Ik kan niet inloggen in T-Mobile

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Ik probeer in te loggen in Odido voor internet thuis. Ik gebruik hiervoor de inloggegevens van T-Mobile omdat mijn oorspronkelijke abonnement van T-Mobile thuis was. Je krijgt dan een tweestapsverificatie, die de code naar ***@t-mobilethuis.nl wilt versturen

Op https://mail.t-mobilethuis.nl/ probeer ik dan in te loggen met de inloggegevens die vroeger werkte om in te loggen in My T-Mobile. Dat werkt dus niet meer. Ook is er geen optie voor wachtwoord vergeten. Hoe moet ik nu verder?

 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Ariana_B 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik vermoed dat deze niet meer toegankelijk is door het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Heb je een ander e-mail adres wat je kan gebruiken? Ik voeg deze dan gelijk aan je abonnement toe. 

Je mag mij een privébericht sturen met het nieuwe e-mailadres, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.  

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Ariana_B 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in jouw Mijn Odido omgeving. 

Ik vermoed dat deze niet meer toegankelijk is door het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Heb je een ander e-mail adres wat je kan gebruiken? Ik voeg deze dan gelijk aan je abonnement toe. 

Je mag mij een privébericht sturen met het nieuwe e-mailadres, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.  

Ik heb inmiddels gebeld naar Service. Ik heb een nieuw account aan moeten maken met emailadres ***@gmail.com.
Maar nu als ik mijn huidige abonnement wilt toevoegen aan dit account, krijg ik de foutmelding "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens."

Naam, adres en geboortedatum klopt. Emailadres is door Service in het systeem gezet.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Ariana_B, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en omdat dit een heel nieuw account is zou je eigenlijk zonder problemen jouw abonnement moeten kunnen koppelen. Ik ga dit gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij voor je na kunnen kijken wat hier precies aan de hand is. Zodra zij dit hebben onderzocht en een update voor je hebben, zullen ze contact met je opnemen hierover. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het Mijn Odido account nodig hebben of wijzigingen willen doen, laat het dan aan me weten. Ik help je daar graag mee verder! 

Reageer