[23-02-2023/13:00] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten op Glasvezel problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Update 13:50 Het onderzoek loopt in volle vaart. We zullen jullie van een concrete update voorzien zodra deze er is.
Update 15:20 We zijn druk bezig om dit in goede banen te geleiden en zorgen er zo snel mogelijk voor dat alles weer hersteld is.
Update 21:40 Het probleem is hardnekkiger dan gedacht. Het duo onderzoek met de beheerder en leverancier is nog in volle gang, we zijn ontzettend hard aan het werk. Onze excuses voor het ongemak.
[24-02-2023] Update 08:32 Het onderzoek loopt nog verder voor de aansluitingen die niet online zijn gekomen. Een herstart van modem en Media Converter lijkt in de meeste gevallen te helpen. Lees op onze Community hoe dat gaat: Reboot modem | T-Mobile Community.
Update 08:49 Het is lastig te coördineren wie wel/niet tot de groep behoort die sinds (eer)gisteren problemen ervaren met de verbinding. Het gaat om aansluitingen op het glasvezelnetwerk van T-Mobile (ODF) en speelt sinds 22 en 23 februari. Een vriendelijk verzoek aan iedereen die hier niet onder valt om of een eigen topic aan te maken, of een bestaand topic op te pakken. We willen graag alles samen met het onderzoeksteam herstellen en verzamelen voorbeelden van mensen die nog niet online gekomen zijn maar wel graag op basis van voorgenoemde voorwaarden. Bedankt!
Update 10:11 Bij nader onderzoek van alle offline-aansluitingen blijkt dat de Media Converter nog niet gereset is. Zorg ervoor dat deze stroomloos gehouden wordt, samen met het modem. In alle gevallen komen de verbindingen dan vanzelf weer online!