Beantwoord

Account verwijderen

  • 15 September 2023
  • 10 reacties
  • 254 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik heb besloten odido te verlaten en is mijn account niet meer nodig.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 15 September 2023, 09:01

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


Beste @Hajar van Odido,

Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank! 

Gr Mario

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


Beste @Hajar van Odido,

Zou je mijn community account ook aub kunnen verwijderen? Ik blijf wel bij Odido zelf, maar wens verder geen gebruik meer te maken van de community. Mocht ik er in de toekomst misschien toch weer zin in hebben, dan maak ik wel weer een nieuwe aan. Bij voorbaat hartelijk dank! 

Gr Mario

 

@Hajar van Odido, laat trouwens maar zoals het is. Altijd makkelijk om te hebben, en meldingen uitzetten is voldoende als ik er geen last van wil hebben. Is dus prima zo 👍🏼😊

 

Hoi, zou mijn account verwijderd kunnen worden? Ik heb het niet meer nodig.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AnneTommyDobi, ik zal je account zo verwijderen. Mocht je ooit terug komen, weet dan dat je van harte welkom bent! 😄

Reputatie 1

Handig dat de laatste poster nu Anonymous heet,  maar de naam staat nu wel in het antwoord  😎

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Hajar van Odido 

Beste Hajar,

Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen? 

 

Alvast bij voorbaat dank!

Reputatie 6
Badge +6

Hi,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Ik heb je wens voltooid en je account verwijderd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

@Hajar van Odido

Beste Hajar,

Zou je ook mijn account en topic over een probleem van mij kunnen verwijderen? 

 

Alvast bij voorbaat dank!

Hi @Axon, geen probleem, dat ga ik direct voor je regelen! 

 

Groetjes, 

Pharwin

Hi, zouden jullie mijn account ook kunnen verwijderen en de verwijdering kunnen bevestigen? Dank.

Reputatie 6
Badge +6

@iremmeri geen probleem! Ik ga nu je account verwijderen en je kunt dit bericht als de bevestiging beschouwen! Mocht je ooit nog terugkomen, weet dat je van harte welkom bent! 😄

Reageer