Skip to main content
Beantwoord

Verlengen abbonement met telefoon


Goedemorgen, 

 

Ik heb op 24 juni 2024 mijn abonnement verlengd  Ordernummer 215486024. Maar heb nog steeds geen bevestigingsmail mogen ontvangen.

 

Nu kan ik niet meer verlengen ? Krijg telkens deze melding: 

Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lietse 

Als je kijkt in je Odido account bij abonnement & instellingen, zie je daar een nieuw abonnement of een tab met nieuw?

hej @Waqqas,

 

Nee, er staat yes je kan verlengen.

Reputatie 7
Badge +15

@Lietse 

Wat geeft deze pagina aan over je verlenging als je het bestelnummer invult?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

 

@Waqqas dat hij de bestelling niet kan vinden.

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Hallo @Lietse, van harte welkom op onze Community! Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor ophalen in de winkel. Soms gaat er iets niet goed met het verzenden van de bevestigingsmail als je hebt gekozen voor ophalen in onze winkel. Je kunt het dan ook niet vinden via onze website, dat kan alleen als je hebt gekozen voor thuislevering. Je bestelling staat er wel degelijk in en je kunt dit bericht als de bevestiging beschouwen. Ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 15 128GB in het roze, goede keus! Zodra het toestel voor je klaarligt in onze winkel in Leeuwarden, zul je een SMS ontvangen om 'm op te halen! 😊

Heej @Pharwin van Odido , 

 

Dat is fijn om te horen. 
Weet je misschien ook hoe lang het nog gaat duren? Aangezien ik de bestelling al bijna een maand geleden geplaatst heb. 

Reputatie 6
Badge +7

@Lietse Excuus, ik had dat helemaal over het hoofd gezien. Ik vermoed dat je bestelling is blijven hangen in ons systeem. Excuses voor dit ongemak. Ik kan eventueel navraag voor je doen bij de afdeling die hierover gaat of ik kan de order voor je annuleren, zodat je daarna een nieuwe bestelling kunt plaatsen via onze website. Daarna zou het wel goed moeten gaan! 

Laat maar gerust weten waar je voorkeur naar uit gaat! 

@Pharwin van Odido ,  maakt niet uit. Kan gebeuren☺️.

Vraag het anders eerst maar na. 

Reputatie 6
Badge +7

@Lietse Helemaal goed, ik heb de mail inmiddels verstuurd en ik hoop hier morgen meer duidelijkheid over te krijgen. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten in dit topic! 😇

Reputatie 6
Badge +7

Hoi @Lietse, excuses voor de late reactie. Het duurde even voordat ik een terugkoppeling had ontvangen. Ik heb begrepen van de shopmanager dat zij je kan helpen als je langskomt. Als het goed is, kun je dan het toestel ook gelijk ophalen. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! 😊

Reageer