Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.

  • 18 March 2023
  • 30 reacties
  • 466 Bekeken

Reputatie 2

Voor de 2e keer geen internet vanuit buiten. Vorige keer heb ik 3 weken gewacht tot het werd opgelost, er moest alleen een stom knopje worden omgezet door KPN in een kastje buiten ergens.

Nu beginnen we weer van begin af aan. 5 werkdagen voor er een technische dienst van TM  belt. dat betekent dus uiterlijk maandag pas over een week.

Die gaat dan waarschijnlijk toch maar KPN inschakelen en dan duurt het weer 5 dagen. 

Ik heb zo'n spijt dat ik bij T Mobile ben gegaan. 

icon

Beste antwoord door reidisabi 3 April 2023, 13:34

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 2

IK ZIT AL ZONDER INTERNET.

Hier ook knap klote!!! Geen internet en tv meer sinds afgelopen woensdag. Ik zit hele dagen thuis ivm ziekte. De muren komen echt op me af!!!! Elke dag gebeld, gisteren zelfs 2 keer. Ben echt heel boos geworden en mijn man ook. Eindelijk de code voor de monteur afspraak.... Na veel gebeld komen ze as maandag. Wij zijn er ook helemaal klaar mee. Sinds dag 1 al ellende..... Ongelooflijk dat dit kan in deze tijd. Ik wens je heel veel sterkte.... 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @reidisabi, bedankt voor je terugkoppeling, hier wilde ik meteen mee aan de slag! Omdat ik een aantal taken van de technische dienst kan overnemen heb ik direct geschakeld met KPN NetwerkNL. Zij voeren nu een onderzoek uit en met een beetje geluk nemen ze vandaag nog contact met je op, al zou dat ook morgen kunnen zijn.

Ik ga mijn uiterste best doen om hier voor je haast achter te zetten, hopelijk is de definitieve oplossing snel in zicht!

Reputatie 2

Internet werkt weer.

Na 16 dagen en 3 monteurs, is het ONT kastje vervangen en dat was het probleem.

Reputatie 2

Dank je.

Reputatie 2

Ik heb TV en internet abonnement opgezegd bij T Mobile. 

Reputatie 2

Morgen komt KPN alles fixen, nieuwe aansluiting en ben over 2 weken van T Mobile af. 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi ik had graag een andere ervaring gelezen. Echter begrijp ik de keuze en wens je veel succes bij je nieuwe provider.

Reputatie 2

Beste Tommie, Nu heb ik echt hulp nodig. 

Ik heb T Mobile opgezegd omdat ik geen signaal binnenkrijg. De vorige storing vorig jaar heeft 3 weken geduurd, voordat KPN werd ingeschakeld om een knopje in een kastje in de wijk om te zetten. 

PON en LOS branden niet, dus serieus probleem. Ik hoor niks, dus ik hebber weinig vertrouwen in dat er een serieuze monteur komt die niet begint over routertje resetten. 

 

Bij KPN heb ik nieuwe glasvezel aangevraagd en die zou binnen 2 dagen komen installeren.

Maar die zijn door JULLIE teruggefloten, omdat ik mijn opzegdatum 21-04 a.s. is en de lijn niet willen vrijgeven. Dus ik kan nog een maand gaan wachten.

Ik wil heus wel betalen dat maandje extra, maar ik wil graag dat jullie de lijn vrijgeven voor KPN om internet te installeren. 

Kan dat a.u.b snel geregeld worden? Dan laat ik KPN komen. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen overstapservice aangevraagd. KPN zou binnen 2 dagen een monteur sturen voor installatie van KPN internet. Ik heb zelf een email gezonden naar TMobile met alle gegevens die jullie  nodig hadden voor het opzeggen. 

Nu kan dat niet omdat jullie de lijn niet vrijgeven voor de maand opzegtermijn, terwijl jullie geen signaal geven. 

Reputatie 2

En inderdaad, daar is de monteur. Hij weet van niets. heeft geen nieuwe media converter bij zich.

