Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3226 reacties

Goedenavond,

Zouden jullie een nieuwe afstandsbediening willen opsturen? De oude is helaas kapot.

Bedankt alvast! 

Mijn afstandsbediening is kapot. Wat nu?

Ha Jason, koppelen hielp niet als ook batterijen vervangen. Dus als je een nieuweb wilt versturen, heel graag.. 

Reputatie 1
De afstandsbediening is helaas stuk. Graag zou ik een nieuwe ontvangen@Rowdy2904 Helpt het om de batterijen nog even een keer uit de afstandsbediening te halen en er weer in te doen? Als je het geknipper echt niet kan verhelpen laat het mij dan even weten, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

@sigridboer1968 Wat is er precies stuk? In veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee.

@simonejdn Heb je de stappen voor de reset en het opnieuw koppelen in dit topic geprobeerd? Ook voor jou geldt, in veel gevallen helpt het om de afstandsbediening een reset te geven zoals beschreven in dit topic. Mocht het niet lukken laat mij dan even weten waar je op vastloopt, dan kijk ik graag met je mee! :)

hond heeft hem opgevreten .... haha
Reputatie 7
Hoi @KarenB, ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest. Het pakketje is gisteren aan de bezorger overgedragen. Deze zal dus gisteren (11 juni) of vandaag bezorgd zijn of worden.

Hoi @Antogino, ik heb een afstandsbediening voor je besteld. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen!

Hoi @Vos84, ook voor jou is een fonkelnieuwe afstandsbediening onderweg.

Hoi @Tessii, komt eraan!

@allemaal er zijn geen kosten verbonden aan het vervangen van een defecte afstandsbediening!

Je kunt tijdens het wachten gebruikmaken van TV Anywhere op mobiel/tablet of laptop/PC.

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over 30+ zenders op je mobiel of tablet. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen! ;)

Hoi, is het mogelijk een nieuw afstandsbediening(grijze knop) op te sturen.

Mijn hond heeft huidige namelijk als bot/speelgoed gezien.

Grtjes, Jiliany

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Sgtmhj, wat is er precies mis met de afstandsbediening die je nu hebt? Heb je al alle stappen doorgenomen die op pagina één staan? Vaak helpt een nieuwe set batterijen of het opnieuw koppelen van de ab aan je TV Box en/of TV. Indien dit ook niet werkt, stuur ik je graag een nieuwe toe. Laat me weten wat ik voor je kan doen! 

Hoi @HTu, er is een nieuwe ab naar je onderweg. Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. Veel kijkplezier toegewenst!

Hoi @Dries1952, heb jij ook alles geprobeerd? Zo ja: dan stuur ik je ook graag een nieuwe toe. Geef alsjeblieft een seintje, dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op!

P.s. vergeet niet om naar de tip van TMTV te kijken onderaan het originele bericht op pagina één! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Laten we het er maar op houden dat het een fabricagefout is geweest, of misschien hield je afstandsbediening gewoon niet van batterijen natuurlijk. Nee gekkigheid, geen enkel probleem, heel graag gedaan! @SvanWijk Thanks, jij ook nog een mooie dag toegewenst!

Hallo, onze afstandsbediening is kapot. Geeft geen signaal meer door. Ook niet na alle mogelijke stappen doorgenomen te hebben

Goedemorgen,

Onze afstandsbediening is kapot en ik zou graag een nieuwe ontvangen.

Groeten,

Jason

Reputatie 7
Badge +5

Ik help je graag @Naomii020! Heb je de reset en het vervangen van de batterijen al getest? Als dit niets uitmaakt, vervang ik de afstandsbediening. Ik zie trouwens dat je twee TV Boxen hebt, ik ga er vanuit dat de andere afstandsbediening wel goed werkt? Laat het weten!

Reputatie 1
graag wil ik weten of de nieuwe is opgestuurd
Goedemiddag. Ik zie wel reacties op de anderen, maar niet op mijn bericht. Krijg ik ook een nieuwe, of is er toevallig overheen gelezen? M.vr.gr. Laura

Hi, onze afstandsbediening is onder een zwaar voorwerp gekomen en is daardoor kapot. Kunnen wij een nieuwe ontvangen?

Wij zijn onze afstandsbedieding kwijt. Kunnen jullie svp een nieuwe opsturen?

Groetjes Delaja

Hallo, 

Mijn kind is op de afstandsbediening gaan staan en deze doet nu helemaal niets meer.

Zou ik een nieuwe kunnen bestellen?

Mijn  afstandsbediening is definitief kapot. Ik heb alles geprobeerd wat u voorstelt maar hij is echt kapot. Ik heb een tv box entone. Kunt u voor mij een nieuwe afstandsbediening opsturen aub?

Vriendelijke bedankt,

Ron Rutter

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @HevOv, ook voor jou heb ik meteen een nieuwe afstandsbediening aangestuurd! Je zult het zo snel mogelijk ontvangen, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

@teresa van Odido

Nee ik doel op de vraag die ik in dit topic gesteld heb. Ik heb al bijna een maand last van het feit dat ik niet de afstandsbediening naar behoren kan gebruiken en ik krijg het niet opgelost.

Hi! Wij zijn al 2 weken onze afstandsbediening kwijt. We zouden graag een nieuwe willen ontvangen. Kunnen jullie deze aub opsturen?

Reputatie 7
Badge +2

@stefan.1997 Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik help je graag verder! 

Werken enkele knoppen op de afstandsbediening niet of werkt deze helemaal niet meer? 

Er is op dit moment een lopend issue met de source-knop op de afstandsbediening van de Mediabox. Na indrukken kan het zijn dat de andere knoppen tijdelijk niet werken. Heb jij hier last van? 

Hoi!

Onze afstandsbediening is helaas kapot (door hond). Zouden we een nieuwe kunnen krijgen?

Beste, 

Ik ben mijn afstandsbediening helaas kwijtgeraakt. Niet zo handig natuurlijk, want nu kan ik geen TV meer kijken. 

Zou ik een nieuwe afstandsbediening kunnen krijgen? 

Met vriendelijk groet 

Reputatie 6
Badge

@stefan.1997 Goed dat je dit gelijk bij ons meldt. Ik help je graag verder! 

Werken enkele knoppen op de afstandsbediening niet of werkt deze helemaal niet meer? 

Er is op dit moment een lopend issue met de source-knop op de afstandsbediening van de Mediabox. Na indrukken kan het zijn dat de andere knoppen tijdelijk niet werken. Heb jij hier last van? 

Nou hij is helemaal kapot. Hij is achter de tv terecht gekomen. We waren hem kwijt en met hardhandig stofzuigen geplet tussen de muur en de stofzuiger. 

Reputatie 7
Badge +2

@stefan.1997 Helemaal duidelijk, de nieuwe afstandsbediening is besteld en komt snel jouw kant op! 😊

Reageer