Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3208 reacties

Reputatie 2

Hoi Tommie,de 24e dat was gisteren op een zondag dan bezorgt de post niet en vandaag ook niet dus ik zal morgen de 26e afwachten of het dan afgeleverd word,je hoort van mij.

Gr Ben

Hi @ilyas38, dat gaan we oplossen! Heb je de afstandsbediening al een harde reset gegeven? In dit topic staat hoe je dat moet doen. Succes en laat mij het weten. Ik vervang anders de afstandsbediening!

Hoi, dat heb ik gedaan, maar het ligt echt aan de aan/uit knop. helaas werkt het nog steeds niet, gr, ilyas

Reputatie 7
Badge +4

Komt voor de bakker @ilyas38! Fijn dat je het kon proberen, ik zorg dat er snel een vervangende afstandsbediening jouw kant op komt.

Ik wens je alvast een fijn weekend! 😄

Hallo, mijn ene afstandbediening is kapot en de andere is kwijt. Heel graag 2 nieuwe opsturen.

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad wel vreemd @Ben1953. Laat maar weten of de afstandsbediening bezorgd wordt, anders stuur ik je een nieuwe toe! 

Ha Odido,

Helaas is onze mediabox afstandsbediening kapot gegaan. zou ik een nieuwe mogen ontvangen?

groeten,

Klaas

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ehdmaatmann, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb je direct twee nieuwe exemplaren opgestuurd. Deze passen in de brievenbus dus je hoeft hier niet voor thuis te zijn. Alvast veel kijkplezier! 

Hi,

ik ben een nieuwe klant en heb een mediabox ontvangen nu is tijdens de installatie de afstandbediening de koppeling met de mediabox verloren en wil hij niet meer koppelen.

Ik heb geprobeerd:  Te koppelen door middel van de knop combinatie (ok/home)

Eerst resetten (ok/volume down) en daarna weer koppelen (ok/home)

Batterij er even uit en opnieuw koppelen (ok/home)

Dit heeft allemaal niet geholpen zijn er nog andere manieren die ik zou kunnen proberen, voor de duidelijkheid de installatie blijft nu hangen op het koppelen van de afstand bediening.

Mvg Sander

Dank je, Tommie. Graag in gang zetten. Bedankt voor de info.

Jan ten Kate 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Klaasoudman, dat is zeker mogelijk. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening naar je toe gestuurd. Deze wordt als brievenbuspakketje verzonden en zal over enkele dagen bij je bezorgd worden! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sander 1977, fijn dat je hier hulp voor zoekt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer van de afstandsbediening genieten! Een aantal tips waarmee je meteen weer de afstandsbediening aan de praat kan krijgen:

• Als je de 'Home' + 'OK' knoppen 3 seconden ingedrukt houdt, zie je dan het rode lampje op de afstandsbediening twee keer achter elkaar oplichten? Dit zou genoeg moeten zijn om de koppeling te maken.
  • Mocht dit niet werken, dan raad ik graag aan om op je telefoon te kijken naar de beschikbare Bluetooth apparaten. Als de afstandsbediening het wel doet maar niet gekoppeld is aan de Mediabox, dan zie je de afstandsbediening tussen de beschikbare apparaten staan. Als je op je telefoon tussen de beschikbare Bluetooth apparaten zoekt zie je dus mogelijk de afstandsbediening die '4K TV Box Remote' heet (niet ‘4K TV Box’, dit is de TV Box zelf).
  • Als laatste: als je het stroom van de Mediabox haalt zie je dan nog het oude T-Mobile logo in beeld verschijnen? In dat geval raad ik je aan om de Mediabox kort aan te sluiten met een internetkabel. Vervolgens gaat de Mediabox updaten en binnen een kwartier zou je meteen de afstandsbediening kunnen koppelen.

Laat je weten hoe het gegaan is? Ik zie je graag zo snel mogelijk genieten van de mooiste beelden! 😄

Reputatie 2

Hoi Tommy, hij is vandaag bezorgd het is een ongebruikte met een kaartje tussen de batterijen,degene die met de 4k mediabox zat was dus wel een gebruikte vandaar dat hij niet werkte,deze geprobeert en werkt gelijk goed.

Bedankt👍👍

Hoi @Cal van Odido , Wat fijn dat je zo snel reageert.