Dus ik krijg geen nieuwe OMT opgestuurd omdat iemand dat ticket heeft gecanceld. En nu weer een monteur binnen die geen idee heeft water aan de hand is. Hij kan hij ook niks aan doen.

Hij heeft een reserve OMT uit zijn bus gehaald, maar die kan niet geactiveerd worden, omdat de technische dienst onbereikbaar is. 

Kan iemand helpen? Activeer die OMT?

Of laat me gaan, gooi die lijn vrij dan heb ik morgen een andere provider.

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik zie het inderdaad @reidisabi, dank voor deze update. KPN heeft gisteren contact gehad met onze technische dienst. Zij pakken dit verder op. Je hoort zo snel mogelijk van ons. Achteraf maken we een vergoeding aan voor de periode dat je geen verbinding hebt gehad!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reidisabi, jeetje dat is niet hoe het hoort te gaan inderdaad, sorry voor alle ongemakken! Graag meld ik de ONT alsnog aan in ons systeem. Kun je mij het 16-cijferige registratie/serienummer toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ONT geactiveerd wordt voor je.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, wij hebben een overstap aanvraag binnen gekregen. Dit wordt door je nieuwe provider gedaan en automatisch vast gezet in ons systeem. Hier zit altijd een maand opzegtermijn aan vast.

Reputatie 2

Maar jullie leveren geen internet. 

Stop die opzegtermijn dan? Geef die lijn nu per direct vrij?

 

 

Reputatie 2

Ok, Jason ik heb je de cijfers doorgegeven. ik hoop dat het snel goed komt. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@reidisabi Ook nog voor de volledigheid hier:

Bedankt voor je privébericht: ik mis echter 1 cijfer of letter in de SN. Dit komt op 15 in plaats van 16. Kun je me nog de correcte 16 doorsturen, alsjeblieft? 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi de opzegtermijn geldt zolang je een contract hebt met ons. Ik snap je vraag maar je dient ons wel de tijd te geven om het probleem op te lossen. Hier zit een minimale termijn aan. We zijn druk voor je bezig om je zo snel mogelijk online te krijgen. Onze techneuten nemen contact met je op zodra dit verholpen is. 

Reputatie 2

Precies wat ik zei eerder. De Guideon monteur is net langs geweest en kan verder niets doen. Hij heeft KPN ingeschakeld. Nu duurt het weer tot KPN dat ticket oppakt. Vorige keer 5 werkdagen.

Ellen van T Mobile heeft mij gisteren beloofd dat er direct een KPN monteur langs zou komen en niet een Guideon. En toch komt Guideon.

 

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

 

Reputatie 2

Maandag de 27e zou er een apparaat worden opgestuurd, met een track and trace code. daarna moet ik weer een afspraak maken met een monteur om dat kastje te installeren.

Nog niks, geen internet, geen track and trace, geen monteur.

Ik woon gewoon om de hoek in Diemen. Daar zit ook jullie hoofdkantoor.

Reputatie 2

Net gebeld met Joke van klantenservice. Het opsturen van de nieuwe media converter is gecanceld. En de monteur ook. ze weet niet waarom en krijgt niemand aan de pijn van backoffice.

Kan iemand mij hepen a.u.b. ik wil internet en TV?

Want jullie laten me ook niet gaan vanwege de de opzegtermijn.

Ik heb geen internet en geen TV sinds 18 maart.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik snap ook niet waarom dit zo is verlopen… Ik zie dat Joke je vandaag nog terug zou bellen als ze meer weet, kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

Reputatie 2

Joke heeft niet meer gebeld. Dus nogmaals gebeld. Furkan heeft beloofd dat de monteur, waar ik ondertussen een afspraak mee heb morgen, alles vervangt. Huawei media converter en modem etc. 

Ben benieuwd wat hij meeneemt, in de Afspraak bevestiging las ik daar niks over.

Reageer