Beantwoord

Ongewenste aanpassing aan abonnement

  • 4 May 2024
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo,

Ik kreeg het volgende van jullie door via sms:

Hallo, 
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Je korting op Unlimited van Klantvoordeel is vervallen, je betaalt nu de normale prijs per maand. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. 
Tot snel, Odido

En vervolgens even daarna:

Hallo,
Er is iets gewijzigd in Klantvoordeel op je adres. Vanaf nu krijg je iedere maand korting op Unlimited met Klantvoordeel. Meer weten? Kijk in Mijn Odido of de Odido App. 
Tot snel, Odido

Ik heb een abonnement met Netflix en Videoland. Ik weet niet wat er hier is gebeurd, maar Netflix heeft nu zelf geld van de bankrekening afgeschreven. En ik zie Netflix weer actief in mijn Odido, maar Videoland niet. 
De betaling is gestorneerd. Ik hoop dat het hierbij ophoudt, anders mogen jullie het verder oplossen met Netflix. En ik kan Videoland niet zelf activeren, want dan moet ik €9,99 erbij gaan betalen, terwijl ik dat al in mijn bundel heb. 

Ik zit in een andere tijdzone en hoop dat jullie dit zo kunnen fixen. Bellen gaat even niet.

Vriendelijke groet.

 

 

 

icon

Beste antwoord door eric 4 May 2024, 04:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Klantvoordeel is als je een Odido vaste internet verbinding in Nederland en een mobiel abonnement van Odido hebt. Is dit nog steeds het geval? Kijk in my-odido of je internet abonnement nog steeds actief is.

Ik heb al jaren een telefoonabonnement. Jullie hebben afgelopen dinsdagavond 30 april opeens is aangepast en geprobeerd terug te draaien, maar blijkbaar is het niet zoals het was.

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen jullie,  je praat hier met andere klanten. 

Wat staan er precies voor abonnementen als je inlogt in my-odido?

Ohww Oepss, ben nieuw hier zoals je merkt. Ik heb een telefoon abonnement Unlimited & entertainment, netflix met upgrade en videoland. Ik zie dat ook staan in mijnOdido. 

Mobiel abonnement bedoel ik

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Shabhug, tof dat je al jaren bij ons zit met je mobiele abonnement! Heb je naast je eigen mobiele abonnement nog een ander abonnement op jouw adres? Ik zie geen Internet + TV abonnement, maar wellicht een ander mobiel abonnement? Zo ja, zet dit andere 06-nummer dan even in je profiel onder Klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee! 😄

Reageer