Al 5 dagen zonder glasvezel internet Apeldoorn

  • 26 February 2024
  • 37 reacties
  • 423 Bekeken


Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mvdburg, dit komt omdat vanuit het openstaande ticket Guidion aangestuurd was. Ik zie dat je de aanvraag afgewezen hebt, als het goed is ontvang je nu geen berichten meer. 

Nou daar gaan we weer, nu krijg ik mailtjes en herinneringen van Guidion om een afspraak te maken met een service monteur terwijl mijn verbinding gewoon hersteld is.

Kunnen jullie aangeven waarom dit gebeurd?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @mvdburg Ik ben blij om te zien dat de verbinding weer hersteld is! Wij sturen altijd een e-mail naar je uit zodra wij van de netwerkbeheerder bericht krijgen dat je weer online bent. Dit hebben wij nog niet ontvangen waardoor de e-mail nog niet uitgestuurd is, je zult hier nog bericht over ontvangen. 

Ik moest er zelf achter komen en controleren en het modem herstarten.

ik heb vanuit uw Odido  niks gehoord helemaal niks, gemiste kans

Zojuist is de verbinding hersteld, bedankt voor de antwoorden en updates. 

Hi @mvdburg ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat de netwerkbeheerder nu aangestuurd is zodat ze dit voor je kunnen gaan oplossen. Doordat wij constant met de netwerkbeheerder moeten schakelen, is dit een proces wat niet gelijk dezelfde dag opgelost kan worden. Wij kunnen ook alleen de updates doorgeven die de netwerkbeheerder aan ons zelf doorgeeft. Zij zijn hier hard mee bezig voor je! Mocht het zijn dat de netwerkbeheerder bepaalde werkzaamheden bij je thuis moet uitvoeren, dan zullen zij contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Wij zullen je zo goed mogelijk op de hoogte houden met de updates die wij zelf ontvangen! 


@Nora van Odido  dat snap ik allemaal wel maar ik heb. al sinds vorige week donderdag geen internet meer. 

Tuurlijk snap ik dat t lastig als KPN er tussen zit als netwerk beheerder. Maar een week, en de Servicedesk zegt dan doodleuk uiterlijk woensdag helpen we u, we zijn aan het schakelen met KPN. Conclusie je kan beter klant zijn bij KPN dan wordt je gelijk rechtstreeks geholpen toch?

Ik hoop echt dat t snel is opgelost, en daarna ga ik is goed nadenken of ik dit risico nog een keer wil lopen.

 


 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @mvdburg ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat de netwerkbeheerder nu aangestuurd is zodat ze dit voor je kunnen gaan oplossen. Doordat wij constant met de netwerkbeheerder moeten schakelen, is dit een proces wat niet gelijk dezelfde dag opgelost kan worden. Wij kunnen ook alleen de updates doorgeven die de netwerkbeheerder aan ons zelf doorgeeft. Zij zijn hier hard mee bezig voor je! Mocht het zijn dat de netwerkbeheerder bepaalde werkzaamheden bij je thuis moet uitvoeren, dan zullen zij contact met je opnemen om hier een afspraak voor in te plannen. Wij zullen je zo goed mogelijk op de hoogte houden met de updates die wij zelf ontvangen! 

Zelfde probleem hier … nu 1 week zonder internet. Helpdesk zijn vriendelijk maar kunnen niet meer aanbieden dan een ticket aan te maken. Verder geen updates van Odido. 

Ongelovelijk ik snap niet waarom zoiets zolang moet duren als ze je willen aansluiten zijn ze er als de kippen bij  

Zelfde probleem hier … nu 1 week zonder internet. Helpdesk zijn vriendelijk maar kunnen niet meer aanbieden dan een ticket aan te maken. Verder geen updates van Odido. 

@Teresa van Odido  ik heb net weer gebeld met de Servicedesk, het is inmiddels woensdag en ik vrees dat iK morgen nog steeds zonder internet zit.

Kan je uitzoeken waarom dit echt zo lang moet duren?

Welkom op onze Community! @mvdburg 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je verhaal uit te typen. Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie gelukkig dat de monteur zijn bevindingen heeft teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij zijn druk aan het schakelen met de netwerkbeheerder om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik snap goed dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, toch wil ik je graag bedanken voor je geduld! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik doe het graag! 

 

Bedankt voor je antwoord, nee het is voornamelijk afwachten. Ik vind dat je als klant weinig meekrijgt wat de status is. Als je de servicedesk belt kunnen ze eigenlijk ook niks, die kunnen niet zien wat de netwerkbeheerder aan het doen is!

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @mvdburg 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je verhaal uit te typen. Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie gelukkig dat de monteur zijn bevindingen heeft teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij zijn druk aan het schakelen met de netwerkbeheerder om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik snap goed dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt, toch wil ik je graag bedanken voor je geduld! 

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik doe het graag! 

Reageer