Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 16 January 2024
  • 60 reacties
  • 1029 Bekeken

Onlangs de overstap gemaakt van voorheen Ziggo naar Tweak en nu Odido. In mijn nieuwbouw woning alles qua netwerk van Unifi voorbereid (APs, switches en een Cloud Key Gen 2).

Voorheen bij de vorige ISP geen problemen hier mee gehad. Nu al geruime tijd krijgt mijn Cloud Key geen IP adres. Op het scherm wordt aangegeven "Obtaining IP address”. De helpdesk kon mij hier ook niet verder mee helpen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de Cloud Key weer te gebruiken is binnen het huidige netwerk?

icon

Beste antwoord door evert1984 18 January 2024, 19:06

Bekijk origineel

60 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Thanks @Bluffpearce, ik heb je toegevoegd aan de lijst! Het modem zal spoedig geupgraded worden. 

Beste Tommie,

Ook hier wil de Unifi cloud key niet goed werken. Zou u ook naar ons de update kunnen pushen?

De modem draait nu op firmware versie: V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108. Ik krijg met geen mogelijkheid een internet signaal naar de Cloudkey.

 

Hartelijk dank!

Yorick

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yorick1, welkom op onze Community!

Uiteraard, ik heb je meteen toegevoegd aan de lijst. De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Hallo Tommie, ook hier krijgt de cloud key gen2 plus geen internet icm de T-56 

 

Firmware ook V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

 

Kun je de update ook naar ons pushen?

 

Bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kezert, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet, de firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Hi kan ik ook deze upgrade krijgen s.v.p.?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roha82, welkom op onze Community!

Bij deze heb ik je op de versnelde lijst gezet. Het modem zal spoedig worden voorzien van de nieuwste firmware. 

Ik ben blij dat ik dit topic gevonden heb, ik dacht dat ik gek werd! Van alles geprobeerd maar niets werkte, behalve m’n oude T-mobile router terug plaatsen. Inmiddels is de cloud key weer werkend met de nieuwe firmware op de Zyxel T-56.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @McRoof, superfijn dat het opgelost is met de nieuwe firmware - bedankt voor het delen van jouw herstelmelding! Kunnen we je nog ergens anders mee helpen? 

Goedemiddag,
Kan ik ook een update krijgen? Hier ook dezelfde problemen :) 

Groet,

Emiel

Reputatie 5
Badge +4

Hey @Sven-Odido, zou je dit ook voor @ehm willen regelen? 

Goedemiddag,

 

Ik heb hetzelfde probleem met Harman Kardon speakers, graag ook de update.

Reputatie 5
Badge +4

Ik heb je op de lijst gezet @luukriepe, je zult de update snel ontvangen! 

Hi @Roha82, welkom op onze Community!

Bij deze heb ik je op de versnelde lijst gezet. Het modem zal spoedig worden voorzien van de nieuwste firmware. 

Hallo Tommie,

 

Zou je mij ook kunnen helpen met de firmware? Ik heb hetzelfde probleem met de Ubiquiti Cloudkey Gen 2. Deze zijn wegens veiligheidsredenen werk hard nodig. 

 

GR,

TBA

Reputatie 7
Badge +4

Maar natuurlijk helpen wij je daar heel graag mee @TBA! Ik heb je meteen op de lijst gezet voor een update en de update zal binnen enkele werkdagen op je modem staan. Ik probeer hier haast achter te zetten zodat je zo snel mogelijk de update ontvangt.

Hier gaan wij voor je achteraan, je kan snel weer van je Ubiquiti genieten! 😄

Goedendag, @Sven-Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido @Cal van Odido @Jason van Odido

zou een van jullie mij ook in aanmerking kunnen laten komen voor de update, heb sinds een kleine week ook een unifi netwerk gekocht maar ben er nog niet in geslaagd om deze werkend te krijgen, telkens geeft hij aan dat hij geen ip adres kan krijgen en lukt hem dat wel dan geeft die aan dat hij geen internet kan krijgen

mvg,

stijn

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Morgestijn, ik zal het meteen voor je aanvragen! Binnen enkele werkdagen zal het op je modem staan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

 

Goede Middag, @Tommie van Odido @Sven-Odido @Nora van Odido @Cal van Odido @Jason van Odido 

 

Heb sinds 2 dagen internet van Odido.

Alles werkt alleen mijn unifi cloud key plus niet meer. Krijgt geen verbinding met internet.

is de firmware update misschien de oplossing?!? zo ja zou je die kunnen sturen.

Alvast bedankt Matthieu

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MBterHorst ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe firmware update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 

Hoi @Morgestijn, ik zal het meteen voor je aanvragen! Binnen enkele werkdagen zal het op je modem staan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana,

Staat de firmware al op mijn modem? Ik kan namelijk niet zien of deze geüpdatet is.

Mvg, stijn 

Hoi @Morgestijn, ik zal het meteen voor je aanvragen! Binnen enkele werkdagen zal het op je modem staan. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana,

Staat de firmware al op mijn modem? Ik kan namelijk niet zien of deze geüpdatet is.

Mvg, stijn 

Goedendag,

Het is mij zojuist gelukt om de unifi te installeren een factory reset was nog wel nodig na de update maar alles doet het nu💪

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen dat het gelukt is @Morgestijn

Hier hetzelfde probleem, krijg met geen mogelijkheid internet naar de Cloudkey gen 2 plus.

Mag ik aub ook op de lijst? @Tommie van Odido @Ishana van Odido @Teresa van Odido 

Zyxel EX5601-T1

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @PaulvdK! Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem. 

Vanochtend de update gehad, het werkt weer, heel erg bedankt! 

Reageer