Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.

  • 18 March 2023
  • 29 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 2

Voor de 2e keer geen internet vanuit buiten. Vorige keer heb ik 3 weken gewacht tot het werd opgelost, er moest alleen een stom knopje worden omgezet door KPN in een kastje buiten ergens.

Nu beginnen we weer van begin af aan. 5 werkdagen voor er een technische dienst van TM  belt. dat betekent dus uiterlijk maandag pas over een week.

Die gaat dan waarschijnlijk toch maar KPN inschakelen en dan duurt het weer 5 dagen. 

Ik heb zo'n spijt dat ik bij T Mobile ben gegaan. 

icon

Beste antwoord door reidisabi 3 April 2023, 13:34

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reidisabi, jeetje dat is niet hoe het hoort te gaan inderdaad, sorry voor alle ongemakken! Graag meld ik de ONT alsnog aan in ons systeem. Kun je mij het 16-cijferige registratie/serienummer toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ONT geactiveerd wordt voor je.

Reputatie 2

Ok, Jason ik heb je de cijfers doorgegeven. ik hoop dat het snel goed komt. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@reidisabi Ook nog voor de volledigheid hier:

Bedankt voor je privébericht: ik mis echter 1 cijfer of letter in de SN. Dit komt op 15 in plaats van 16. Kun je me nog de correcte 16 doorsturen, alsjeblieft? 

Reputatie 2

Internet werkt weer.

Na 16 dagen en 3 monteurs, is het ONT kastje vervangen en dat was het probleem.

Reageer