Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7996 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

@Sven-Odido  recent overgestapt naar de T-50 router ivm 2GB glasvezel. Had daarvoor 1GB glasvezel abonnement sinds de nieuwe modem ervaar ik dit probleem ook kan mijn router ook update worden? 

Mijn zoon heeft hier ook last van sinds we glasvezel hebben.

Zojuist via de modem upnp uitgezet.

Hij doet het nu wel.

Moet mijn modem ook een update?

Internet is trouwens ook heel traag en valt soms meerdere keren per dag weg.

Goedemiddag,

 

sinds wij glasvezel hebben is onze internetverbinding slechter geworden en kan ik geen cod meer spelen door de zelfde fout codes kan dit gefixt worden ? 
 

grt,

 

Demir

Reputatie 6
Badge +2

@juliettekl @Jonnsnw @Kjeldv  Ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 

@Sven-Odido Ik zit met hetzelfde probleem..

zou mijn modem ook de update kunnen krijgen aub

mvg

@Sven-Odido zou je de update bij mij ook kunnen doorvoeren. Klantnummer staat in mijn profiel als het goed is.

Alvast bedankt!

Zelfde probleem hier. Zouden jullie de update ook bij ons kunnen doorvoeren? Ik werd door de klantenservice naar deze pagina doorverwezen.

 

Bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ma.1306, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Zodra de nieuwe firmware op het modem staat kan je weer zorgeloos gamen. 

Kan iemand me helpen ik kan mijn call of duty niet meer starten en ik krijg een foutcode 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Milltik, ook jij staat op de lijst om de firmware update te ontvangen. Vermoedelijk zal deze morgen aan het einde van de middag worden gepushed. Het is dan opgelost! 😊

Sinds 2 weken  over naar Odido tv en internet en nu ook last van dat we geen COD op de PS5 kunnen spelen.

Graag zou ik ook deze bug hersteld zien. alvast bedankt.

Hopelijk niet nog meer problemen voor de toekomst.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @geasmith, @MarvinS030 & @Stef Elting, ik zie jullie graag weer genieten van jullie Playstation! Daarom maak ik snel (digitaal) het papierwerk op orde en morgen of overmorgen ontvangen jullie de update. Om ervoor te zorgen dat de nieuwe firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort herstarten.

Dit komt helemaal goed, ik ga hier voor jullie achteraan! 😃

Ik heb ook dezelfde foutmelding. Kan je mijne misschien ook updaten zodat ik weer kan spelen?

Sinds maandag zit ik bij Odido helaas krijg ik ook de foutmelding.

Graag ontvang ik z.s.m. de firmware update.

Dag,

Hier hetzelfde probleem, kan de update ook hier gepusht worden?

Alvast bedankt

 

Hallo, graag reactie odido.

https://community.odido.nl/members/sven-odido-438037

Dag,

Hier hetzelfde probleem, kan de update ook hier gepusht worden?

Alvast bedankt

 

@Cheyenne van Odido @Sven-Odido 

 

Bedankt! Het is zeker gelukt… 💪🏻

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dhc158, de update is naar je modem gepushed door Sven. Deze moet er nu op staan. Je kunt het modem anders voor de zekerheid herstarten. Maakt dit uit?

Reputatie 4
Badge

Goede morgen 

 

@Sven-Odido @Teresa van Odido 

ik heb nu dag 4 dat ik momenten online kan (uur per dag) met ping 145 ms of m’n signaal te zwak is en afstoot zelfs wifi op 20 cm afstand

net wederom gebeld klantenservice maar het is echt afwachten op die firmware update push naar mn modem

Gisteren zou naar verwachting de update uitgestuurd worden maar heb nog niks en reset me wezenloos 😅

Zou iemand me kunnen helpen aub? 

 

Als je op de lijst staat komt de update vanzelf, en herstart de router zichzelf ook. Continu zelf herstarten zou dat wellicht in de weg kunnen zitten, als de router daardoor offline is op het moment dat de update gepusht zou worden.

Goede morgen 

 

@Sven-Odido @Teresa van Odido 

ik heb nu dag 4 dat ik momenten online kan (uur per dag) met ping 145 ms of m’n signaal te zwak is en afstoot zelfs wifi op 20 cm afstand

net wederom gebeld klantenservice maar het is echt afwachten op die firmware update push naar mn modem

Gisteren zou naar verwachting de update uitgestuurd worden maar heb nog niks en reset me wezenloos 😅

Zou iemand me kunnen helpen aub? 

 

 

dit is nu de 3e dag dat niemand weet wat ie moet doen

odido internet klantenservice zegt dat m’n server b8 ofzo staat en naar 10 moet

en begrijp me niet verkeerd want ik word super vriendelijk geholpen maar dit zou niet mogen gebeuren toch 

technische dienst is steeds al weg.. hoor nu binnen 3 werkdagen iets, maar dan is t al volgende week 

probeer t morgenochtend nog 1x anders ga ik terug ziggo

had t nadrukkelijk gevraagd en gezegd dat ik niet zonder internet wil

nu al 3 dagen onmogelijk te verbinden met ps5 ;-( 

3 gamers in huis zowel pc als ps5 en diverse games dus t ligt niet alleen aan call of duty…

toen ik over werd gehaald om naar Odido te gaan zei ik al dat ik bang was zonder internet te komen zitten maar zou echt niet gebeuren….

Kan geeneens op wifi op de ps5 omdat t signaal te zwak is zegt ie terwijl ie naast de router staat

 

vind dit echt jammer!! 

 

Ah ok!

want de medewerker klantenservice heeft geen flauw idee wat ik bedoel als ik dit meld en dit kunnen zij ook niet zegt ze

 

apart toch 🤣😅

Reputatie 6
Badge +2

@Dhc158 Goede vraag! Op dit moment zijn we bezig om dit grootschalig te implementeren, maar dit gebeurd in batches. 

De monteur kan de update niet voor je uitsturen, dit wordt echt vanuit ons gedaan. 

@Teresa van Odido  dank je wel!

hoe kan het dat dit niet automatisch al gebeurd?

ik heb het uitdrukkelijk gevraagd van te voren en de monteur wist dat we gingen gamen maar lijkt alsof je niet standaard al kan gamen aan de hoeveelheid mensen te zien

Bedoel je neemt geen glasvezel voor YouTube te kijken? 
 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Niels4991 @Dhc158 Ik heb jullie allebei gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat de update later vandaag wordt uitgestuurd. 

Reageer