Skip to main content

Belafspraak 30 mei om 19:52

  • 10 June 2024
  • 18 reacties
  • 208 Bekeken

Dag Odido,

 

Eigenlijk heb ik al sinds het begin van mijn abbonement vreselijk internet thuis terwijl ik het hoogste pakket had afgesloten voor internet thuis.

 

S'avonds is het écht niet te doen. Geen film op mijn smart tv, geen wifi op de telefoon, ik kan een online spel niet eens starten, laat staan een potje spelen op de ps5.

Op 30 mei om 19:52 heb ik met jullie gebeld. Er zou naar worden gekeken aangezien ik zelf al alles had geprobeerd en de medewerker ook al alles had geprobeerd. Maar ik heb NIETS meer gehoord. Ik ben enorm teleurgesteld, heb al vele avonden dit jaar teleurgesteld en gefrustreerd op de bank gezeten zonder goede verbinding na zware werkdagen..

 

Momenteel zit ik nog steeds met een vreselijke verbinding en geen hulp/verandering na meerdere contactmomenten. 

 

Ik heb betaald voor werkend internet, niet voor 2 seconden internet en dan weer haperingen (Voornamelijk heb ik dit probleem in de avond). 

 

Hopelijk wordt het nu wél eindelijk opgepakt.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JoshuaDoesborgh 

Zou je in de avond eens een pingtest kunnen laten lopen via het opdrachtenprompt met de command ping -n 1000 8.8.8.8? Doe dit met een laptop bekabeld aangesloten op de router.

Je kan het resultaat hier delen en is de snelheid verder wel in orde?

Misschien kan je ook eens kijken of een fabrieksreset voor verbetering zorgt.

Hey,

De download snelheid lijkt in orde te zijn, zelfs snel volgens de test, de upload snelheid daarentegen lijkt nergens op. Soms paar kb/s

Ook kon de medewerker niet in het modem komen, ik verwacht dat er sinds de start wellicht een probleem met het modem is. 

Reputatie 7
Badge +15

@JoshuaDoesborgh 

Is de uploadsnelheid ook laag overdag?

ONT herstarten, fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld of de internetkabel tussen ONT en router al allemaal geprobeerd?

En wat laat de pingtest zien als resultaat?

Reputatie 7
Badge +3

@JoshuaDoesborgh Ik ben meteen het systeem ingedoken om te kijken of er al meer bekend is. In het ticket van onze technische dienst (die mijn collega heeft aangemaakt n.a.v. het gesprek) zie ik in de laatste notitie staan dat dit nog in onderzoek is bij de netwerkbeheerder. Zij zullen er alles aan doen om dit probleem te verhelpen!

Pingtest blijft grote "spikes" hebben in de 5 seconden test. Paar keer geprobeerd de ping test te doen maar 4/5 keer kan ik de pingtest niet eens uitvoeren,omdat hij vast loopt (internet lijkt gewoon weg te zijn). Dit was rond 19.30.

Reputatie 7
Badge +3

@JoshuaDoesborgh Dank je wel voor de aanvullende informatie. Ik heb het doorgegeven aan mijn collega’s van de technische dienst! 

Fijn.

Maar het wordt als maar meer frustrerend.

30 mei weer contact gehad. Het zou 3 dagen duren. Ik had al werkdagen in mijn hoofd en nu is het 30 mei zonder aanpak. 

 

Ik heb vanaf het begin al vreselijk internet. Nu kan ik niet eens het EK streamen of überhaupt een app openen met de wifi (gelukkig een andere provider met de telefoon).

 

Binnenkort wordt het een slechte review en gaat dit contract niet meer door, aangezien er niet geleverd wordt wat er gemeld is.

Reputatie 7
Badge +3

@JoshuaDoesborgh Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt en mijn excuses dat je nog niets hebt gehoord. 

Ik zet dit graag nogmaals voor je door naar onze technische dienst. Echter adviseer ik om onze nieuwe Mediabox te nemen. Ik weet zeker dat je dan weer optimaal kan genieten van TV! 

Laat je het mij weten of je dit wil? Dan maak ik het meteen in orde! 

Fijn dat er achteraan wordt gezeten.

