Ik zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.
Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelIk zit al drie dagen zonder internet verbinding, geen tv en ook niet bellen.
Kinderen vinden het saai en zeker met feestdagen. Ik deel 4G met iedereen maar mijn mobiel moet thuis blijven
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelHey
Eind goed, al goed! Fijn om te lezen dat de problemen zijn opgelost. De terugkoppeling van de klacht richting KPN kan ik jammer genoeg niet achterhalen. Hoe dan ook doen we er alles aan om deze situaties zoveel mogelijk te voorkomen en nemen we feedback mee om onze processen te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Hi
Klantenservice heeft een klacht bij KPN ingediend namens mij. Heeft KPN nog geen reactie gegeven? Ik zou namelijk terug gebeld worden.
KPN monteur zei dat de kruising een fout is van T-Mobile, klopt dit volgens jullie of niet??
Ik wil grasg een reactie hierop.
Goedenavond,
De verbinding is inmiddels hersteld. Ik heb vanaf 28-12-2019 t/m gisterenavond zonder internet gezeten.
Graag wil ik voor die tijd gecompenseerd worden.
Alvast bedankt
Ik heb voor niets thuis gewacht, er is niemand komen opdagen. Ik heb KPN glasvezelteam gebeld en het enige wat ze zeggen, sorry monteur heeft het druk. Mijn zoverlste vrije dag weer voor niets verpest. Ik kan niet meer tegen, een maand zonder internet en alleen maar pech achter elkaar.
Ik heb eeb afspraak staan met KPN.
Volgens KPN kon dat niet eerder dan woensdagmiddag en ik heb daarna T-Mobile gebeld of ze me kunnen helpen om die afspraak te vervroegen, dat heeft geen zin en het zal toch niet lukken zeiden ze
Uiteindelijk heb ik dat zelf maar geprobeerd en met moeite is het gelukt voor morgen.
Dit geintje heeft me namelijk een hoop vrije dagen gekost.
Hopelijk lossen ze het probleem op, en dat de verbinding dit keer zal blijven.
Hoi
Ik lees dat KPN een afspraak gemaakt heeft of nog gaat maken. Houd je ons op de hoogte van de werkzaamheden en bevindingen van die monteur? Fingers crossed voor een juiste oplossing!
Alweer een weekje voorbij zonder verbinding, vier weken lang kan echt niet. De storing gaat weer terug naar KPN, betekent weer een week extra (het lijkt een spel tussen T-mobile & KPN en ik zit tussen in)
Hier heb ik geen vertrouwen meer in dat het goed komt!
Hoi
Dit kan toch niet waar zijn!
Een kruising net als de eerste keer, toen was ik ook drie weken zonder verbinding. Nu wordt het vier weken . Ik hoop niet dat de verbinding iedere keer weg valt. Dit is me nog nooit overkomen bij een andere provider.
Iedereen blíjft afhankelijk van KPN. Hiervoor had ik internet via telefoonlijn en toen waren ze ook afhankelijk van KPN maar de verbinding is nooit weggevallen
Ik dacht glasvezel is de toekomst maar op deze manier hoef ik geen glasvezel meer.
Hoi
Bedankt voor je terugkoppeling! Onze techneuten en KPN hebben geconstateerd dat zowel je verbinding als modem online zijn. Wat we nu gaan doen is een kruistest, zo kunnen we uitsluiten of je gekruist bent met een andere klant. Mag ik het MAC-adres en serienummer van jouw modem in een privéberichtje ontvangen alsjeblieft? Dan check ik vervolgens zo snel mogelijk of hier sprake van is. Bij jouw Zyxel modem staan MAC en Serial op de achterkant van het modem en dan op het kaartje wat erachter zit (in de gleuf als het ware).
Ik kreeg gisteren een email van klantenservice die ik niet begrijp waar het over gaat, zie foto
Ik dacht eindelijk internet verbinding is terug gekomen maar helaas de verbinding is nu iets meer dan 3 weken weg en ik denk dat het heel lang gaat duren.
T-Mobile moet nu met een oplossing komen!
Graag voor zondag een nieuwe vouchercode sturen AUB
Alvast bedankt
Hoi
Ik zie dat je een vouchercode opgestuurd gekregen hebt en dat jouw klacht richting KPN door mijn collega in geëscaleerd is naar de juiste afdeling. Laat het me weten als we iets anders voor je kunnen doen op de Community, ik zit tot 18:00 voor je klaar vandaag!
Vandaag is KPN monteur langs geweest, alles gemeten, het lag weer (bewust) uit in de centrale, alles weer aangesloten en volgens hem is het nu goed maar helaas nog steeds geen verbinding.
Hij gaat het terug koppelen naar KPN!
Ik heb nu echt spijt van dat ik glasvezel heb genomen. Sinds de overstap (eind oktober j.l.) heb ik maar weinig verbinding gehad, meeste van de tijd was glasvezel weg gevallen. Beide keren was de verbinding uit gehaald in de centrale, tenminste volgens de monteur. T-Mobile moet nu echt een klacht indienen bij KPN.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.