Beantwoord

Vervangen Draytek Vigor 2132FVn



Toon eerste reactie

34 reacties

Top! Gaan we doen. Bedankt en fijn weekend!

 

Gr,

 

Paul

Hi Teresa,

is er toevallig een track & trace beschikbaar van het modem?

mvg,

Paul

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paul van den Hout 

Zodra de modem is verstuurd dan krijg je een mail met een tracking code en je kan de bestelling dan ook volgen in je Odido account.

Hallo,

Graag zou ik de Vigor 2132FVn ook vervangen willen hebben vanwege stabiliteit, veiligheid, snelheid en firmware ondersteuning. Zou Odido niet standaard vervanging voor verouderde modems moeten aanbieden aangezien hardware en modem support standaard in het abonnement zit?

Hallo,

 

Ik heb een oude Draytek Vigor 2132 Fvn modem. De WiFi is niet stabiel evenals de snelheid, deze komt vaak niet boven de 50 Mb/'s uit, terwijl ik een abbonent heb van 400 Mb/'s. Herstarten heeft geen effect. Is een modemswap mogelijk? Alvast bedankt

Beste Odido,

Ook ik heb nog een oud Draytek Vigor 2132f modem. Kan deze omgewisseld worden voor een modernere Zyxel T56?

Tevens heb ik ook nog de oude mediabox Entone Kamai 510b waarvoor ik ook graag een nieuwer model zou willen ontvangen.

Alvast bedankt.

Hej!

Ik wil ook heel graag mijn stokoude Draytek vervangen, 1 LAN poort doet het niet meer… Ik kom er via de telefoon maar niet doorheen, kan ik dit via de community zo ook in gang zetten Odido? De mijne gaat nu al jaar en dag mee, dus ik ga er even vanuit dat hier geen kosten mee gemoeid gaan?

 

ROb

Beste @Sven-Odido,
Ik ben ook nog in bezit van de oude Draytek Vigor 2132Fvn met SW van Apr 21 2017. Ik heb onlangs mijn glasvezel abonnement naar 1Gb/s verhoogd, maar de snelheid komt nog steeds niet boven de 160 Mb/s uit. Ook werkt onze vaste lijn al een hele tijd niet meer (resetten van de modem heeft geen effect). Wellicht werkt het allemaal beter wanneer de router een update krijgt. (oude media box is er ook niet stabieler op geworden met de laatste updates sinds de overstap, maar dat is voor een ander onderwerp dan de router..)
Zou je voor mij ook een modemswap in gang kunnen zetten? Bedankt :)

Hallo support,

We zijn momenteel bijna 3 weken verder maar heb nog geen modem gezien. Mogelijk iets mis gegaan?

verneem het graag!

gr,

Paul

Reageer