Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 211 reacties
  • 42078 Bekeken
Ik ga verhuizen, wat nu?

Toon eerste reactie

211 reacties

Reputatie 1

@Waqqas 

Ik heb met deze grijze kabel verschillende combinaties geprobeerd, maar de modem reageerde niet. Er is geen signaal op deze kabel. Misschien heeft de monteur van KPN een nieuwe aansluiting gemaakt op de kabel van foto 3, maar waarom voor de RJ45 stekker?

Ik heb 4 weken geleden gebeld om mijn verhuizing door te geven. Toen werd me inderdaad gezegd dat het 4 weken zou duren. Op de vraag waarom kreeg ik te horen dat er officieel 2 weken bedenktijd bij zit. Dat hoefde van mij niet want ik was op dat moment al bezig met de vloeren leggen en ik wilde bij tmobile blijven.

Ik kreeg toen ooit eh oren dat verhuizen van het contract niet mogelijk was en dat mijn lopende contract dan werd afgesloten en dat ik een nieuw jaarcontract zou krijgen. Dit zou inclusief de korting zijn dus ik vond dat geen probleem.

Modem teruggestuurd ( dat moest) en de interactieve box kon ik gewoon meenemen.

Afgelopen maandag werd internet weer aangesloten door de monteur en tot mijn verbazing kwam dinsdag een nieuwe interactieve box binnen.

Moet ik die terugsturen? Mag ik hem houden voor eventueel een 2e tv? Kost me dat dan extra geld?

We have also bought a house, and for the time that we have both the current and the new houses, it would be good to have internet in both. In the Odido dashboard, I can only specify one transfer date. I don’t want it to happen on a single day. I want to have internet switched on at the new location and then switched off at the old one, after a month. But it doesn’t seem to be possible. I wonder how others manage it. It seems to be a reasonable approach, doesn’t it? With smart doorbells, security cameras, monitoring of energy production by solar panels, and, most importantly, temperature control, it’s hard to survive without internet these days! So, is it possible to switch on internet at the new location, and switch it off at the old one, later? Of course, I am happy to pay for both locations during this overlap.

Reputatie 7
Ha Ruijten R!



Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Is het verhuizen een beetje gelukt? Je bent druk bezig geweest zo te lezen. Leuk dat wij mee mochten verhuizen! Gek dat je een nieuwe TV Box hebt gekregen, dit was inderdaad niet de bedoeling aangezien je geen extra Box besteld hebt. Sorry voor de verwarring! Je hebt het goed begrepen, de TV Box uit je oude woning kun je gewoon meenemen! Een extra TV Box kost €5,- per maand. Als je wilt mag je hem dus houden, dan zit dat prijskaartje eraan. Wil je hem niet gebruiken, dan kun je hem terugsturen. Kun je jouw beslissing aan mij doorgeven? Mocht je hem terug willen sturen, dan zorg ik dat er een retourdoos jouw kant op komt.
Reputatie 7
Badge +14

Than order a new line, as a 'new customer '. Than once you are ready to stop the line in the old house, you terminate that subscription.  The only disadvantage is that the old subscription will need to be run for 1 year, the minimum contract term.

Hoe geef ik via dit medium een verhuizing door?
Reputatie 7
Hoi Shipmate!



Wat leuk dat je gaat verhuizen! Per wanneer ga je over? Als jouw jaarcontract al afgelopen is, kun je mij via een privébericht je oude en nieuwe adres doorgeven. Is jouw contract nog lopende, dan hebben we een verhuisbewijs nodig. Via onze Community wordt het echter lastig een verhuisbewijs te sturen. Dat kan wel, maar dan staan al je gegevens openbaar. Dat is niet veilig, dus dat ga ik je ook niet aanraden. Je kunt een afbeelding sturen via Facebook of Twitter . Ik hoor graag van je, via welke weg dan ook, dan kan ik het voor je regelen!

Than order a new line, as a 'new customer '. Than once you are ready to stop the line in the old house, you terminate that subscription.  The only disadvantage is that the old subscription will need to be run for 1 year, the minimum contract term.

My current contract ends in May 2024.  Canceling it in January would mean paying for five extra months, wouldn’t it?  

Beste,

Ik wil een verhuizing doorgeven en begrijp dat ik na mijn verhuizing verplicht een nieuw jaarcontract krijg. Een alternatief zou volgens de klantenservice zijn om mijn huidige contract op te zeggen en elders een nieuw contract aan te gaan. Ik vind dit onzin. Ik heb juist voor T-Mobile gekozen omdat overal op jullie website staat dat de verhuizing simpel en kosteloos is. Ik krijg een nieuw jaarcontract terwijl ik elders al eerder een goedkoper abonnement kan krijgen. Het aangeboden alternatief leidt ook weer tot kosten, namelijk dat ik bij een andere aanbieder aansluitkosten moet gaan betalen. Hierdoor wordt het verhuizen bij T-Mobile eigenlijk helemaal niet gratis. De klantenservice heeft overigens nergens in de algemene voorwaarden terug kunnen vinden dat bij verhuizing een nieuw jaarcontract wordt aangegaan. Graag zou hier een oplossing voor willen ontvangen. Mvg, Yunus
Reputatie 7
Badge +15

@B. Lewikowski

Een rj45 connector is niet voor DSL, weet je toevallig of die grijze kabel op foto 1 van buiten de woning komt of niet?

Volgens mij heb je die kabel nodig dus dan zou er een monteur moeten komen.