Als ik Home +OK ingedrukt houd gaat hij continu knipperen verder zie ik zowel de AB als de TV BOX niet tussen de Bluetooth apparaten op mijn telefoon.

Een netwerk kabel is sowieso aangesloten en als ik het goed gezien heb is de box tijdens het instellen (klantnummer en TV-pin invullen ect) gaan updaten (hij startte ook opnieuw op) waarna de AB ophield te werken en de BOX nu dus op koppelen blijft hangen.

Reputatie 7
Badge +9

Ah superfijn om te horen @Ben1953! Heel veel kijkplezier. 

Mijn afstandsbediening is kapot. Graag zou ik een nieuwe willen bestellen.

Ik heb de TV box Aria.

groet

Niels

Hoi Odido,

De afstandbediening van onze mediabox werkt niet meer nadat hij per ongeluk water heeft gevangen. Alles geprobeerd om droog te maken. Andere batterijen, maar werkt ook niet. Ik vrees dat wij een nieuwe nodig hebben. Waar kan ik dat aanvragen?

gr Peter

Reputatie 7
Badge +4

Dat ga ik voor je doen @jantenkate60! Je ontvangt snel een bevestiging dat wij je een Mediabox zullen opsturen en zodra het is gelukt om de Mediabox te verzenden ontvang je van ons ook een DHL Track & Trace code.

Ik weet zeker dat de Mediabox je zal bevallen, ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😃

Beste Cal,

In eerdere chats was sprake van een omruil van zowel de TV Box als van het modem. Ik neem aan dat beide omgeruild gaan worden?

Jan ten Kate

Ik kon mijn afstandsbediening nergens in huis vinden. Ik denk dat mijn dochter hem per ongeluk heeft weggegooid. Hoe kom ik aan een nieuwe afstandsbediening?

Reputatie 7
Badge +2

@NB1983 Ik heb gelijk een nieuwe voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 

Hi @Teresa van Odido 

Dit heeft helaas niet mogen werken.

Wel ben ik er achter dat als ik de back knop indruk ik een pagina terug ga, waarna hij meteen weer terug schakelt naar het koppelen scherm.

Ook kan ik nu de box aan en uit zetten met de AB. Nu heb ik ook nog geprobeerd het kastje te resetten met de reset button achterop en kon ik hem door op de back knop te drukken en snel op OK resetten en wissen. Nu kon ik de AB gewoon weer gebruiken voor verschillende instellingen tot en met het menu voor de volume van de tv. Na het instellen van de volume (werkt) kom ik weer vast in het koppel scherm.

Reputatie 7
Badge +4

Fijn en scherp dat je mij hierop wijst @jantenkate60! Sorry, ik had dit inderdaad over het hoofd gezien. Daarom heb ik nu meteen ook een vervangend modem aangevraagd, namelijk een Zyxel T-56. 

Geef het gerust aan als er nog iets speelt, wij helpen je graag! 🙂

Dat is leuk nieuws @MarkDV1486, ik wens je nog heel veel plezier met de afstandsbediening! 😄

Hoi, mijn afstandsbediening is kapot gebeten door mijn puppy. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen?

Alvast bedankt. 

Mvg chantal 

Goede morgen, mijn puppie heeft vanacht de afstandbediening hardhandig om het leven geholpen. Dus mijn vraag is waar ik een nieuwe kan bestellen. Zodat we weer televisie kunnen kijken. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Sander 1977 , dank je wel voor het laten weten! Als ik het goed begrijp lukt het koppelen dus wel maar als je de volume wilt instellen, ontkoppelt deze als het ware weer? Lukt het hierna wel weer om opnieuw de AB te koppelen of helemaal niet meer? Mocht dit niet lukken, wil je dan checken of de afstandsbediening te zien is als Bluetooth apparaat op de smartphone? Die moet als apparaat zichtbaar zijn als je home + ok indrukt. Soms wil het ook helpen om de batterijen kort uit de AB te halen en opnieuw erin te doen. Wil je kijken of dit werkt? Ik stuur voor de zekerheid ook alvast een nieuwe AB jouw kant op, mocht de huidige wellicht waterschade hebben. Dan weten we zeker dat het met de nieuwe gaat werken!

Reageer