Skip to main content

Goedenmorgen,

Ik heb voor mijn stereoinstallatie een audio streamer gekocht, namelijk de Wiim Pro Plus. Echter als ik deze via hun app wil verbinden aan het netwerk van de Zyxel zegt de app dat de device geen IP adres krijgt van de Router. Ik heb ook een oude Tp-Link liggen waar Openwrt op draait icm met een VPN en als ik de setup via deze router draait verbind deze zonder problemen. 

Ik heb al geprobeerd om de beveiliging naar WPA-2 te veranderen, de firewall uit te zetten, fabrieksinstellingen. Niks veranderd de situatie. Ik heb ook geprobeerd een vast ip adres aan het MAC adres te verbinden maar dat lijkt ook niet uit te maken.

Ook via een ethernet kabel lijkt hij geen Ip adres te krijgen en is hij ook niet te zien in het overzicht van de router.

In het logboek komt dit langs:

Is er iemand die weet hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Het lijkt wat mij betreft aan de kant van de router mis te gaan aangezien hij op een andere wel zonder problemen kan verbinden.

Alvast bedankt!

@Tommie van Odido 

Update is hier binnengekomen en alles werkt weer. 

Beste @Tommie van Odido 

Hier ook problemen met JBL speakers die niet kunnen koppelen aan mijn Zyxel T-56 modem.

Graag ontvang ik ook de update.

Bedankt! 

Beste @Tommie van Odido

Hier hetzelfde probleem met mijn JBL Speaker. Graag ontvang ik ook de update.

Alvast bedankt!

Ha @Bases & @Wkerkhof, ik heb jullie zojuist toegevoegd aan de lijst! 

Beste @Tommie van Odido kan ik ook de update ontvangen? Dan hoop ik dat t probleem met mijn youless ook opfelost is.

Klantnummer in mijn profiel. 

@Tommie van Odido 

Goedemiddag Tommie,

Hier hetzelfde probleem met de  HK Citation one. Graag ontvang ik ook de update.

Alvast bedankt.

Hey allemaal, ik heb iedereen, die aan de bel getrokken heeft, toegevoegd aan de lijst. Jullie zullen in de loop van tijd worden geupdate.

@Tommie van Odido ik zou graag ook de firmware update ontvangen. Ik zit al geruime tijd zonder boxjes en zou dit graag opgelost zien hebben. Alvast bedankt

Hi @Tommie van Odido ,

Ook ik heb problemen met het verbinden van mijn lampen en LG Soundbar en ontvang graag de update. Klantnummer zit verbonden aan mijn profiel.

@Tommie van Odido 

Voeg mij maar toe voor de nieuwe update. Zou fijn zijn als mijn huis weer slim kan zijn. Klantnummer heb ik al toegevoegd aan mijn profiel

@Tommie van Odido

Ik zou het fijn vinden om ook te worden opgenomen in die lijst. Onze JBL link speakers werken al weer 2 maanden niet.
Alvast bedankt 🤗

Ah, ook hier functioneert alles weer als vanouds. Fijn!

@mensen van Odido, dank voor de update. Ik vertrouw erop dat, ondanks de complexiteit van het probleem, lering wordt getrokken uit de ervaringen die tot dusver zijn opgedaan. Vooral als het gaat om het communicatieve spoor naar klanten. Mocht zich weer iets voordoen, weet ik dit forum in ieder geval te vinden 🙂

@Tommie van Odido 

Voeg mij ook maar toe aan die lijst!

Joejoe!

Goedemiddag allemaal,

Het is wel balen als je na enkele weken “ploeteren” er achter moet komen dat het niet adequaat werken van apparatuur veroorzaakt wordt door een update van de router.

had wel verwacht dat ODIDO dit algemeen gecommuniceerd had, dat had veel ergernis gescheeld.

Net als andere klagers zou een tegemoetkoming in dit geval m.i. op zijn plaats zijn.

Via een service die ik via Youless ontvang, ben ik er achter gekomen. Heb hen vandaag gevraagd of zij weten of probleem al is opgelost. Via hen dus deze link ontvangen.

Naast dat ik een financiële tegemoetkoming verwacht, hoop ik wel asap geïnformeerd te worden dat issue opgelost is (en dat ik eindelijk apparaten weer gewoon kan laten werken).

@Tommie van Odido 

Goedemiddag Tommie,

Hier hetzelfde probleem met de Google Nest Deurbel. Zou ik ook de update mogen ontvangen om te zien of het daar ook bij werkt?

Bedankt alvast!

Groet,

Marieke

Hey @Dennis den Boer, welkom op onze Community!

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. TV-klantnummer is ook prima, deze is te vinden in Mijn Odido. 

Dank, ik heb het klantnummer toegevoegd. 

Ik gok dat het na het weekend opgepakt wordt @Rayleinarts

@Tommie van Odido thanks! Wil je ons even laten weten als die is uitgevoerd? Dan kan ik het even testen, dankjewel!

Hi @GB84 & @Rayleinarts, ik heb jullie ook meegenomen in de lijst! 

@Tommie van Odido Goedemiddag, ook ik zit al sinds begin december met dit probleem en volg sindsdien dit topic. Fijn dat het is opgelost! Ik heb mijn klantnummer toegevoegd aan mijn profiel. Zou je de update aub naar mij willen pushen? Dank!!

De update is bij mij door en de wiim werkt weer.

Ik sluit me aan bij de suggesties over betere, pro-actieve communicatie. 

Maargoed, fijn dat er nu een iig een oplossing is. Mijn wiim werkt nog niet, dus ik ga er gemakshalve vanuit dat mijn zyxel de fw update nog niet heeft gehad. Willen jullie mij ook meenemen? Dank!

Hi @ReinN, ik heb je toegevoegd aan de lijst!

@rogier12 de update is gepushed! 

Net de update gehad. mijn HK speakers werken weer prima. Opm: gaarne in het vervolg update in de nacht. Nu werd mijn verbinding verbroken tijdens een teamsmeeting. 

Hey @Dennis den Boer, welkom op onze Community!

Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je op de lijst zetten. TV-klantnummer is ook prima, deze is te vinden in Mijn Odido. 

Dit zou ik ook wel kunnen waarderen als ik de test update krijg voor de modem. Zou je mij ook toe kunnen voegen aan de lijst?

Reageer