Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.

• 18 March 2023
  • 29 reacties
  • 406 Bekeken

Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 2

Nog geen reactie van KPN.

Wel een factuur gekregen voor alvast tot 31 maart. Terwijl ik al vanaf de 18e geen signaal binnenkrijg en vanaf de 15e al een ticket uit heb staan voor dat de TV Anywhere app niet werkt.

Reputatie 2

KPN heeft het ticket voor de verhelping van de storing afgewezen. Omdat ik in een migratie zit.

Het wordt steeds gekker.

Heb nu de nieuwe aanvraag bij KPN geannuleerd. Dus er is geen sprake meer van migratie en KPN moet het reparatieticket oppakken. of jullie moeten per direct de lijn vrijgeven voor een andere provider. 

Reputatie 2

Reputatie 7
Badge +7

Hi @reidisabi ik zie inderdaad dat KPN het ticket had afgewezen. Ik heb onze back office direct gevraagd om een nieuw ticket in te schieten bij KPN zodat ze dit nu wel moeten oppakken. Het ticket is inmiddels geaccepteerd. Zij zullen contact met jou opnemen voor een afspraak. Houd er rekening mee dat ze eventueel anoniem kunnen bellen. De migrate out is namelijk nu uit het systeem, dus moet goedkomen. Wat betreft de factuur, maak je daar geen zorgen over. Zodra het is opgelost vergoeden we uiteraard de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. 

Reageer