-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
beste meneer/mevrouw,
ik had al een abonnement bij jullie een toestel abonnement met simkaart. waarbij ik kon verlengen en het heb verlengt. ik heb een iphone 15 pro besteld telefonisch waarbij ik had doorgegeven dat ik ben verhuisd en het naar mijn nieuwe huis moet geleverd worden. en dat is niet helemaal goed gegaan. het is bezorgd naar mijn oude adres waarbij ervoor is getekend voor ontvangst. ik heb de onderzoekteam van odido benaderd en ze waren mee aan de slag gegaan. ze hebben gezegd dat ik alsnog maandelijks moet betalen voor het toestel. maar ik vind dat niet toepasselijk dat ik moet betalen voor een toestel dat ik niet heb gekregen. zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen. mij bestelnummer is : 207975088
Hi istarlin, welkom op de Community! Leuk dat je bij ons blijft met je verlenging, maar niet fijn dat je bestelling naar je oude adres is gestuurd. Ik heb direct gekeken wat ik voor je kon doen en ik zie dat mijn collega's al een onderzoek hebben gestart bij PostNL en dat hieruit inderdaad is gebleken dat het pakketje op je oud adres is bezorgd. Ik vind het totaal niet fijn om te zeggen, maar ik kan op dit moment niets voor je doen. Volgens mijn collega's ligt de verantwoordelijkheid om het adres tijdig bij ons te wijzigen echt bij jezelf.
Om niet direct van het ergste uit te gaan, zou ik adviseren om het pakket op je oude adres op te halen. Wellicht hebben ze deze simpelweg voor je bewaard. Mochten de nieuwe bewoners je pakket niet aan je geven, dan zou ik aangifte doen bij de politie. Zij hebben namelijk gewoon een pakket wat niet van hen is, maar van jou. Heb je toevallig nog contact met een van de oude buren? Misschien dat iemand direct voor je langs kan gaan. Houd je me op de hoogte? Ik hoop echt dat je je toestel (snel) terug hebt!
Bekijk origineel