Ik heb in januari een klachtenbrief volgens procedure (schriftelijk en per post) opgestuurd naar T-mobile. De klacht ging over overtredingen van 2 AVG wetten. Ik heb hierop in begin februari per e-mail reactie gehad met dat ze de situatie met ernst opvatten en dat ze zo snel mogelijk en terugkoppeling gaan geven. Inmiddels nog niks ontvangen en heb ik de klantenservice gebeld om de status op te vragen van de procedure. Klantenservice zegt, als je vragen hebt moet je ze schriftelijk sturen. Dit vind ik dus natuurlijk absolute onzin omdat ik de reactie immers per e-mail heb gekregen. Niemand van de klantenservice kan mij blijkbaar doorverwijzen (telefonisch) maar iemand die gespecialiseerd is in klachtenprocedures. Niemand heeft zogenaamd inzage en niemand kan mij er wat over vertellen. Ik ben helemaal radeloos. Weet iemand hoe ik met een snellere route de afdeling kan bereiken? Want als ik dat zogenaamd weer schriftelijk doe, dan zal daar weer een maand overheen gaan voordat ik überhaupt reactie krijg.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel