Hi @Generator, dank voor dit topic. Ik ben er voor je! Vreemd dat het niet lukt om te chatten met een medewerker. Als je er met Lotte de chatbot niet uitkomt, dient zij jou door te verwijzen naar een beschikbare agent. Weet trouwens ook dat we digitaal altijd bereikbaar zijn via Webcare (Twitter en Facebook). Je kunt ons daar een privébericht sturen met je vraag. Natuurlijk help ik je via deze weg graag verder!
Je kon inderdaad niet het juiste abonnement zien omdat je e-mailadres aan beide abonnementen gekoppeld was. Dit heb ik meteen aangepast. Je e-mailadres staat nu alleen gekoppeld aan je nieuwe abonnement. Ik wil je vragen over een uur of twee opnieuw proberen in te loggen, het moet dan helemaal goed komen. Lukt het niet, maak dan een nieuw wachtwoord aan. Succes!
Zou je me er doorheen willen lopen waar ik dan de gegevens van mijn T-Mobile thuis abonnement kan zien? Want als ik inlog via jullie website zie ik nog steeds alleen gegevens van mijn mobiele abonnement.
Hi @Generator, yes - ik help je hier graag bij! Zojuist heb ik je een privĂ©bericht gestuurd met een nieuw wachtwoord. Kun je hierna nog eens proberen in te loggen en aangeven of je nu ook voor thuis kunt inloggen?Â
Nee helaas dit nieuwe wachtwoord werkt niet, het is me ook niet duidelijk of ik straks 1 login heb voor zowel thuis als mobiel? Zit er verschil tussen deze twee login paginaâs?
https://www.t-mobile.nl/login
https://thuismy.t-mobile.nl/
Hi @Generator, kun je eens een andere browser proberen? Het klopt helemaal dat er een verschil zit in beide links. Begin dit jaar wordt iedereen die nog niet is gemigreerd naar de nieuwe My-omgeving overgezet, dus ook jij kan over een tijdje inloggen via de vernieuwde omgeving waarbij je straks Ă©Ă©n inlog hebt. Ik hoor graag of een andere browser het probleem oplost. Zo niet, dan ga ik een verzoek indienen bij onze technische dienst.Â
De logingegevens die ik van je gehad hebt werken niet voor beide login urlâs (ook niet in een andere browser).
Hey @Generator, ik heb meteen een verzoek ingediend bij onze technische dienst. We gaan voor je aan de slag!
Hi @Generator, ik heb je een privĂ©bericht gestuurd met je nieuwe inloggegevens. Kan je checken of nu alles goed staat?Â
Die inloggegevens werken weer niet. Ik heb het wachtwoord nu zelf ook gereset en ik zie nog steeds hetzelfde (alleen de informatie van mijn mobiele abonnement).
Hi @Generator, thanks, voor de snelle feedback! We zien dat dit issue vaker voorkomt. Ik heb dit doorgespeelds naar onze techneuten, zij gaan hiermee aan de slag. Dit kan een tijdje duren voordat ze erachter zijn waar dit issue nu vandaan komt. Ik hoop dat er zo snel mogelijk een fix voor is! Ik houd je op de hoogte.
Maar hoe kan ik dan in de tussentijd mijn facturen en abonnement inzien of wijzigen?
Hey @Generator, het antwoord daarop is simpelweg, niet. Natuurlijk kan je de facturen bij ons opvragen en de gewenste wijzigingen doorgeven. Zou je voor mij nogmaals kunnen proberen in te loggen via âwachtwoord vergetenâ. Lukt het nu wel om je account te koppelen? Zo niet, laat het mij dan weten!
Nee, werkt nog steeds niet.
@Generator dank voor de heads up. Dan is het toch een kwestie voor de specialisten. Heb het gelijk doorgestuurd. Als ik een antwoord heb, laat ik het je meteen weten!
Ik heb uiteindelijk maar met de zakelijke helpdesk gebeld, die heeft het nu voor me opgelost. Tip: maak geen gebruik van de âchatâ of de community en bel gewoon direct met de helpdesk, die lossen in 2 minuten op wat de community moderators in 2 maanden nog niet lukken.