Skip to main content
Beantwoord

Account verwijderen

• September 15, 2023
  • 25 reacties
  • 487 Bekeken

Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten en is mijn account niet meer nodig.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

25 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • September 15, 2023

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

• is een Top Poster
  • October 26, 2023

Hi,

Beste @Hajar van Odido,

Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank! 

Gr Mario

• is een Top Poster
  • October 27, 2023

Hi,

Beste @Hajar van Odido,

Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank! 

Gr Mario

@Hajar van Odido, laat trouwens maar zoals het is. Altijd makkelijk om te hebben, en meldingen uitzetten is voldoende als ik er geen last van wil hebben. Is dus prima zo 👍🏼😊

• November 22, 2023

Hoi, zou mijn account verwijderd kunnen worden? Ik heb het niet meer nodig.

Alvast bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @AnneTommyDobi, ik zal je account zo verwijderen. Mocht je ooit terug komen, weet dan dat je van harte welkom bent! 😄

WhTurner
Super User
  • Super User
  • November 24, 2023

Handig dat de laatste poster nu Anonymous heet,  maar de naam staat nu wel in het antwoord  😎

• December 13, 2023

Hi,

@Hajar van Odido 

Beste Hajar,

Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen? 

Alvast bij voorbaat dank!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi,

@Hajar van Odido

Beste Hajar,

Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen? 

Alvast bij voorbaat dank!

Hi @Axon, geen probleem, dat ga ik direct voor je regelen! 

Groetjes, 

Pharwin

• April 12, 2024

Hi, zouden jullie mijn account ook kunnen verwijderen en de verwijdering kunnen bevestigen? Dank.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@iremmeri geen probleem! Ik ga nu je account verwijderen en je kunt dit bericht als de bevestiging beschouwen! Mocht je ooit nog terugkomen, weet dat je van harte welkom bent! 😄

• June 13, 2024

@Pharwin van Odido Hoi Pharwin, zou je a.u.b. ook mijn account kunnen verwijderen en anominiseren? Indien mogelijk zou het verwijderen van het enige geposte topic ook gewaardeerd worden. Hoor het graag!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Thomas28 Tuurlijk, geen probleem! Ik ga direct je account verwijderen. Je topic blijft wel bestaan, maar er zal dan geen link meer naar jouw profiel zijn. Je profiel zal automatisch '’Anonymous'’ worden. Weet dat je altijd van harte welkom bent op onze Community! 😄

• June 19, 2024

Zouden jullie mijn community account ook willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten ( ben inmiddels al overgestapt en ik wil mijn account van Odido en de community graag verwijderd hebben.

Alvast bedankt

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo @Toller_Boyke, wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt, zie onderstaand: 

Ik zal zo snel mogelijk bij je terugkomen in dat topic! 

• July 18, 2025

Hoi,

Kan mijn account verwijderd worden? 

Alvast bedankt!😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Doe ik direct voor je ​@Zonnebloempjee! 😊

• August 20, 2025

Goedemiddag,

Wilt u mijn account hier verwijderen?

Alvast bedankt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@JoH4, ik verwijder je account direct! 😄

• is een nieuwe Poster
  • August 26, 2025

Goedemiddag,

Ik wil mijn account Odido account laten verwijderen aangezien ik hier geen toegang meer toe heb. Mijn oude nummer is opgezegd en kan ik dus niet inloggen. Nu heb ik een nieuw nummer maar het email adres staat nog geregistreerd.

Bij voorbaat dank.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • August 26, 2025

Goedemiddag,

Ik wil mijn account Odido account laten verwijderen aangezien ik hier geen toegang meer toe heb. Mijn oude nummer is opgezegd en kan ik dus niet inloggen. Nu heb ik een nieuw nummer maar het email adres staat nog geregistreerd.

Bij voorbaat dank.

Vul al de gegevens in van het account waar het omgaat. Zie mijn onderschrift.  Let op niet hier maar in je profiel van deze community.

• is een nieuwe Poster
  • August 26, 2025

Goedemiddag,

Bij voorbaat dank.

Vul al de gegevens in van het account waar het omgaat. Zie mijn onderschrift.  Let op niet hier maar in je profiel van deze community.

Alles zou er in moeten staan!

• is een nieuwe Poster
  • August 26, 2025

Al mijn gegevens zouden in mijn account moeten staan

• August 27, 2025

Beste moderators,

Zouden jullie mijn community-account en reacties willen verwijderen? Ik begrijp nu dat dit forum niet bedoeld is voor zakelijke klanten. Alvast bedankt voor de hulp.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@MuratE66, ik verwijder je account zo direct! Je topic en reacties worden dan geanonimiseerd! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Robinva, bedankt voor het invullen van je profiel! Dit topic gaat over het verwijderen van een community-account. Jij hebt het over een Mijn Odido account. Ik wil je daarom vragen een eigen topic te starten, zodat we het overzicht houden: Dat kan via deze link: Stel je vraag en discussieer mee | Odido community