Skip to main content
Beantwoord

een week na overstap naar 1000gb geen internet meer

  • 21 October 2021
  • 31 reacties
  • 905 Bekeken

Hallo,

ik ben al heel lang klant bij t-mobile thuis met een glasvezel lijn van 100mb, 2/3 weken geleden hebben we deze laten upgraden naar een 1gb lijn omdat deze nu beschikbaar zijn, een week na installatie viel deze lijn uit en we hebben sinds 15 okt al geen internet meer. niet heel handig met 2 thuiswerkers en kinderen in examen klassen, maar goed dat kan gebeuren zou je zeggen.

 

wat niet kan is de lijst van verschillende verhalen opgehangen elke keer als antwoord van de Servicedesk krijgt. eerst een algemene storing (nergens wat van terug te vinden) dan een beschadigde lijn in mijn huis, dan zou je verwachten aah er komt een monteur, maar die komt niet. want 2 dagen later is het verhaal dat ons internet in de war is met het internet van een andere klant,….. ??? sorry ???? 

 

met de vraag hoe lang het gaat duren krijg je als antwoord dat het afhangt van die ander klant, hij neemt zijn telefoon niet op….oh dus dat kan nog wel een maand of langer duren vraag ik. Ja, is het antwoord daarop. wauw!

 

keurig hoor dat ik niet voor internet hoef te betalen als het niet werk, maar zonder internet heb ik ook geen tv en vaste telefoon lijn, haal deze ook meteen even van de nota af dan! 

 

Ik draai al wat jaartjes mee ook in de technische IT service verlening. normaal kom je als it afdeling of organisatie met andere oplossingen als het lang duurt, terug naar de oude aansluiting (het modem ligt nog hier thuis hoor), 

de onbeschoftheid en ongeïnteresseerde houding van tmobile hierin, alsof het normaal is dat in deze tijd internet het waarschijnlijk een maand niet gaat doen…. 

ik ga geen 4 weken wachten, andere providers kunnen hier binnen 2 weken zijn. ik laat er wel een andere lijn naast leggen en zeg tmobile zelf wel op om de maand opzeg termijn te ontlopen.

 

het verbaasd me gewoon en ik hoop dat iemand bij tmobile deze zaken op gaat pakken en verbeteren. vervanging van management misschien ?

 

bedankt voor de jaren van goed internet, maar als ik jullie nodig heb zijn jullie er niet, tmobile duidelijk gebroken en stuk.

 

 

P.S.: een 24/7 business als een internet provider waar de technische dienst niet werkt in het weekend ?? serieus ??

dag 9, nog steeds geen internet, pon lamp knippert nog steeds. rode wan lamp op modem,.

 

ohwja, jullie leveren een 24/7 service maar hebben geen technische dienst in het weekend, logisch want particulieren gebruiken natuurlijk minder tv en internet in het weekend… :ok_hand:


 

Hier knippert ie ook weer… Catastrofe dat hele GPON van T-Mobile icm verhuizingen vanaf WBA...


dag 8, nog steeds geen internet, pon lamp knippert nog steeds. rode wan lamp op modem,.


dit dus ? :

Structurele problemen en storingen GPON in de PoP bij omzetten WBA > ODF | T-Mobile Community

 


Hi Waqqas,

 

thanks voor je reactie, maar kabels niet goed is niet werken in mijn boekje en niet eerst wel werken en dan zonder enige actie opeens niet werken.

Hieronder zoals achtergelaten door de monteur (alleen in eerste instantie was de rode WAN lamp natuurlijk gewoon groen)

 

 

De woorden over de duur worden door tmobile alleen bevestigd met een ja. dus blijkbaar kan dat wel.

Weet je als de lijn niet goed zou zijn zouden ze mijn modem ook niet uit kunnen lezen en dat kunnen ze bij de servicedesk wel, dus kabels niet goed… nah :)

 

het verhaal klopt gewoon niet, maandag bel ik en word me beloofd dat ik uiterlijk de woensdag erop word terug gebeld. ik ben rond 4 uur zelf maar gaan bellen op woensdag met de vraag of er nog iets gebeurd, de vriendelijke dame aan de lijn zegt vervolgens gewoon nee er zijn in de afgelopen dagen geen actie genoteerd in het log, en vervolgens komt ze met een verhaal over een andere klant waar iets is gedaan en dat verstoord mijn internet...

 


Hallo @Vincent1975 

Een maand is wel wat overdreven als het echt zo is dat een andere klant de "veroorzaker" is 😅

Welke lampjes branden knipperen of zijn uit op de Huawei ONT?

Misschien kan je ook eens een foto plaatsen van de patchkabel tussen het FTU en Huawei ont? Deze blijkt ook wel eens de verkeerde te zijn.