Ik heb voor mijn stereoinstallatie een audio streamer gekocht, namelijk de Wiim Pro Plus. Echter als ik deze via hun app wil verbinden aan het netwerk van de Zyxel zegt de app dat de device geen IP adres krijgt van de Router. Ik heb ook een oude Tp-Link liggen waar Openwrt op draait icm met een VPN en als ik de setup via deze router draait verbind deze zonder problemen.
Ik heb al geprobeerd om de beveiliging naar WPA-2 te veranderen, de firewall uit te zetten, fabrieksinstellingen. Niks veranderd de situatie. Ik heb ook geprobeerd een vast ip adres aan het MAC adres te verbinden maar dat lijkt ook niet uit te maken.
Ook via een ethernet kabel lijkt hij geen Ip adres te krijgen en is hij ook niet te zien in het overzicht van de router.
In het logboek komt dit langs:
Is er iemand die weet hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Het lijkt wat mij betreft aan de kant van de router mis te gaan aangezien hij op een andere wel zonder problemen kan verbinden.
Alvast bedankt!
Bladzijde 18 / 25
@Sven-Odido ,
Super bedankt!
Mijn Jbl- speakers doen het weer!! 🥳🥳🥳
Ik ontvang ook graag de update. Al een paar weken erg stil in huis zonder werkende speakers.
Dat klopt inderdaad, ik vraag dit namelijk via een klant waar ik nu dit camerasysteem geplaatst heb.
Bij mij thuis gaat alles goed, alleen heb hem nodig voor de klant, en deze mensen zijn op dit moment niet thuis...
Mocht ik dit klantnummer doorgeven, kan dan op die manier de update doorgezet worden??
Klantenservice heeft net iets bij deze klant gedaan wat het op zou moeten lossen, maar dit heeft geen effect gehad helaas...
Als je hun postcode huisnummer in een PB naar mij stuurt, zal ik hem updaten
Top, hier werkt het nu
Dat klopt inderdaad, ik vraag dit namelijk via een klant waar ik nu dit camerasysteem geplaatst heb.
Bij mij thuis gaat alles goed, alleen heb hem nodig voor de klant, en deze mensen zijn op dit moment niet thuis...
Mocht ik dit klantnummer doorgeven, kan dan op die manier de update doorgezet worden??
Klantenservice heeft net iets bij deze klant gedaan wat het op zou moeten lossen, maar dit heeft geen effect gehad helaas...
@MarcodeRegt Het klantnummer dat in je profiel staat komt uit bij een abonnement dat een T50 modem heeft, daar speelt dit probleem niet op. Klopt het klantnummer nog in je profiel? En ik zie momenteel een Ubiquiti router aangesloten.
@jw1810@Cindy80@Kuunder38@Eddootjuh@Sybolt@daaan123@Denkoyugo@jkoop@TeeZet67@erremes De update is gepushed.
Voor alle andere; indien je de update wilt ontvangen zorg dan dat je klantnummer in je profiel staat. Dan kunnen we je verder helpen.
TOP! Bedankt @Sven-Odido
@MarcodeRegt Het klantnummer dat in je profiel staat komt uit bij een abonnement dat een T50 modem heeft, daar speelt dit probleem niet op. Klopt het klantnummer nog in je profiel? En ik zie momenteel een Ubiquiti router aangesloten.
@jw1810@Cindy80@Kuunder38@Eddootjuh@Sybolt@daaan123@Denkoyugo@jkoop@TeeZet67@erremes De update is gepushed.
Voor alle andere; indien je de update wilt ontvangen zorg dan dat je klantnummer in je profiel staat. Dan kunnen we je verder helpen.
@Teresa van Odido@Tommie van Odido
Wie o wie kan ons verder helpen met de nieuwe firmware?
Graag ontvang ik ook de update ivm het videomanagement systeem van Network Optix.
Via mijn probleem werd ik hierheen gelinkt.
Betreft een zyxel T56
V5.70(ACAE.0)T56C_b8_1108
@Tommie van Odido
Ook wij ontvangen graag een update: Zyxel T56 legt geen verbinding met reMarkable2 …
Firmware version: V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108
Mocht je verdere gegevens nodig hebben, PB gerust!
Dankjewel alvast
@Tommie van Odido graag ontvang ik ook de update z.s.m.
Problemen met Harman Kardon Citation One mkIII en Symfonisk WiFi speakers.
@Tommie van Odido graag ontvang ik ook de update. Problemen met Harman Kardon Citation MKIII en Remarkable...
Wij hebben de update van firmware versie V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108 naar V5.70(ACEA.0)T56C_b10 gehad, maar helaas doen de JBL link music speakers het nog steeds niet. De ZyXEL T-56 kent wel een IP-adres toe, maar de speakers geven aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Ik heb het geprobeerd via 5GHz als 2,4GHz. Via Tethering via een van de smartphone werken de speakers wel.
Jammer, want bij een eerdere firmware waren er geen problemen. Jammer dat de firmware niet terug kan worden gezet.
Of is er een instelling waarmee het wel mogelijk is?
De JBL link music speakers doen het nu met de nieuwe firmware. Er stond er iets verkeerd in de Verbindingsinstellingen van de router. Wanneer je de betreffende speakers wilt aanpassen (bijv naam) zie je Active. Die moet uit staan (of in het Engels Connectivity. Internet blocking => zet deze uit). Wij zijn blij dat de speakers het weer doen. @Tommie van Odido bedankt voor het laten pushen van de nieuwe firmware.
@Tommie van Odido graag zou ik ook de update ontvangen, al dik anderhalve maand zonder werkend muziek systeem al in dit topic gemeld en eigen topic geopend. zou het waarderen als ik dit weekend weer gebruik kan maken van me muziek installatie.
Ha @Bases & @Wkerkhof, ik heb jullie zojuist toegevoegd aan de lijst!
Update o tvangen maar gelaas is het probleem met de youless niet opgelost.
@Tommie van Odido Goedemorgen, ik heb even een account aangemaakt om te melden dat ik helaas hetzelfde probleem heb met 2 apparaten, een speaker en mijn remarkable.
Mijn klantnummer staat in mijn profiel, zou ik ook aub de update mogen?
@Tommie van Odido
Zou het mogelijk zijn de update deze week nog te ontvangen? Dan kan ik eindelijk alles weer gaan gebruiken. Mis de speakers enorm!
Wij hebben de update van firmware versie V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108 naar V5.70(ACEA.0)T56C_b10 gehad, maar helaas doen de JBL link music speakers het nog steeds niet. De ZyXEL T-56 kent wel een IP-adres toe, maar de speakers geven aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Ik heb het geprobeerd via 5GHz als 2,4GHz. Via Tethering via een van de smartphone werken de speakers wel.
Jammer, want bij een eerdere firmware waren er geen problemen. Jammer dat de firmware niet terug kan worden gezet.
Of is er een instelling waarmee het wel mogelijk is?
@Tommie van Odido , hier zelfde probleem met Wiim Pro, graag ontvang ik ook de update.
Alvast bedankt
Beste @Tommie van Odido
Mijn youless is niet te vinden meer, zou ik de update ook mogen?
Gr
Paul
Beste @Tommie van Odido
Graag zou ik ook een update krijgen voor mijn Zyxel T56 router . Ik kan mijn Wiim Pro Plus niet verbinden met internet sinds ik bij Odido ben.
Bij voorbaat dank!
Ook hier de update inmiddels binnen. Het werkt weer, dank.
Beste @Tommie van Odido
heb je reeds een prive bericht gestuurd omdat ik dit weekend om de een of andere reden niet op dit topic kon reageren. Ik heb diverse (JBL smart) speakers welke niet verbinden en zou heel graag de update ontvangen. Jullie klantenservice weet van het bestaan ervan niet af, daarom via hier het verzoek. bedankt alvast!
@Tommie van Odido
Bedankt voor de update. Helaas werkt de Google Nest Deurbel nog niet. Is er iets dat ik moet veranderen in de instellingen van de Zyxell?
Beste @Tommie van Odido
Hiewij hebben ook problemen met JBL speakers die niet kunnen koppelen aan mijn Zyxel T-56 modem.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.