-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Sinds enige tijd hebben wij thuis last van een regelmatig wegvallende internetverbinding. De stappen op de website heb ik al doorlopen maar hiermee is het probleem niet opgelost.
Telkens valt de verbinding kortstondig weg om daarna weer terug te komen. Iets wat niet wenselijk is voor privé gebruik maar onwerkbaar is voor thuis werken wat ik regelmatig doe.
Ook kan ik nergens iets vinden over storingen of werkzaamheden in ons postcode gebied (2461HG), dus graag zou ik weten wat hier de mogelijke oorzaak van kan zijn.
Welkom op onze Community! @KoenVanKampen
Goed dat je hierover aan de bel trekt en fijn om te lezen dat je zelfs al een aantal stappen hebt doorlopen. Ik help je graag verder, zodat je binnenkort weer kunt genieten van een optimale verbinding!
Wil je mij vertellen of je het wegvallen van het internet merkt op de bekabelde verbinding of via de wifi? Daarnaast wil ik je vragen of je het modem een herstart wil geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Laat je mij weten of dit voor verbetering zorgt? Ik ben benieuwd en sta klaar om verder te helpen!
Bekijk origineel