Ik ga maar eens even kijken wie hier allemaal tegen het probleem aan lopen dat het modem welke je geleverd krijgt bij een nieuwe Odido aansluiting niet in orde is.
problemen waar ik tegen aan loop zijn :
Bij levering niet de juiste firmware/ of in ieder geval een firmware waarmee Unifi Cloud key geen ip adres kreeg. Na 2 dagen klooien kwamen we op dit forum er achter dat we zelf moesten vragen om een andere firmware update te krijgen om dat probleem op te lossen. Vreemde manier van werken volgens mij maar ja als de problemen dan weg zijn zal het wel goed zijn .
Maar nee hoor problemen worden steeds groter, heb een kleine server draaien met plex media server er om maar ik denk na 2 dagen naar bagger kwaliteit wat zou er toch aan de hand zijn ? poorten netjes open gezet in de router dus verbinding moet prima zijn . Maar wat blijkt nu, de hele port forwarding in de Zyxel router werkt gewoon niet. En dan niet af en toe of met een probleem niet gewoon helemaal niet. Er is geen poort open te zetten , je kunt zo veel regels toevoegen als je wilt maar het werk niet. Deze Zyxel is een buggy apparaat met slechte firmware en niet de functionaliteit die je mag verwachten . Als je belt met de klanten service geven ze het netjes toe dat er veel bekende problemen zijn maar ze er geen oplossing voor hebben. Advies koop maar een eigen modem dan gaat er een wereld voor u open ?????
Dit kan toch niet waar zijn ? en ik ben heus niet de enige die dit probleem heeft waarom lost Odido dit niet gewoon op of informeert de gebruikers dat de modems fouten bevatten ?
Hoe kun je een ander modem krijgen die wel werkt ?
Ow ja en Odido de snelheid is ook echt om te huilen , 2GB is niet 750MB maar goed dat komt later wel met misschien een goed werkend modem
Ja mensen hebben op internet een soort houtje touwtje workaround gevonden dat als je je default gateway veranderd het dan tijdelijk wel werkt, maar als je dan een reset uitvoert of een firmware update komt werkt het niet meer ?
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel