Ik ben een half jaar geleden verhuisd en heb een nieuw abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres. Maar ik kan op geen enkele manier die gegevens online inzien. Als ik inlog op T-Mobile thuis zie ik het oude (verlopen) abonnement op mijn vorige adres. En als ik bij T-Mobile inlog zie ik alleen de gegevens van mijn zakelijke mobiele abonnement.
Daarnaast ook een klacht over de online klantenservice die erg frustrerend is;
Want waarom is het onmogelijk om de helpdesk van T-Mobile te benaderen zonder te bellen? Ik zit in een andere tijdzone en zit daarnaast niet op een torenhoge rekening te wachten. Zelfs de chatbot wil me niet doorverbinden met een medewerker. Waarom kan ik niet een bericht achterlaten op de chat of simpelweg een mailtje sturen?
Nu moet ik me wenden tot een publiek forum waar dit soort problemen worden opgelost met de melding “We hebben het voor je opgelost”. Heel nuttig voor alle andere gebruikers met hetzelfde probleem...
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel