Ik heb al een half jaar een abbonement bij T-mobile.
Ze krijgen hun shit gewoon niet opgelost, de klantenservice is zo bar en bar slecht ongelofelijk.
Ik betaal voor een 1000mbps netwerk en ik krijg maar 500mbps binnen. Al 100000 keer speed tests op moeten sturen en al aantal keer monteur langs geweest en weer krijg ik te horen dat ik een speedtest met kabel moet doen en screen shots sturen. Dit is de beknopte uitleg, ik heb namelijk echt geen zin meer om het hele verhaal te doen.
Ook moest ik op een gegeven moment bij het inloggen een abonnement koppelen ineens en dat moest ik doen anders kon ik niet door naar de hoofdpagina. Dat heb ik gedaan en toen werd ineens het email adres van mijn vriendin haar mobile telefoon het hoofd email adres. Nu moet ik dus voor mijn account inloggen met mijn email adres en mijn wachtwoord. Ook het wijzigen van mijn email lukt niet want die behoord al tot een ander abonnement terwijl er maar 1 abonnement is en dat is Thuis. Haar mobile abonnement gaat pas in maart in en staat ook nog niet gekoppeld aan mijn account want die staat er niet tussen. Elke keer moet ik hier weer opnieuw voor mailen omdat er niks mee gebeurd. Dan krijg je uit het niets een keer een mailtje om je wachtwoord te wijzigen.. zet eens mensen weg met hersenen.
Ook als ik tv kijk en ik spoel een stukje terug dan kan ik niet meer vooruit spoelen (niet verder dan dat het programma live is en dat hoeft niet maar wil wel kunnen spoelen waar ik naar toe wil tot de grens waar het programma live is)
T-mobile heeft genoeg tijd gehad om het op te lossen en telkens komt er weer onzin shit van de klantenservice. Als het deze maand nog niet is opgelost dan ga ik de automatische incasso's stop zetten bij de bank en ik betaal daarna ook die kosten niet meer, dit is dan de korting die ze hebben gegeven