Skip to main content

Wat is de snelste manier om een wifipunt om te ruilen? 

Sinds begin september de Zyxel T-56 router in gebruik. Om het wifi te versterken eind september een wifipunt aangevraagd. Binnen twee dagen de Zyxel WAP6807 ontvangen. Complimenten voor de snelle levering, echter...

Omdat er toch wat problemen zijn met het koppelen van andere apparaten op het wifipunt nog eens gaan rondkijken hier in de community. Ik lees dat je bij gebruik van een Zyxel T-56 router het Zyxel WX5600 wifipunt zou moeten ontvangen en dus niet de Zyxel WAP6807.

Kan een van de moderators zorgen dat het juiste wifipunt mijn kant op komt? Dan zal ik vervolgens zorgen voor het retourzenden van het Zyxel WAP6807 wifipunt.

Mijn TV klantnummer staat in het profiel. Mocht er meer informatie nodig zijn dan hoor ik dat uiteraard graag.

Hi @HansMBHVN,

Ik heb de omwisseling in orde gemaakt voor je. Deze wordt de komende dagen bezorgd bij je! 


Hi @Loukianos

Done! Hij is onderweg naar je. Veel plezier ermee! 


Dank voor de snelle opvolging @Sven-Odido. Super!


Hi @Probleem71

Ik zie dat mijn collega de swap al in orde heeft gemaakt. En de korting zit er zo te zien nog netjes bij 🙂 Veel plezier ermee! 


Hoi @Basic29, goed dat je dit aangeeft! Ik zie dat dit in behandeling is bij de technische afdeling. Dit zal zo snel mogelijk opgelost zijn. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana


overeen gekomen met jason van odido ca 3 jaar geleden

 

gr hans


Hoi @MrIsmail, fijn om te horen dat de installatie goed is gelukt! Ik heb meteen de ruil voor je aangevraagd en je ontvangt snel van mij een automatische e-mail ter bevestiging. Je kan snel van het nieuwe Wifi-punt genieten, hier ga ik voor zorgen! 😄


Was dus een keer een kado'tje.  Er zal vast niet hebben gestaan dat je lifetime gratis upgrades krijgt? 


 @h.vanbuul Het wifipunt (WAP6807) is inderdaad lifetime gratis wegens de FUT die we toen gedaan hebben. Hieronder een kopie van het bericht dat ik destijds naar je stuurde zodat de rest van de Community “het bewijs” kan inzien:

Ik zal de nieuwe WX5600 opsturen en zorg ervoor dat deze kosteloos is. Dit kan ik niet voor 2 nieuwe wifipunten doen - even heel bot gezegd was die toezegging er destijds voor bedoeld om enkel de WAP gratis te leveren, niet vervolgproducten, maar ik knijp voor 1 punt natuurlijk graag een oogje dicht! 😉


@h.vanbuul Omdat jouw netwerkmigratie nog openstaat tot de officiële ingangsdatum van 30 januari aanstaande, kan ik niets verwijderen of toevoegen aan dit nieuwere abonnement. Zodra de migratie opgeleverd is, kan ik de WX5600 toevoegen. Help me tegen die tijd voor de zekerheid herinneren in dit topic, alsjeblieft.


Prima 


Erg aardig 

 


Jammer dat het er maar een is 😢


Hoi Jason,

 

nieuw modem hangt en werkt, stuur jij de wc5600

gr hans


Hi @h.vanbuul, je kunt het wifipunt gemakkelijk zelf aanvragen in Mijn Odido! 


Hoi, ik reageer naar jason omdat hij dat voor mij zou regelen, zoals hierboven te lezen 

gr hans


Het is een kleine en snelle handeling @h.vanbuul. Maar geen zorgen, ik heb het wifipunt voor je besteld. Ook dit is terug te zien in Mijn Odido! Alvast veel plezier met het wifipunt. 


👍


Beste,

Ik heb mij internet thuis verlengt met 1 jaar, en ik heb meteen opgehoogd met 2GB internet en kreeg dus een nieuwe modem T56, alleen de wifipunt werkt niet met elkaar.. ik heb nog de wifipunt WAP6807, kan ik een nieuwe of een andere wifipunt ontvangen wat wel werkt met de modem T56?


Hi @MrIsmail ik wil je uiteraard graag verder helpen om het wifipunt voor je om te wisselen! Ik zie alleen dat jouw huidige bestelling nog in behandeling is, waardoor ik op dit moment geen omwisseling voor je in orde kan maken. Wil je het me laten weten zodra jouw nieuwe abonnement van start is gegaan? Je kan de status hiervan bijhouden in jouw Mijn Odido account. Als je me hierna weer een herinnering stuurt, dan zorg ik ervoor dat de juiste versterkers jouw kant op komen! 


Hi @MrIsmail ik wil je uiteraard graag verder helpen om het wifipunt voor je om te wisselen! Ik zie alleen dat jouw huidige bestelling nog in behandeling is, waardoor ik op dit moment geen omwisseling voor je in orde kan maken. Wil je het me laten weten zodra jouw nieuwe abonnement van start is gegaan? Je kan de status hiervan bijhouden in jouw Mijn Odido account. Als je me hierna weer een herinnering stuurt, dan zorg ik ervoor dat de juiste versterkers jouw kant op komen! 

Beste Nora,

zojuist is de monteur van Gudion langs geweest en geïnstalleerd, en  ik zie op de website van odido zodra ik inlog geen actieve bestelling meer, het is in orde, dus kan ik het wifipunt z.s.m. krijgen?


Hey @rve150, You noted that well. Indeed, the WAPs do not work with the T-56. Since the T-50 has not arrived with us yet, the order is stuck in our system so I cannot exchange the Wi-Fi points yet. As soon as the T-50 is received and processed by us, I will be able to exchange the Wi-Fi points for you. You can then easily do this yourself in Mijn Odido. As soon as everything is processed, you can cancel the Wi-Fi points and order them again. You will then automatically receive the WX5600! 


Hier exact hetzelfde probleem. Kan mijn WAP6807 ook worden omgeruild? 


Ik heb het zelfde probleem. Ik heb ook twee WAP6807 die totaal niet werkt met de T-56. Klantenservice kan mij niet helpen met omruiling. Ik heb nu thuis bijna geen WiFi signaal. Kan iemand mij aub helpen?


Hallo @Probleem71 

Dat je geen signaal hebt is niet de bedoeling, ook met de WAP6807. Zijn deze bekabeld verbonden of draadloos?

Indien draadloos dan zou het misschien al kunnen helpen als je deze dichter bij het modem plaats zodat de versterker een sterker signaal ontvangt.


Reageer