Beantwoord

Vervangen Draytek Vigor 2132FVn



Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Graag zou ik de Vigor 2132FVn ook vervangen willen hebben vanwege stabiliteit, veiligheid, snelheid en firmware ondersteuning. Zou Odido niet standaard vervanging voor verouderde modems moeten aanbieden aangezien hardware en modem support standaard in het abonnement zit?

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. Hou bij het maken van de afspraak rekening met de levering van het pakket met het nieuwe modem. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

Hallo,

Graag zou ik de Vigor 2132FVn ook vervangen willen hebben vanwege stabiliteit, veiligheid, snelheid en firmware ondersteuning. Zou Odido niet standaard vervanging voor verouderde modems moeten aanbieden aangezien hardware en modem support standaard in het abonnement zit?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MLS512 

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. Hou bij het maken van de afspraak rekening met de levering van het pakket met het nieuwe modem. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

Kan ik dit ook aanvragen voor mijn Draytek? Grt

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JJMM82, heel goed dat je hier melding van maakt, ik zorg graag dat je weer zorgeloos van Internet kan genieten! Om je hiermee te kunnen helpen moet ik bij je dossier komen, alleen heb je jouw Community account nog niet gekoppeld aan jouw T-Mobile voor thuis abonnement. Kan je mij daarom via een privébericht de volgende gegevens doorsturen:

 

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel voor je aan de slag! 😃

Zou ik deze ook kunnen laten vervangen? De laatste weken ligt steeds de verbinding eraf. Modem gaat bij mij ook al weer langer dan 10 jaar mee. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CeesvS, vrolijk pasen!🐣

Ik heb de swap voor je aangevraagd. Dit zal maandag of dinsdag voor je in gang worden gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over. Er dient wel een monteur langs te komen om de Media Converter te installeren. Ik wens je een prettig paasweekend toe!

Ik heb de swap voor je in orde gemaakt. 

 

@Sven-TMT , inmiddels loopt mijn modem alweer 10 jaar mee. Kan dit ook voor mijn Vigor 2132 ingang gezet worden? 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @HDvanWaveren

Ik heb de swap voor je in orde gemaakt. 

je ontvangt straks een veel stabieler modem + Media Converter. Je hebt ook een afspraaktool per sms en e-mail ontvangen, hiermee kun je een afspraak met Guidion inplannen zodat de vervanging door hen geïnstalleerd wordt. 

Zodra het modem aangesloten is, kun je de Draytek bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

Reageer