Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7996 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Hi Sven, 

Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb al meermaals telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Hopelijk werkt dit. 

 

Alvast bedankt en Fingers crossed! 

Ik krijg sinds m’n glasvezel aansluiting ook namelijk zelfde failed to connect code (HUENEME-NEGEV) bij t opstarten van call of duty. Hoe kan ik dit oplossen? 

Upnp uitzetten via je modem/router lijkt voor mij te werken. Toegang tot je moden staat wel op de achterkant van het apparaat.

Ik krijg sinds m’n glasvezel aansluiting ook namelijk zelfde failed to connect code (HUENEME-NEGEV) bij t opstarten van call of duty. Hoe kan ik dit oplossen? 

Door bovenstaande uit te voeren is het bij mij opgelost (de fout code)! Voor de vertraging geen oplossing…

Sinds ik bij odido zit ook dit probleem! Kan onze modem ook opgelost worden?

 

Zelf ook last gehad van dit, oplossing: inloggen op router

Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen.
 

inloggegevens staan op de achterkant van de router

 

echter nooit last van vertraging gehad bij Caiway net 2 dagen Odido en ellende begint.. beloofd wat

 

 

Hoi Tommie,

 

Ik heb net een nieuwe router van jullie en nu ook dit probleem. Kan je voor mij ook de update pushen?

Tommie wil je mij ook op de lijst zetten?

 

Bij mij werkt dit wel (misschien hebben anderen er wat aan) 

Ik heb sinds ik Odido heb (1 maand) de foutmelding weten te omzeilen door eerst te connecten met Wi-FI, dan COD op te starten (want dan werkt het wel bij mij), vervolgens weer internet instellingen naar LAN kabel overzetten en COD weer opnieuw starten. Dan werkt het wel bij mij. Maar is verder niet echt een duurzame oplossing, maar als je graag wil gamen moet je wat 😆

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rick groen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Deze zal na het weekend worden bijgewerkt. In de tussentijd kun je UPnP uitzetten op het modem, dit lost het ook op! 

Ook hier dezelfde storing sinds dat we gisteren glasvezel hebben.. zou hier die update ook kunnen worden doorgevoerd?

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

 

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

Bedankt Tommie! Het heeft geholpen!

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Max.Snelder!

Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgrade worden. Daarna moet het opgelost zijn. 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi Sven,

Ik krijg dezelfde foutmelding als Zii999. Zou je dezelfde wijziging bij mij willen toepassen?

Groet,

Max

Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Reageer