Vier Koningsdag met ons en win leuke prijzen. Verlengd tot vrijdag 3 mei!

  • 23 April 2024
  • 35 reacties
  • 1196 Bekeken
Vier Koningsdag met ons en win leuke prijzen. Verlengd tot vrijdag 3 mei!
Reputatie 6
Badge +2

Bijna is het weer zo ver, 27 april viert heel Nederland feest want het is de verjaardag van onze Koning Willem-Alexander!

 

Om dit te vieren nodigen wij jullie uit om deel te nemen aan deze speurtocht. Wij vinden namelijk dat niet alleen de Koning een cadeautje verdient. 
 

Een wedstrijd kan natuurlijk niet gespeeld worden zonder prijs. Wil jij kans maken op een digitale VVV-bon? Lees dan snel verder!

 

 

In verschillende kennisartikelen in onze Wiki hebben wij kroontjes verstopt. In totaal kun je er 5 vinden. De kroontjes zien er zo uit:

 

 KONING

 

 

Ieder hierna volgend kroontje correspondeert met een letter en deze letters vormen een 5-letterwoord. De letters staan natuurlijk niet altijd in de juiste volgorde. Het hangt er maar net van af welk kroontje jij tegenkomt. Wees er snel bij, want de eerste 3 Community members die het juiste antwoord hebben gevonden zijn de gelukkige winnaars van het spel!

Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Geweldig!

 

Klik op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR

 

 

 

Tip 

Het woord onder het eerste kroontje hierboven is clickable en start je zoektocht naar alle andere kroontjes. 

 Zodra je in de startomgeving beland bent, kun je daar op zoek gaan naar de 5 kroontjes die elk gepaard gaan met een letter. 

Check ook de reacties en spoiler tags in de kennisartikelen! 😉

 

 

 

 

 

 

 

Heb jij als aller 1e het juiste woord gevonden en de info ingevuld via de link? Gefeliciteerd! Je wint een VVV-bon t.w.v. € 30. 

 

 

 

 

 

Heb jij de 2e plaats bemachtigd? Dan ontvang je een VVV-bon t.w.v. € 15 gefeliciteerd!

 

 

 

 

 

Ook voor de 3e snelste speler valt er een mooie prijs te winnen. Gefeliciteerd! Je ontvangt een VVV-bon t.w.v. € 10.

 

 

 

 

Spelregels  

  • Degene die het snelst alle kroontjes vindt en het juiste woord raadt én als eerste de link gebruikt heeft om het antwoord en de profielnaam in te vullen, is de winnaar van de wedstrijd. De 2e plek gaat naar de 2e snelste speler en de 3e plek naar de 3e snelste speler.
  • Alleen antwoorden die zijn ingezonden via de link worden meegeteld. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. 
  • Heb je alle kroontjes gevonden en denk je het juiste woord te hebben? Plaats dan ‘GEVONDEN’ als reactie in dit topic. 
  • Het is niet toegestaan om het geraden woord in de reacties of ergens anders op de Community te plaatsen. Indien dit wel gebeurt, wordt de post onmiddellijk verwijderd en ben je vanzelfsprekend gediskwalificeerd. 
  • Medewerkers van Odido zijn uitgesloten van deelname.
  • De winnaars worden in dit topic bekendgemaakt op maandag 29 april om 12:00. Daarnaast ontvangen zij een privébericht over het ontvangen van de gewonnen prijs.

 

Klink op de onderstaande link om jouw antwoord aan ons door te geven. Vergeet niet om ook je Community profielnaam in te vullen. https://iuhekqj330n.typeform.com/to/jwjfq8oR

 


35 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Tip!

Als je je telefoon of tablet wilt beschermen,

Dan is hier een plek waar je moet zoeken.

In de wereld van telefoons en tabletgeklets,

Verbergt een spoiler het kroontje, zachtjes en trefzeker.

Eenmaal geopend, zal het glimmen en schitteren.

Reputatie 6
Badge +2

@Cristien Je was mij al net iets voor. Bij deze de laatste hint, heel veel succes met zoeken! 😀

Reputatie 7
Badge +14

Mijn dank is groot. 


Jullie aanwijzingen waren duidelijk en leuk.

Alles opgeslagen het puzzelen was geen 🥳 feest, ik moest werken als een beest.

 ik ben nog nooit zo dom geweest.

Nu maar hopen dat de letters staan op zijn plaats

En anders wens ik de andere klanten een hoop plezier

mijn speurtocht is hierbij klaar. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

3 mei sluit het dus nog steeds kans voor iedereen!🌞 

Zet hem op!

Succes

 

Reputatie 6
Badge +3

gevonden

Reputatie 7
Badge +14

De leuke aanwijzingen hebben mij geholpen. Goed lezen soms zelfs 2 keer lezen kan helpen.

Succes

Reputatie 7
Badge +8

Zoals we afgelopen maandag bekend hebben gemaakt, weten we natuurlijk allemaal wie de grote winnaar is van de Koningsdag speurtocht. @TMTV  Nogmaals van harte gefeliciteerd met de 1e plaats!

Dan nu het moment waar we allemaal op hebben gewacht, de bekendmaking van de 2e en 3e winnaars!

*tromgeroffel*

 

De 2e plek gaat naar @Cristien  van harte gefeliciteerd en welverdiend!

De 3e plek gaat naar @TechRacing93  super gefeliciteerd met deze mooie plek!

Alle winnaars zullen de gewonnen prijs in een privébericht ontvangen. 

------------------------------------------------------------------------------------------------

We willen natuurlijk niet dat jullie tot volgend jaar Koningsdag wakker liggen met het idee: “Waar zijn die kroontjes nou toch?”.

Klik snel op de onderstaande linkjes om ze te vinden!

J - Toestelverzekering bij Odido | Odido community

U – Alles over Odido TV | Odido community

I - Welkom bij de Community: Hoe werkt alles? | Odido community 

C - Eigen modem: wat zijn de vereisten? | Odido community 

H - Hoe installeer je Internet + TV? | Odido community

 

De letter J vind je in de spoiler tag van “Mijn toestel is gestolen of kwijt. Wat moet ik doen?” in het topic “Toestelverzekering bij Odido”

De letter U vind je op pagina 20 in het topic “Alles over Odido TV” in de reactie van @Teresa van Odido 

De letter I vind je in de opening tekst van het “welkom bij de Community: Hoe werkt alles?” topic

De letter C vind je op pagina 4 in het topic “Eigen modem: wat zijn de vereisten?” in een reactie van @Jason van Odido 

De letter H vind je in de 1e Modbreak van Brian in het topic “Hoe installeer je Internet + TV”

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Demi van Odido 

Hahahah geweldig! Mijn dank is erg groot!

Reputatie 7
Badge +14

gevonden

En gewonnen😂🕵️‍♀️

Reputatie 7
Badge +6

Gefeliciteerd @Cristien en @TechRacing93!

Reageer