Sticky

Hulp bij Mijn Odido account koppelen

  • 21 December 2023
  • 170 reacties
  • 2450 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg!

 

We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen.

 


 

Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:

  • Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres.
  • De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer).
  • Een dubbel account in ons achterliggende systeem.
  • Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account.
  • De overgang van een voormalig Tele2-account.
  • Een contractwijziging is onjuist verwerkt.
  • Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld.
  • De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons systeem. Een oorzaak kan zijn een oud of geannuleerd abonnement. 

 

Wij kunnen je het beste helpen als je jouw vraag met een voorbeeld als reactie in dit topic plaatst. Ons moderatieteam zal dan zo snel mogelijk (normaliter binnen 24 tot 48 uur) op jouw post reageren. Het kan zijn dat je wordt uitgenodigd om een privébericht met jouw persoonsgegevens te sturen naar één van de moderators. We vragen jullie om de Community Huisregels na te leven en geen privéberichten te sturen naar een moderator als daar niet specifiek om is gevraagd. Zo zorgen we ervoor dat alles overzichtelijk blijft! Lees voor meer informatie de Community regels nog eens door: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community.

 

 


170 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RaksasaR, tof dat je weer terug bent bij Odido! Jouw e-mailadres was inderdaad nog gekoppeld aan een oud account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Als je over een half uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en je abonnement toevoegt, moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

@Marciano van Odido 

Het is gelukt. Bedankt voor je hulp.

Groetjes Samantha

Hai Marciano,

Het is gelukt, ontzettend bedankt voor je medewerking. Nu werkt het naar behoren super fijn heel blij mee. Nog een fijne dag en avond groetjes Pascale

 

Bedankt, Moet alleen even kijken want ik heb zelf ook al een account ontkoppeld, daar ik zelf al het eerste account heb verwijderd om het toe te voegen aan het tweede account met die ene voorletter. nou ik ga wel even kijken over een half uurtje wat er nog staat. Als het me niet lukt kom ik er zeker op terug,

 

Alvast bedankt voor je hulp.

 

 

Hi @Pascale B, ik snap volkomen dat je beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil hebben en daar help ik je direct bij! Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd en hebt gevonden waar het aan kan liggen. Ik zie inderdaad dat je Internet + TV abonnement op 1 voorletter staat, terwijl mobiel op 2 voorletters staan. Dit is al reden dat koppelen niet lukt. Ik heb Internet + TV direct op dezelfde voorletters gezet en het 2e Mijn Odido-account waar dit abonnement aan gekoppeld stond verwijderd. Geef het systeem 30 minuten om dit te verwerken en dan moet het lukken om Internet + TV toe te voegen aan je Mijn Odido-account met e-mailadres p***k@gmail.com. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

 

Hallo Marciano.

Het is gelukt. Ik heb mijn abbonementen kunnen toevoegen aan mijn nieuwe account.

Hartelijk bedankt!

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Danitsja84, ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zat dat je mobiele account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd en ook ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement willen toevoegen? Graag ook even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan zou het moeten lukken! 

@Marciano van Odido het is opgelost.

Dankje:)

Hi @Debby75, jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een inactief mobiel abonnement. Deze heb ik net verwijderd. Over 30 minuten kan je een nieuw account aanmaken via Mijn Odido registreren om je Internet + TV abonnement toe te voegen. Ik hoor graag of het is gelukt!

Gelukt! Dank je wel voor je hulp.

Hi @Michel37, dit los ik voor je op! Ik zag inderdaad je oude abonnement nog gekoppeld staan en deze heb ik verwijderd. Over 30 minuten moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account te maken en je abonnement(en) te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hi Marciano, het is gelukt. Bedankt!

Hallo @Danitsja84, ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zat dat je mobiele account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat het ook niet lukte. Deze heb ik zojuist voor je verwijderd en ook ontkoppeld. Zou je nu een nieuw account willen aanmaken via onze website: https://www.odido.nl/my/registreren en dan je abonnement willen toevoegen? Graag ook even de app verwijderen en opnieuw downloaden. Dan zou het moeten lukken! 

Gelukt! Dank je wel.

 

Er staan momenteel twee e-mailadressen bij jullie geregistreerd. Ik wil graag het gmail-adres gebruiken, maar ik krijg de foutmelding dat mijn e-mail al aan een ander account is gekoppeld. Kan dat worden gewijzigd? Bedankt!

Hi @Jattro, ah zo - duidelijk! Dit is bekend bij ons. Het is inderdaad momenteel niet mogelijk om via die weg een nieuw abonnement te bestellen via Mijn Odido. Hier wordt nog aan gewerkt. Je kan in de tussentijd simpelweg een nieuwe bestelling plaatsen via odido.nl. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hi @Marciano van Odido,

Heel erg bedankt voor je hulp! 😁

Het is gelukt om een abonnement te bestellen via odido.nl.

Alvast een fijne avond.

@Marciano van Odido Het is nu gelukt, beide abonnementen zijn nu actief in Mijn.Odido. 

Bedankt!

Hallo @Pharwin van Odido ,
Dankjewel, ik heb de door jou gevraagde gegevens aangevuld in de PB

@Marjor Fijn om te lezen dat je in ieder geval je abonnementen kunt inzien! Ik help je graag verder om de abonnementen te koppelen, maar dit kan alleen als deze op dezelfde naam, adres en e-mailadres staan. Ik wil je toch helpen om het andere account te koppelen, staan de abonnementen verder wel op hetzelfde adres?

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het omgaat, je voorletter, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ook ontvang ik graag beide e-mailadressen waarmee je accounts hebt aangemaakt. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan pak ik het gelijk op! 

Ik heb de gevraagde gegevens zojuist doorgestuurd. Ik hoop dat het gaat lukken! Bedankt.

Ik heb online ergens op geklikt en zowaar direct bevestiging ontvangen.... 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TeeZet67, de voorletters bij je mobiele abonnement en je internet + TV abonnement verschillen. Dat is de reden dat je ze niet kan koppelen in Mijn Odido. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die hebben ontvangen, kunnen we je voorletters wijzigen, zodat ze overeenkomen! 😄

Reputatie 6
Badge +2

@vanessa091178 Goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik vermoed dat je gelijk hebt. Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Ook ontvang ik graag het zakelijke oude 06-nummer. Zodra ik je bericht heb ontvangen, ga ik gelijk voor je aan de slag! 

@Nien74 Super om te lezen dat je de bevestiging inmiddels hebt ontvangen! 😀

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @WillemHgv, ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk met je mee zitten kijken in je account en ik zie momenteel geen gekoppelde account bij zowel je oude Tele2 abonnement als bij je nieuwe Odido abonnement. Kun je mij een privébericht sturen met welk e-mailadres je inlogt? En kun je ook aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Probeer je dit in de app of via een webversie? Als je het nog niet via een desktopversie had geprobeerd, zou je dit alsnog kunnen doen om te kijken of het lukt? 

Ik zie je reactie graag tegemoet komen! 

Hi @TeeZet67, de voorletters bij je mobiele abonnement en je internet + TV abonnement verschillen. Dat is de reden dat je ze niet kan koppelen in Mijn Odido. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die hebben ontvangen, kunnen we je voorletters wijzigen, zodat ze overeenkomen! 😄

Zojuist een kopie van mijn ID gestuurd!

Hi @RaksasaR, tof dat je weer terug bent bij Odido! Jouw e-mailadres was inderdaad nog gekoppeld aan een oud account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Als je over een half uur een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren en je abonnement toevoegt, moet het lukken! Laat je het me weten? 😄

Hoi Marciano,

Bedankt voor je snelle actie! ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt en succesvol mijn abonnement kunnen toevoegen. Ik ben helemaal blij :D Thx! Gr, Roger

Hi @Danitsja84, thanks voor je snelle reactie, en done! Heb het account verwijderd. Het toevoegen van je abonnement aan je Gmail/Mijn Odido-account moet over een half uur lukken! 😄

Volgens mij is het gelukt, dank je wel!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LLas, geen probleem! Ik heb hem inmiddels ontvangen en ik heb je voorletter toegevoegd en je geboortedatum gecorrigeerd. Over een half uurtje moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hi @LLas, geen probleem! Ik heb hem inmiddels ontvangen en ik heb je voorletter toegevoegd en je geboortedatum gecorrigeerd. Over een half uurtje moet het lukken om je Internet + TV abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

@Marciano van Odido Bedankt, het is nu eindelijk gelukt om het internet + TV abonnement toe te voegen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @RaksasaR, geen dank! Top dat het is gelukt en helemaal mooi om te lezen dat je blij bent. Daar doe ik het voor! 😁

Super, @Danitsja84 en uiteraard graag gedaan! 😊

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen @TeeZet67, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je mail en de kopie gezien en ik heb je voorletters zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem even een half uurtje de tijd om deze wijzigiging te verwerken dan moet het lukken! 😄

Hoi Marciano,

 

Ik kan geen bestaand internet abonnement toevoegen aan mijn Odido account.

 

Kan je mij helpen?

het is al opgelost :)

Reageer