Bedankt voor het checken. Wat betreft F1TV gaan we door met het onderzoek.
Youtube lijkt allemaal goed te gaan inmiddels! Dank voor de goede support! Als het weer voorkomt, dan meld ik me weer. Nogmaals dank!
@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?
Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!
Helaas werkt de stream van f1 TV pro nog niet. Schakel ik over naar 4G/5G van Vodafone, werkt het direct.
In de app krijg ik de error code 2.6.3 en via de site F1TV blijft hij en tijdje laden en daarna krijg ik weer de play button te zien en is er dus niets gestart. Zet ik een VPN verbinding op naar een NLse server werkt de stream ook direct.
@Jhnieuwenhuis Werkt de F1 Tv app inmiddels weer of ervaar je nog problemen?
Voor de anderen in het topic? Ervaren jullie op dit moment nog problemen met het gebruik van Youtube via de vaste verbinding die jullie niet ervaren via bijvoorbeeld de mobiele verbinding? Zo ja, zouden jullie dan wat voorbeelden van links willen delen waarbij het niet werkt? Dan gaan we hier verder mee aan de slag!
Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.
@blondmeisje @larsluksen @Khuluud @Shtebun
Ik ontvang signalen dat Youtube (en Stadia) weer bereikbaar is vanaf ons netwerk (met onze DNS en zonder VPN). Is dat bij jullie ook het geval?
Hier lijkt YouTube te werken. F1TV pro helaas nog niet.
@Sander Helaas. Zelfde fenomeen op youtube.
@Giem @Jhnieuwenhuis @blondmeisje @larsluksen @Khuluud @Shtebun
Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Toch hoor ik dit het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Stadia?
Helaas hier werkt het ook niet.
@Sander Helaas werkt het bij mij ook nog steeds niet goed. Ik krijg nog steeds dezelfde meldingen.
@Sander NPO Start kan ook op de lijst van site die niet werken (ook niet na de aanpassingen van vanmorgen)
@Giem @Jhnieuwenhuis @blondmeisje @larsluksen @Khuluud @Shtebun
Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Toch hoor ik dit het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Stadia?
Nee, bij mij nog hetzelfde probleem helaas.
Nee, helaas het heeft nog geen effect bij https://f1tv.formula1.com/
En ook sommige items op youtube blijft een probleem.
Modem heeft een herstart gehad, ik heb nog steeds een 62.166.*.* adres.
@Giem @Jhnieuwenhuis @blondmeisje @larsluksen @Khuluud @Shtebun
Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Toch hoor ik dit het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Stadia?
Nee als je hem niet gebruikt dan blijft het block op het buitenland staan. je kan dit als provider zelf niet aanpassen.
Jawel, ze kunnen de wijziging nogmaals aanmelden en in de tussentijd de klanten een goed werkend IP geven.
En anders moeten ze deze reeks er gewoon volledig tussenuit halen. Het is in ieder geval een probleem van T-Mobile en niet van de klant.
Zeker eens met het laatste, nu zijn wij de dupe van een slecht werkende verbinding waar we gewoon het volle bedrag voor betalen..
Dit is natuurlijk allemaal te doen omdat de ipv4 adressen op zijn/raken en krijg je van dit soort rare acties. Hoe zit het eigenlijk met ipv6?
Nee als je hem niet gebruikt dan blijft het block op het buitenland staan. je kan dit als provider zelf niet aanpassen.
Jawel, ze kunnen de wijziging nogmaals aanmelden en in de tussentijd de klanten een goed werkend IP geven.
En anders moeten ze deze reeks er gewoon volledig tussenuit halen. Het is in ieder geval een probleem van T-Mobile en niet van de klant.
Nee als je hem niet gebruikt dan blijft het block op het buitenland staan. je kan dit als provider zelf niet aanpassen.
@Giem Hoe vervelend ook T-Mobile kan hier niets aan doen. de goeie data word niet door providers zelf beheerd maar door andere partijen.
Wat je zou kunnen proberen is een regio switcher gebruiken. dit werkt sneller als een VPN
bijvoorbeeld Smartdns heeft een 14 dagen trial en werkt voor YouTube maar ook voor Netflix en Disney +
Het is misschien wat omslachtig maar het zou je moeten helpen. (tip stel je router in)
Natuurlijk kan T-Mobile hier wel wat aan doen. In een half jaar tijd zit ik al op m'n derde IP adres. Ze kunnen de IP's met problemen er tijdelijk tussenuit halen tot ze goed zijn ingesteld en de klanten een IP geven die wel werkt.
@Giem Hoe vervelend ook T-Mobile kan hier niets aan doen. de goeie data word niet door providers zelf beheerd maar door andere partijen.
Wat je zou kunnen proberen is een regio switcher gebruiken. dit werkt sneller als een VPN
bijvoorbeeld Smartdns heeft een 14 dagen trial en werkt voor YouTube maar ook voor Netflix en Disney +
Het is misschien wat omslachtig maar het zou je moeten helpen. (tip stel je router in)
Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem, daarnaast werkt de stream van F1 TV pro ook niet als ik via m'n glasverbinding op internet zit. Via 4/5G werkt het wel.
Ook hier precies hetzelfde probleem, diverse sites denken dat we in het buitenland wonen en blokkeren daardoor diverse zaken. Het is op te lossen door een vpn te gebruiken, maar dat is geen blijvende oplossing.
Dat werkt ook maar gedeeltelijk tenzij je dat kunt instellen in de router. Ik kan nu 3/4 van m'n YouTube music playlist bijvoorbeeld niet afspelen op m'n Google home speakers/ Chromecasts.
Klopt, erg storend en T-Mobile moet hier echt een oplossing voor vinden. Ik heb een eigen modem waarmee ik al het internet verkeer dan her routeren over een VPN. Lost van de extra kosten die dit mee brengt is dit geen oplossing voor de meeste gebruikers.
Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem, daarnaast werkt de stream van F1 TV pro ook niet als ik via m'n glasverbinding op internet zit. Via 4/5G werkt het wel.
Ook hier precies hetzelfde probleem, diverse sites denken dat we in het buitenland wonen en blokkeren daardoor diverse zaken. Het is op te lossen door een vpn te gebruiken, maar dat is geen blijvende oplossing.
Dat werkt ook maar gedeeltelijk tenzij je dat kunt instellen in de router. Ik kan nu 3/4 van m'n YouTube music playlist bijvoorbeeld niet afspelen op m'n Google home speakers/ Chromecasts.
Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem, daarnaast werkt de stream van F1 TV pro ook niet als ik via m'n glasverbinding op internet zit. Via 4/5G werkt het wel.
Ook hier precies hetzelfde probleem, diverse sites denken dat we in het buitenland wonen en blokkeren daardoor diverse zaken. Het is op te lossen door een vpn te gebruiken, maar dat is geen blijvende oplossing.
Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem, daarnaast werkt de stream van F1 TV pro ook niet als ik via m'n glasverbinding op internet zit. Via 4/5G werkt het wel.
Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België).
Google/Youtube/Stadia denkt dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak!
Goedemorgen all, we zijn hard op zoek naar de beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jullie individuele meldingen zijn doorgestuurd en worden met zorg opgepakt. Bedankt voor jullie geduld, updates volgen!