 

Daarentegen wil ik jullie mediabox helemaal niet nemen. Ik heb geen zender pakket, ik stream de zaken die ik wil zien en heb alles al op 1 plek in mijn smart tv wat ik wil. Ik word eerder nóg bozer door deze opmerking.

Reputatie 7
Badge +3

Mijn oprechte excuses voor de miscommunicatie en mijn onoplettendheid! @JoshuaDoesborgh

Ik heb mijn collega’s gevraagd om een update, maar op dit moment is er nog niet meer bekend. Zij geven aan dat het netwerkteam druk bezig is om de situatie verder te onderzoeken. 

Echt schandalig dit. Wéér 10 dagen verder zonder iets. Ik betaal het duurste abbonement voor internet, maar ik heb geen verbinding..

 

Ontbind het contract maar, jullie komen het niet na en lossen het probleem ook niet op!

Reputatie 7
Badge +3

@JoshuaDoesborgh Ik ben meteen gaan kijken of er al meer bekend is. 

In de laatste update van afgelopen week zie ik staan dat de oorzaak van het probleem gevonden is. Het issue zit in de software die op de Genexis ONTs draait. Er is een nieuwe software uitgestuurd naar een aantal test klanten, maar dit heeft het probleem niet verholpen. 

De netwerkbeheerder is nu druk bezig met verder onderzoek om dit om te lossen. Vooralsnog kan ik geen exacte data geven voor wanneer dit is opgelost. 

Ik wil je in ieder geval verzekeren dat er zeker naar een compensatie wordt gekeken, wanneer de verbinding volledig is hersteld. 

Ik heb niets meer gehoord, niet eens een update. 

Ontbind mijn contract maar wegens breuk. Jullie leveren niet wat is afgesproken.

 

Ik zie de ontbinding en de compensatie graag tegemoet.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @JoshuaDoesborgh, ik heb het direct voor je nagekeken! Er is een update van 10 juli 2024 (gisteren): De test van afgelopen weekend heeft niet geholpen in het opsporen van het probleem. KPN zal het onderzoek vervolgen en zo snel mogelijk tot een oplossing komen. Zodra er weer een update is, zal ik het direct met je delen! Mocht je toch willen opzeggen, hoor ik dit graag van je. Groetjes, Ishana

Dag Ishana,

 

Graag wil ik mijn contract per direct ontbinden, met het terug ontvangen van het bedrag van minimaal de afgelopen verloren maanden internet (geen verbinding met internet gehad om uberhaupt maar iets te kunnen doen). 

 

Sinds de start heb ik problemen met Odido ervaren en nu ben ik er helemaal klaar mee. vanaf 30 mei heb ik via deze wijze mijn laatste kans gegeven, maar er is tot nu 14 juli geen oplossing of maar contact vanuit Odido ter verbetering gekomen, maar toch blijf ik betalen voor een dienst die niet geleverd wordt.

 

Graag ontvang ik de bevestiging van ontbinding en de terugbetaling van mijn gemaakte kosten van minimaal 30 mei tot en met de laatste factuur die jullie hiervoor wilden uitschrijven. 

 

Bij voorbaat dank,

 

Joshua Doesborgh

Dit wordt echt de ergste review en rechtspraak eruit. Hopelijk wordt dit snel nog opgepakt, want het lijkt of jullie mensen maar laten betalen en ze niks geven, behalve valse beloftes..

Reputatie 2

Dit wordt echt de ergste review en rechtspraak eruit. Hopelijk wordt dit snel nog opgepakt, want het lijkt of jullie mensen maar laten betalen en ze niks geven, behalve valse beloftes..

Een contract ontbinden is niet zo makkelijk als u denkt.

 

U wordt sowieso gecompenseerd over de periode dat u geen intetnet heeft, en ze bieden een 4G modem  of een voucher aan, zoadat u niet zonder internet zit.

 

Gewoon niets meer gehoord over het ontbinden van mijn contract. 

Ga ik er maar weer verder zelf achteraan en dan zijn jullie niet bereikbaar, terwijl jullie app aangeeft van wel.. wat is dit? Wat gaat er wel goed!?

 

Ik wil mijn compensatie en de beëindiging van dit dure contract, terwijl ik nooit heb gekregen waarvoor ik betaal. 

van mijn contractm 

Reageer