-mail dat de wissel in gang is gezet. Je zal snel een T-56 modem en het nieuwe Wifi-punt ontvangen.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je snellere Wifi netwerk, ik weet zeker dat de nieuwe apparatuur je goed zal bevallen! 😄

@Tommie van Odido  @Cal van Odido @Teresa van Odido graag zou ik ook mijn huidige modem willen omruilen voor een nieuwer model zodat ik gebruik kan maken van wifi 6/WPA3.

alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ymohajer, ik heb het meteen voor je aangestuurd! Je zult dit modem zo snel mogelijk ontvangen. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

Reageer