Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56

  • 30 November 2023
  • 562 reacties
  • 16924 Bekeken


Toon eerste reactie

562 reacties

@Tommie van Odido Weet niet of je ik je moet taggen, maar bij deze voor de zekerheid. Graag update pushen indien mogelijk.

@Tommie van Odido 

graag ontvang ik ook een update van de t56 router zodat ik mijn toon kan verbinden. BVD 

Mocht ik me nog aan kunnen melden, dan graag. Ben al bijna een maand aan het vechten om mijn Wiim Pro achtige apparaat (Audalytic AH90) aan de praat te krijgen. Hoop dat je het een duwtje kan geven, ondanks de algemene uitrol een dezer dagen. Dank! 

Ik heb begrepen dat ik me hier moet melden voor een update van de router zodat mijn apparaten weer normaal gaan werken? Bij deze meld ik me aan voor de update.

Reputatie 7
Badge +14

De firmware is nu general avaliable en wordt in de komende 6 nachten naar alle routers uitgerolt. Als je inlogt zie je daar op een gegeven moment versie b10 staan.

Ook ik zou graag de firmware ontvangen @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je op de lijst gezet @edvanderburg. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

@Teresa van Odido en of @Tommie van Odido  zou ik toegevoegd kunnen worden voor de update? 

Reputatie 7
Badge +3

@rikt45 Tuurlijk, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! De update wordt morgen uitgestuurd. 

@Tommie van Odido goede morgen, zouden jullie de nieuwste firmware ook naar mijn router kunnen pushen? Ik heb al maanden ruzie om mijn Harman Kardon Citation met Google Assistent te koppelen met mijn wifi maar tevergeefs. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het nogmaals aangegeven @nieuwhoffs. Maandag zal ernaar gekeken worden! 

Reputatie 7
Badge +9

In verband met afwezigheid zullen we jullie modems maandag pas kunnen upgraden. Laat gerust weten of we je op de lijst kunnen zetten, dan worden alle klanten, met terugwerkende kracht, maandag ochtend geüpgraded!

@nieuwhoffs Dank je wel voor het herstartten van het modem. Uiteraard ga ik gelijk voor je kijken of het modem up to date is!

Ik ben direct het systeem ingedoken. Echter krijg ik een foutmelding als ik in de instellingen van jouw modem wil, hierdoor kan ik niet zien of de update is uitgevoerd. Ik heb toen gelijk jouw verbinding uitgemeten en een wegvallende verbinding geconstateerd. Om dit zo snel mogelijk te verhelpen, heb ik gelijk een monteur aangestuurd. 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over met een link om de afspraak in te plannen. Geef je ons een seintje als de monteur is langs geweest? Zoals ik aangaf, durf ik niet met zekerheid te zeggen dat de update is doorgekomen en de monteur kan dit niet voor je doen. Ik kijk dit graag nogmaals voor je na wanneer jouw diensten weer optimaal werken! 

@Teresa van Odido vanmorgen is de monteur langs geweest.
Samen met de monteur getest of de JBL speakers werken maar helaas die kunnen nog geen verbinding maken het wifi. De monteur denkt dat de update nog niet gelukt is.
Wil je nogmaals kijken of het modem nu geen foutmelding meer vertoond en de update uitgevoerd kan worden.
Dank je wel

Het lijkt niet gelukt te zijn. Ga morgen nog even de modem restarten.

Reputatie 7
Badge +3

@HJTeunis Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling. Uiteraard help ik je graag verder bij het vinden van een werkende oplossing! 

Ik ben nogmaals jouw modeminstellingen ingedoken en zie dat het één en ander nog niet helemaal goed stond (Wifi 6 en de bandsteering). Dit heb ik gelijk voor je aangepast. Wil je nogmaals proberen om verbinding te maken? Ik verneem graag of het is gelukt! 

Reputatie 7
Badge +3

@nieuwhoffs Dank je wel voor het herstartten van het modem. Uiteraard ga ik gelijk voor je kijken of het modem up to date is!

Ik ben direct het systeem ingedoken. Echter krijg ik een foutmelding als ik in de instellingen van jouw modem wil, hierdoor kan ik niet zien of de update is uitgevoerd. Ik heb toen gelijk jouw verbinding uitgemeten en een wegvallende verbinding geconstateerd. Om dit zo snel mogelijk te verhelpen, heb ik gelijk een monteur aangestuurd. 

Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over met een link om de afspraak in te plannen. Geef je ons een seintje als de monteur is langs geweest? Zoals ik aangaf, durf ik niet met zekerheid te zeggen dat de update is doorgekomen en de monteur kan dit niet voor je doen. Ik kijk dit graag nogmaals voor je na wanneer jouw diensten weer optimaal werken! 

@Odido'dan Teresa Ik was er vrij zeker van dat ik met de instellingen speelde die je hebt genoemd. Maar goed nieuws, het werkte! Ik heb mijn Google Nest-camera (op batterijen) aan mijn netwerk kunnen toevoegen. Bedankt voor je hulp.

@Teresa van Odido Met goede hoop op dit bericht bij mij ook de 802.11 modus voor WiFi b/g/n gemengd toegepast. Helaas werkt het bij mij nog niet.

  • Mijn Zyxel heeft versie B10.
  • Ik heb mijn 2,4ghz en 5ghz wifi netwerken gesplits en de 5ghz een andere naam gegeven.
  • De 802.11 modus van wifi op b/g/n gemengd gezet.
  • WPA-2 ingesteld ipv WPA-3.

De deurbel camera factory reset gegeven en natuurlijk de zyxel gerestart. Na dit alles blijft hij geen verbinding maken met het netwerk.

 

Wellicht ben ik nog iets vergeten? Ik krijg wel de google deurbel camera gekoppeld aan mijn hotspot.

Gr!

@Tommie van Odido zoals aangegeven een powerflip uitgevoerd. Hoop dat het nu wel gaat lukken. Wanneer kan ik de update verwachten.  

Reputatie 7
Badge +3

@colobot Super fijn om te lezen dat je jouw Google-Nest camera weer kunt verbinden met het modem! 😀

@Odido'dan Teresa Ik was er vrij zeker van dat ik met de instellingen speelde die je hebt genoemd. Maar goed nieuws, het werkte! Ik heb mijn Google Nest-camera (op batterijen) aan mijn netwerk kunnen toevoegen. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +9

We hebben het modem niet kunnen bereiken @nieuwhoffs. Kan je een powerflip uitvoeren en dan aan de bel trekken? Dan zal ik ervoor zorgen dat hij erop komt!

 

       Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

@Tommie van Odido @Teresa van Odido sta al een tijdje op de lijst voor de update. Tot op heden kan ik de JBL speakers niet verbinden. Wanneer wordt de update doorgezet. 

Reputatie 7
Badge +3

@Startgoed Ik heb je meteen toegevoegd aan de lijst, ik weet zeker dat je met de update weer kunt verbinden met jouw camera systeem! De update wordt later vandaag uitgestuurd. 

@Teresa van Odido en of @Tommie van Odido  heb precies het zelfde probleem , was klant bij kpn en ben vrijdag overgegaan naar odido , nu al het hele weekend aan het klooien samen met een vriend van me . Kom nu er achter dat het in het modem zit.  heb een Cloud key gen2 . Please hulp zou heel welkom zijn want ook mijn camera systemen liggen nu plat. 

Reputatie 7
Badge +3

@jerver @Jorick D Ik heb jullie allebei gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

Reageer