Reputatie 7
Hi ymkonuksever, verhuizen is al druk genoeg daarom helpen we je graag een handje en kan je zónder problemen of extra kosten je aansluiting meeverhuizen. Omdat het gaat om een nieuw adres sluit je wel een nieuw contract voor een jaar af. Misschien haal je op je nieuwe adres bijvoorbeeld wel een hogere snelheid of kan je overstappen naar Glasvezel of DSL! We hopen natuurlijk dat je ook op je nieuwe adres klant bij ons blijft en regelen de verhuizing graag voor je! Wil je dit niet? Ook geen probleem, stuur ons dan even een verhuisbewijs door, dan kan je je huidige contract kosteloos opzeggen. Veel succes met de verhuizing en we horen graag van je!
Reputatie 1

De vorige eigenaar zei dat ze een keer geen kabel van KPN konden vinden en een monteur kwam en ze hebben hem aangesloten en het werkte. Helaas weet ik niet welke router ze gebruikten. Als ik deze kabel nu op blauwe kabels heb aangesloten, werkt internet met T-mobile

Ik wil graag een verhuizing doorgeven. Kan dit ook eenvoudig online? Of moet ik hiervoor per sé telefonisch contact hebben? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +15

De vorige eigenaar zei dat ze een keer geen kabel van KPN konden vinden en een monteur kwam en ze hebben hem aangesloten en het werkte. Helaas weet ik niet welke router ze gebruikten. Als ik deze kabel nu op blauwe kabels heb aangesloten, werkt internet met T-mobile.

Oh excuses, ik las er overheen maar je hebt dus wel internet.

Ik zou niet weten waarom er een rj45 connector op zat en volgens mij is er geen enkele router die een rj45 ingang heeft voor DSL @B. Lewikowski 

 

Reputatie 2
Hey Neorej,



Een verhuizing kun je op verschillende manieren doorgeven. Geen probleem!



Je kunt dit inderdaad telefonisch doen, maar ook via Facebook of Twitter! 🙂 Via deze Community is het ook mogelijk, dan zal een moderator het voor je oppakken.



Reputatie 7
Hi Neorej!



Wat Roy zegt klopt als een bus. Ik help je graag! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Zet ook meteen jouw nieuwe adres in het privébericht. Ook hoor ik graag van je per wanneer je verhuist en of het hetzelfde abonnement op jouw nieuwe adres wilt. Ik ga dan meteen voor je aan de slag!
Reputatie 1
Jaaaaa... we gaan verhuizen en wil mijn Vodafone Thuis, uhr... T-mobile Thuis verbinding mee verhuizen.

Na dik 4 en een half jaar naar heel veel tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van de glasvezelverbinding in de huidige woning gaan we verhuizen naar een dorp verder, ook daar is glasvezel aanwezig ( uiteraard prio 1 op de huizen wish list).

De geplande verhuizing is in het weekend van 13 Oktober. Tijd genoeg dus lijkt me.

Kan er iemand contact met me opnemen om dit verder te regelen?



Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hoi RoGEK,



YEAH! Wat cool dat we met jou mee mogen verhuizen! Dat doen we natuurlijk graag en daarom zet ik jouw T-Mobile Thuis verhuizing graag voor je in gang. Kun je mij in een privébericht jouw huidige én nieuwe postcode en huisnummer sturen, plus je geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer ? Ook wil ik graag van je weten welk abonnement je op jouw nieuwe adres wilt hebben. Gewoon hetzelfde als nu? Of wil je toch een tandje sneller internet, misschien wil je wel een extra TV Box erbij? Let me know! Dan ga ik het voor je fixen.
Reputatie 7
Badge +14

Yes, if you do not use the "verhuis option", you pay for the full contract.  It is just what is more important to you. 2 connections or the lowest costs. 

Reputatie 1
Dankje voor de snelle reactie,



Je hebt fanmail met de gevraagde gegevens.
Reputatie 1

 @Waqqas 

Is de verbindingsmethode van belang? Dat wil zeggen, of blauw of oranje hebt gebruikt. Snelheid of op de een of andere manier zullen de verbindingen hetzelfde zijn?

Moet ik me er geen zorgen over maken en blij zijn dat het internet werkt?:-)

Hello, I am moving houses on 22-10-2018 and would like to arrange to have my t-mobile connection moved. I would also like to upgrade our internet speed from 100 to 200mbs. My 1 year contract ends on 7-11-2018 so I hope to be able to benefit from a new contract with a 6 month discount from this date.

I also wanted to find out if there is any way we can change the date payment is debited from my bank account. Currently my subscription is debited around 21st or every month - can this date be changed to the 26th?
Reputatie 7
Badge +15

@B. Lewikowski

Als je nu een speedtest doet is de snelheid bekabeld en via de WiFi snel en stabiel?

Als dat zo is dan zou je het zo kunnen laten maar ik snap niet waarom er ook een actief signaal staat op de andere draden, wellicht dat iemand anders je hier een betere uitleg bij kan geven.

Het punt waarop deze kabel is aangesloten (dus waar de kabel vandaan komt), daar zijn misschien alle draden aangesloten op 1 aansluiting?

Reputatie 7
Hi kion.stephen80, good to hear you want to stay with T-Mobile Thuis after moving! I'll gladly can arrange the move for you! In order to do that I need the following information through a private message:




  • Which subscription and bundles you want on the new address. You can find the availability for the new address here.
  • Your current address, your new address, your date of birth and the last four digits of your bank account number.
  • On what date you want the new subscription to start on the new address (this will also be the date on which your old subscription will stop)



With this information I can make up you new contract. Also, if you're using Klantvoordeel, don't forget to change the address for your mobile subscription as well. You can do this through My T-Mobile.

You will receive the 6 month discount for your new subscription!

I can also change the billdate for you but this can only be done after your new contract has started.



If oyu have any questions I'll be happy to help!
Reputatie 1

Ik zal proberen contact op te nemen met KPN, misschien komt er dan meer te weten waarom er zo'n verbinding is

Reageer