Beantwoord

een week na overstap naar 1000gb geen internet meer

  • 21 October 2021
  • 31 reacties
  • 888 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gerardweert 

Meet je de snelheid bekabeld rechtstreeks op het modem met minimaal een CAT5E kabel en via de Ookla speedtest app?

Doe eens een meting in veilige modus of op een andere laptop bijvoorbeeld.

Reputatie 3

Ik heb precies het zelfde probleem, maar dan 4 dagen na de overstap.

 

Zie het volgende topic:  Topic

Reputatie 1

dag 8, nog steeds geen internet, pon lamp knippert nog steeds. rode wan lamp op modem,.

Reputatie 4

 

Hier knippert ie ook weer… Catastrofe dat hele GPON van T-Mobile icm verhuizingen vanaf WBA...

Reputatie 1

Ik heb nu bijna 4 maanden glasvezel. En in deze tijd presteert T-mobile het om mij meer dan 20x te onderbreken.

Op zich niet zo erg. Maar de oplos tijd is 48 uur. Daar wordt ik toch wel narrig over.

Ik heb daarom besloten op te zeggen. Na aandringen is dit dan ook gelukt.

De laatste downtime was gisteren. Ik belde en kreeg het lieve antwoord. Vanwege drukte is de oplos tijd 5 dagen. Gezien u toch opzegt per 29 okt heeft het geen zin meer om een ticket aan te maken. 
 

ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig is de verbinding er weer. Maar de helpdesk van T-mobile is gewoon om te huilen zo slecht. En zelfs kunnen ze geen glas verbinding operationeel houden. 
 

Hebben meer mensen hier last van? 

Reputatie 4

Ik heb nu bijna 4 maanden glasvezel. En in deze tijd presteert T-mobile het om mij meer dan 20x te onderbreken.

Op zich niet zo erg. Maar de oplos tijd is 48 uur. Daar wordt ik toch wel narrig over.

Ik heb daarom besloten op te zeggen. Na aandringen is dit dan ook gelukt.

De laatste downtime was gisteren. Ik belde en kreeg het lieve antwoord. Vanwege drukte is de oplos tijd 5 dagen. Gezien u toch opzegt per 29 okt heeft het geen zin meer om een ticket aan te maken. 
 

ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig is de verbinding er weer. Maar de helpdesk van T-mobile is gewoon om te huilen zo slecht. En zelfs kunnen ze geen glas verbinding operationeel houden. 
 

Hebben meer mensen hier last van? 

 

Ik weet niet in welk gebied jij zit, maar waarschijnlijk meerderen die vanuit KPN (of andere providers) denken goedkoper uit te zijn en zich om laten prikken van WBA naar ODF…