-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Ik probeer in te loggen in Odido voor internet thuis. Ik gebruik hiervoor de inloggegevens van T-Mobile omdat mijn oorspronkelijke abonnement van T-Mobile thuis was. Je krijgt dan een tweestapsverificatie, die de code naar ***@t-mobilethuis.nl wilt versturen.
Op https://mail.t-mobilethuis.nl/ probeer ik dan in te loggen met de inloggegevens die vroeger werkte om in te loggen in My T-Mobile. Dat werkt dus niet meer. Ook is er geen optie voor wachtwoord vergeten. Hoe moet ik nu verder?
Welkom op onze Community! @Ariana_B
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kunt inloggen in jouw Mijn Odido omgeving.
Ik vermoed dat deze niet meer toegankelijk is door het @t-mobilethuis.nl e-mailadres. Heb je een ander e-mail adres wat je kan gebruiken? Ik voeg deze dan gelijk aan je abonnement toe.
Je mag mij een privébericht sturen met het nieuwe e-mailadres, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.
Bekijk origineel